Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Hei, weet niet of dit de juiste plaats is voor dit zoekertje
Maar wij zijn 2 gezellige kerels die een lift nodig hebben van schiphol naar landgraaf
we vliegen van oslo en landen donderdag om 16.00
en kijken uit naar de goede sfeer en de (voor ons) goedkope biertjes ;)
Er komen sowieso weer treinkaartjes voor Pinkpop. Misschien is dat een optie als een lift niet lukt.
 

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Het "programma" van de 2 kanalen van de Silent Disco "De Stille Jan" staat online
https://www.pinkpop.nl/2022/de-stille-jan/

Twee kanalen, één feest! Tijdens de festivalterrein openingstijden draaien er twee DJ’s tegelijk – non-stop – live in de Silent Disco ‘de Stille Jan’ achter de roze tent. Zing en dans mee op de grootste klassiekers, op Rock & alternative, R & B, Limburgse hits (inclusief live guests, we houden nog even geheim wie dit precies zijn ?) en ga-zo-maar-door jongens WAT EEN FEEST! ??.
Echt leuk dat er eindelijk een beter nachtprogramma is!!!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Echt leuk dat er eindelijk een beter nachtprogramma is!!!

Dit gaat alleen over de silent disco op het terrein, dat sluit gewoon samen met de rest van het programma helaas...
Geloof niet dat Pinkpop snel een echt nachtprogramma gaat hebben.

De weersvoorspellingen zien er nog steeds wel aardig uit! Nog maar iets meer dan een week en we kunnen onze tent opzetten!
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Erg gaaf inderdaad! Ben erg benieuwd hoe de nieuwe indeling gaat zijn.
Ook benieuwd of de kalmaan nog wat verassingen gaat kennen. Ik vond de vorige keer het 50 Feestje daar erg leuk :)

Lijkt (is) zo lang geleden maar was gewoon de vorige Pinkpop...
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

hersenscheetje

Randprogramma
10 okt 2018
193
67
Dit gaat alleen over de silent disco op het terrein, dat sluit gewoon samen met de rest van het programma helaas...
Geloof niet dat Pinkpop snel een echt nachtprogramma gaat hebben.

De weersvoorspellingen zien er nog steeds wel aardig uit! Nog maar iets meer dan een week en we kunnen onze tent opzetten!
I know! En op zich vind ik een programma met bekende DJ's tot 03:30 toch wel iets van een nachtprogramma na een hele dag Pinkpop.
Het is geen Lowlands maar dat moet het ook niet willen worden lijkt mij.
 

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
I know! En op zich vind ik een programma met bekende DJ's tot 03:30 toch wel iets van een nachtprogramma na een hele dag Pinkpop.
Het is geen Lowlands maar dat moet het ook niet willen worden lijkt mij.

Dat is waar! Goed dat daar wat aandacht voor is. Het is altijd wel jammer van de capaciteit, baal altijd dat je zo een half uur of langer in de rij staat om binnen te komen als je eerst de headliner hebt afgekeken. Hopelijk hebben ze hier nog iets op gevonden, zeker gezien er nu 'grotere' namen staan en er dus wellicht nog meer mensen op af komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: hersenscheetje

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
379
209
Dit gaat alleen over de silent disco op het terrein, dat sluit gewoon samen met de rest van het programma helaas...
Geloof niet dat Pinkpop snel een echt nachtprogramma gaat hebben.

De weersvoorspellingen zien er nog steeds wel aardig uit! Nog maar iets meer dan een week en we kunnen onze tent opzetten!
I know! En op zich vind ik een programma met bekende DJ's tot 03:30 toch wel iets van een nachtprogramma na een hele dag Pinkpop.
Het is geen Lowlands maar dat moet het ook niet willen worden lijkt mij.
Silent disco tot 3:30 is op Camping B!
 

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Heeft er iemand een idee hoe lang je ongeveer van te voren in de Tent Stage moet zijn voor een optreden? Ik hoef niet vooraan te staan maar ook weer niet helemaal buiten de tent. Zou heel graag Frank Carter & The Rattlesnakes willen zien, zou zonde zijn als ik een half uur van te voren aankom en dan 50 meter buiten de tent moet staan. Alvast bedankt voor de reactie en misschien tot zaterdag de 18e :)
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Heeft er iemand een idee hoe lang je ongeveer van te voren in de Tent Stage moet zijn voor een optreden? Ik hoef niet vooraan te staan maar ook weer niet helemaal buiten de tent. Zou heel graag Frank Carter & The Rattlesnakes willen zien, zou zonde zijn als ik een half uur van te voren aankom en dan 50 meter buiten de tent moet staan. Alvast bedankt voor de reactie en misschien tot zaterdag de 18e :)
Ligt een beetje aan begin van de dag of einde dag en populariteit van de act...

