Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Voor ons wordt het waarschijnlijk Ramkot kijken op Stage 4, daarna even een hapje en drankje halen onderweg naar de tent voor Frank Carter
Ramkot wil ik eigenlijk ook wel zien maar denk niet dat ik de rest mee krijg om dan al op het terrein te zijn ?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Voor ons wordt het waarschijnlijk Ramkot kijken op Stage 4, daarna even een hapje en drankje halen onderweg naar de tent voor Frank Carter
Zo iets was mijn plan ook misschien.
Maar ik twijfel nog altijd of ik naar Stage 4 ga, überhaupt.
Zou volgens mijn planning alleen voor Ramkot en Dead Poet Society zijn aankomende editie, als het zo zou zijn. Ik denk, dat het er op uit draait dat ik vooral op en neer loop tussen South en Noord, langs de kant. Met af een toe een wandeling naar de andere kant om om te lopen naar de tent. Maar dat uitstapje zal ook niet vaak worden, alleen voor Elle Hollis (wat de opener is, dus niet echt een uitstapje), Blaudzun, Frank Carter, Inhaler en Navarone.
Dus ik ga waarschijnlijk heel veel nut hebben van de positie verandering van Noord en het spelen van de podia South/Noord naar elkaar toe. Ben daar ook wel heel benieuwd naar hoe dat uit pakt...
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Heeft er iemand een idee hoe lang je ongeveer van te voren in de Tent Stage moet zijn voor een optreden? Ik hoef niet vooraan te staan maar ook weer niet helemaal buiten de tent. Zou heel graag Frank Carter & The Rattlesnakes willen zien, zou zonde zijn als ik een half uur van te voren aankom en dan 50 meter buiten de tent moet staan. Alvast bedankt voor de reactie en misschien tot zaterdag de 18e :)
Bij Frank? 15 minuten
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Zeurmodus: met de huidige prijzen pak ik denk ik alleen frietje mayo zonder friet..
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Oh ik ga na twee jaar Pinkpoponthouding geen seconde op prijzen letten. Het doet even zeer maar de remmen gaan volledig losssss

Vandaar ook zeurmodus..
Ik heb er alweer 2 festivalletjes inzitten, de eerste ronde munten halen enkele weken geleden dacht ik nog even: oei, dat zijn weinig munten.. Maar het tempo was er niet minder om, ik had het zelfs te hoog ingezet, heb het einde van de eerste avond dan ook niet gered ?
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik wordt echt steeds chagrijniger van die collector tickets. Ben volgende week woensdag de hele dag naar een conferentie, dus moet ik dinsdag gaan bellen en dan krijg je waarschijnlijk nog het antwoord dat ze nog wel komen… komt het op neer dat ik met een beetje pech donderdag ik de auto naar Landgraaf nog etickets moet gaan regelen :p
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken