Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo iets was mijn plan ook misschien.
Maar ik twijfel nog altijd of ik naar Stage 4 ga, überhaupt.
Zou volgens mijn planning alleen voor Ramkot en Dead Poet Society zijn aankomende editie, als het zo zou zijn. Ik denk, dat het er op uit draait dat ik vooral op en neer loop tussen South en Noord, langs de kant. Met af een toe een wandeling naar de andere kant om om te lopen naar de tent. Maar dat uitstapje zal ook niet vaak worden, alleen voor Elle Hollis (wat de opener is, dus niet echt een uitstapje), Blaudzun, Frank Carter, Inhaler en Navarone.
Dus ik ga waarschijnlijk heel veel nut hebben van de positie verandering van Noord en het spelen van de podia South/Noord naar elkaar toe. Ben daar ook wel heel benieuwd naar hoe dat uit pakt...
Heeft er iemand een idee hoe lang je ongeveer van te voren in de Tent Stage moet zijn voor een optreden? Ik hoef niet vooraan te staan maar ook weer niet helemaal buiten de tent. Zou heel graag Frank Carter & The Rattlesnakes willen zien, zou zonde zijn als ik een half uur van te voren aankom en dan 50 meter buiten de tent moet staan. Alvast bedankt voor de reactie en misschien tot zaterdag de 18e
Vandaar ook zeurmodus..
Ik heb er alweer 2 festivalletjes inzitten, de eerste ronde munten halen enkele weken geleden dacht ik nog even: oei, dat zijn weinig munten.. Maar het tempo was er niet minder om, ik had het zelfs te hoog ingezet, heb het einde van de eerste avond dan ook niet gered ?
Ik wordt echt steeds chagrijniger van die collector tickets. Ben volgende week woensdag de hele dag naar een conferentie, dus moet ik dinsdag gaan bellen en dan krijg je waarschijnlijk nog het antwoord dat ze nog wel komen… komt het op neer dat ik met een beetje pech donderdag ik de auto naar Landgraaf nog etickets moet gaan regelen