papieren tickets zijn al verzonden, e-tickets komen ook beschikbaar.Ik begrijp ook echt niet waarom ze niet een e-ticket sturen en dan het papieren ticket er achteraan.
Collector Tickets is een ander verhaal, dat zijn die pas-formaat gekleurde plasic kaartjes met zo'n goedkope ticketmaster keychain.
maar 1 woord voor... AMATEURS!Ik geloof dat er een algehele achterstand van het versturen van Collector Tickets is als ik zo de laatste tweets van Ticketmaster bekijk... Hoop toch niet dat ik woensdag af moet gaan zitten wachten of er nu wel of niet Collector Tickets in de bus belanden en dan contact op moet gaan nemen via een digitaal contactformulier met de hoop dat alles op tijd gelezen wordt en ze de tickets digitaal om kunnen zetten. Snap sws niet dat ze de code die op het Collector Ticket staat ook niet gewoon standaard digitaal beschikbaar maken.
EDIT: En dan is er ook nog eens de hoop dat ze de donderdag zien als de start van Pinkpop. Anders moet ik donderdagmiddag de postbode in de buurt gaan opzoeken als ie nog niet bij mijn brievenbus is langs geweest ?
Bekijk bijlage 1738