Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mensen er is hoop aan het eind van de tunnel. Ik had er vandaag 7 collectortickets in de brievenbus liggen en woon ondertussen in Belgie. Hoop voor iedereen dat ze morgen of maandag er zijn.
@jacquesss , onder het motto "pictures or it didn't happen"
bedankt, dit is denk ik in de hele tijdlijn rond de Collector Tickets de meest bemoedigende post die ik heb gezien!
ik zit vervolgens komende dagen wel als een pitbull bij de brievenbus
Ik vind dat toch storend. Ik probeer altijd in alle rust naar de gesprekken van andere mensen te luisteren en dan komt er om de zoveel tijd een popiejopie tussendoor die wat in een microfoon gaat zeggen.
Ik vind dat toch storend. Ik probeer altijd in alle rust naar de gesprekken van andere mensen te luisteren en dan komt er om de zoveel tijd een popiejopie tussendoor die wat in een microfoon gaat zeggen.
Op deze tijd sta ik voor het podium naar Mastodon te gapen.
Geweldig gevoel dat het nog maar een weekje is, aan iedereen die naar Pinkpop gaat, veel plezier! Aan iedereen die niet naar Pinkpop gaat, ook veel plezier!
Wij hebben gekozen voor 4 nachten in een hotelletje in Valkenburg, volgende week zitten wij rond deze tijd bij la Casa in het laatstgenoemde dorp achter een bord tapas en een van de vele halve liters bier van die avond. Mooi dat Hotel Boterweck onlangs weer open is kunnen gaan na die overstromingsellende, die paar honderd euro van ons is ze meer dan gegund??