Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Als je wordt belazerd?
Ticketswap schijnt je in ieder geval in contact te brengen met de "oplichter".

Verder heb ik ook vrij vaak kaartjes via Ticketswap gekocht, maar nooit problemen gehad.
Ik ook nog nooit problemen gehad, maar stel dat...dan zou je toch je geld moeten terugkrijgen

dus ik vul op de ticketmaster site bij de klantenservice een vraag in dat ik mijn collector ticket nog niet heb ontvangen.

het antwoord (waarschijnlijk automatisch)

1654767158378.png

dus ik controleren

1654767185246.png

ik geloof dat ze eens goed met de bezem door het systeem moeten daar bij Ticketmaster!

Ik wordt echt steeds chagrijniger van die collector tickets. Ben volgende week woensdag de hele dag naar een conferentie, dus moet ik dinsdag gaan bellen en dan krijg je waarschijnlijk nog het antwoord dat ze nog wel komen… komt het op neer dat ik met een beetje pech donderdag ik de auto naar Landgraaf nog etickets moet gaan regelen :p
Ik zou gewoon vragen om dat e-ticket nu te mailen. Het is echt wel heel erg kort dag nu.

Enig idee hoeveel mensen
dus ik vul op de ticketmaster site bij de klantenservice een vraag in dat ik mijn collector ticket nog niet heb ontvangen.

Bekijk bijlage 1754

dus ik controleren

Bekijk bijlage 1755

ik geloof dat ze eens goed met de bezem door het systeem moeten daar bij Ticketmaster!
Enig idee om hoeveel Collector tickets het gaat ?
Vandaag weer niks in de postnl app........
Treurig voor woorden.

Enig idee hoeveel mensen

Enig idee om hoeveel Collector tickets het gaat ?
Vandaag weer niks in de postnl app........
Treurig voor woorden.
geen idee?
weet wel dat de tickets als Collector Ticket besteld konden worden in 2019, 2020, 2021 en bij de verkoop voor 2022, tot een week of 3 terug.

Buro Pinkpop zal er zelf ook van uit gaan dat ze al ontvangen moeten zijn?
dit staat op de Pinkpop site:
1654768058332.png

Bekijk bijlage 1754

dus ik controleren

Bekijk bijlage 1755

Dat moeten ze zeker! Ze falen op een hoop fronten die we allemaal wel weten. Al paar keer gezegd maar snap echt niet waarom je zo laat zou zijn met versturen, ze zijn al gemaakt en gedrukt lijkt me, dus kun je ze meteen opsturen.

Hoe het op mij overkomt, beetje alle reacties over Holland Blues, Anouk, Pinkpop bij Ticketmaster, dat ze bij Mojo/Ticketmaster HELEMAAL GEEN COLLECTOR TICKETS HEBBEN?!?!?

Ik denk dat het verstandig is dat Ticketmaster eens een goed en duidelijk bericht de wereld in stuurt over hoe het uberaupt zit met de Collector Tickets, want als je ze niet kan leveren, dan geef dat dan aan en geeft mensen de 5,95 extra terug en maak er een e-ticket van of zo. Maar deze werkwijze is imo klantONvriendelijk als maar zijn kan...

Antwoord van Ticketmaster is ook niet echt hoopgevend...
1654770966506.png

Gelijk maar even gevraagd waarom we ze nog niet hebben en of ik ze nu nog kan omzetten naar een e-ticket...

Is de kassa op donderdag uberhaupt open?

maar inderdaad, ik heb nog geen reactie gezien die hoopgevend is dat er nog tijdig Collector Tickets in de brievenbussen belanden

Mensen er is hoop aan het eind van de tunnel. Ik had er vandaag 7 collectortickets in de brievenbus liggen en woon ondertussen in Belgie. Hoop voor iedereen dat ze morgen of maandag er zijn.
Alejandro Jodorowsky Party GIF by Endless Poetry

KIJK AAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

als we dan toch nog EVEN (???) moeten wachten op de postnl bezorging van de vertraagde Collector Tickets via Ticketmaster...

even een vergelijking...
dit is ongeveer vanaf Noord het zicht op South
1654771999178.png

en dit ongeveer de view vanaf South naar Noord (podium staat dan ongeveer achter de letters en voor het toenmalig Brand paviljoen)
1654772046011.png

Antwoord van Ticketmaster is ook niet echt hoopgevend...
Bekijk bijlage 1758

Gelijk maar even gevraagd waarom we ze nog niet hebben en of ik ze nu nog kan omzetten naar een e-ticket...
Omzetten naar E-ticket kan wel, maar als ik dat nu zou doen krijg ik mijn geld niet terug, omdat ze nog binnen kunnen komen.... pas als ik op het moment dat ik er sta nog niks heb ontvangen, dan krijg ik mijn geld terug (althans, dat maak ik op uit hun antwoord)

Al dat extra plastic is ook gewoon prffft en niet echt nodig. Het gaat om de beleving. Plus qua verkopen is een e-ticket gewoon het makkelijkst.
Is voor mij de laatste keer dat ik collector tickets besteld, en ja ik doe ook nog iets voor het milieu...

Users who are viewing this thread