Neem aan, circa 10 minuten vooraf een goede maatstaaf is om nog een prima plek in de tent te hebben. Ongeveer...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
De reacties op de Facebook van Ticketmaster Nederland van bezoekers is ook niet mals als het over Collector Tickets gaat.
Mensen die voor aankomend weekend nog geen Collector Tickets hebben ontvangen voor Anouk op Malieveld en Holland Blues in Grolloo. Drama gewoon en de reactie van Ticketmaster is telkens "3 dagen vooraf" of "PM je bestelnummer" als er überhaupt reactie komt...

Krijg er geen positieve gevoelens bij... Stelletje bandieten!
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
De reacties op de Facebook van Ticketmaster Nederland van bezoekers is ook niet mals als het over Collector Tickets gaat.
Mensen die voor aankomend weekend nog geen Collector Tickets hebben ontvangen voor Anouk op Malieveld en Holland Blues in Grolloo. Drama gewoon en de reactie van Ticketmaster is telkens "3 dagen vooraf" of "PM je bestelnummer" als er überhaupt reactie komt...

Krijg er geen positieve gevoelens bij... Stelletje bandieten!
Facebook reacties zijn nooit mals ongeacht waarover het gaat.
 
  • Winning
Waarderingen: Koekdoos

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Ligt een beetje aan begin van de dag of einde dag en populariteit van de act...

Neem aan, circa 10 minuten vooraf een goede maatstaaf is om nog een prima plek in de tent te hebben. Ongeveer...
Dank je wel voor de snelle reactie. Ze spelen zaterdag om 14:15 uur, een half uurtje van te voren zou dus voldoende moeten zijn.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
172
198
Dank je wel voor de snelle reactie. Ze spelen zaterdag om 14:15 uur, een half uurtje van te voren zou dus voldoende moeten zijn.
Met een half uur van tevoren sta je denk ik in een lege tent met enkel wat die-hards. Die tent loopt pas 10 min van tevoren, soms zelfs pas tijdens het optreden zelf, vol. Maar goed, altijd het zekere voor het onzekere nemen ;)
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.514
3.010
De reacties op de Facebook van Ticketmaster Nederland van bezoekers is ook niet mals als het over Collector Tickets gaat.
Mensen die voor aankomend weekend nog geen Collector Tickets hebben ontvangen voor Anouk op Malieveld en Holland Blues in Grolloo. Drama gewoon en de reactie van Ticketmaster is telkens "3 dagen vooraf" of "PM je bestelnummer" als er überhaupt reactie komt...

Krijg er geen positieve gevoelens bij... Stelletje bandieten!
Is er ook al een tekort aan stagiaires?
 

3 biertjes en een koffie

Playlistbediener
3 jun 2022
6
26
Kan niet wachten! Het lukte me om alle opwinding een tijdje in bedwang te houden maar ik ben nu de controle kwijt. Ogen dicht en ik kan de zon op mijn rug voelen en dat eerste biertje bijna proeven! Mijn productiviteit daalt met elke dag ?.

Ik ben de afgelopen jaren een fervent Festileaks Pinkpop-forum lezer / voyeur geweest en dacht dat ik niet langer stil kan blijven. Dank jullie allemaal voor de voorpret, updates, info, foto's enz. Speciaal dank aan Dennis voor je inzet en heel veel plezier voor de gelukkige snake pit bezoekers ?
 

Dennis Koek

Playlistbediener
8 jun 2022
10
0
Met een half uur van tevoren sta je denk ik in een lege tent met enkel wat die-hards. Die tent loopt pas 10 min van tevoren, soms zelfs pas tijdens het optreden zelf, vol. Maar goed, altijd het zekere voor het onzekere nemen ;)
Een die-hard ben ik zeker niet ? Dan hou ik het op 10 minuutjes. Bedankt voor de info ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken