Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Je weet dat de social media van verschillende grote artiesten door externe bureaus worden beheerd?
Lol alsof Eddie Vedder in 2018 zonder passie zijn hele verhaal heeft verteld aan het Pinkpop publiek. Pinkpop heeft echt wel een speciaal plekje bij Pearl Jam.

• Leuk
Waarderingen: Fornax
Ik krijg echt steeds meer de neiging bij ‘t kantoor van Ticketmaster in Den Haag langs te fietsen, is voor mij vlakbij om m’n collector tickets dan maar zelf op te halen ?

Te belachelijk dat ze ze zo laat opsturen, en mensen in de stress te laten zitten.

Lol alsof Eddie Vedder in 2018 zonder passie zijn hele verhaal heeft verteld aan het Pinkpop publiek. Pinkpop heeft echt wel een speciaal plekje bij Pearl Jam.
Hoe de bandleden over Pinkpop denken stel ik niet ter discussie. Ik geef alleen aan dat de berichten op social media niet van de bandleden zelf afkomstig zijn.

Beetje triest inderdaad van de collector tickets, lijkt me toch niet dat die nog bij een drukker liggen of zelfs nog gedrukt moeten worden... Niet dat ik er zelf eentje heb, maar ik snap de frustratie en onzekerheid, ik zou er zelf ook doodziek van worden.

Desalwelteplus: Nog 8 dagen!!!!
Wat wordt dat fijn, weer een weekendbandje om je pols, het terrein op, eerste biertje pakken, beetje verkennen en dan die eerste geluidsgolven over het terrein horen en voelen! Mwoehaha!

• Leuk
Waarderingen: 3 biertjes en een koffie
Ik weet dat de Tomorrowland bandjes al bij de bezoekers binnen zijn en dat is pas over een maand. Dat mensen nog steeds geen collector tickets hebben is gewoon schandalig.

Desalwelteplus: Nog 8 dagen!!!!
Wat wordt dat fijn, weer een weekendbandje om je pols, het terrein op, eerste biertje pakken, beetje verkennen en dan die eerste geluidsgolven over het terrein horen en voelen! Mwoehaha!
1654754352582.png

over 7 dagen gaat de camping open!
het begint ook te kriebelen als ik van werk naar huis rijdt en de route 69 langs de weg zie staan.
of, in het kader van geluidsgolven, als ik mijn fiets uit de schuur pak en 's ochtends de soundcheck hoor in de achtertuin... dan kan ik bijna niet meer wachten om mijn spulletjes bij elkaar te pakken en richting de ingang te gaan op het Pinkpop-plein. (om vervolgens lang te moeten wachten tot de poort open gaat :ROFLMAO: )

Vanaf nu een week lang Pinkpop playlists door de koptelefoon. Komend weekend nieuwe poging om de nieuwe tent te testen (vorige keer verkloot door de regen). Dan op dinsdagavond naar de Makro om in te slaan, woensdagavond de auto volpakken, en over precies een week rijden we rond 16:00 richting Landgraaf. Man o man, dat worden 7 lange dagen!

• On fire
  • Leuk
Waarderingen: Fornax en DennisvdBr
Vanaf nu een week lang Pinkpop playlists door de koptelefoon. Komend weekend nieuwe poging om de nieuwe tent te testen (vorige keer verkloot door de regen). Dan op dinsdagavond naar de Makro om in te slaan, woensdagavond de auto volpakken, en over precies een week rijden we rond 16:00 richting Landgraaf. Man o man, dat worden 7 lange dagen!
Wat een organisatie. Ik kijk altijd de dag voor een festival of ik alles nog heb en ren nog snel een keer in paniek de supermarkt binnen voor bier, broodjes en knakworstjes, haha

Inmiddels elke dag twee artiesten aan het luisteren die op Pinkpop staan en die ik wil zien of waar ik nog over twijfel. Voor de rest nog 5 werkdagen, donderdagochtend ff boodschapjes doen en de auto vol laden en daarna in de middag rond een uur of 15 richting Landgraaf en onderweg nog ff ergens 'culinair' eten. Dit weekend ook ff de laatste afspraken maken zoals wie rijdt er en op welke camping gaan we staan. Man wat heb ik er een zin in.

Alle artiesten die ik wil zien waren vrij snel gekozen. maar er waren voor mij dan ook weinig moeilijke keuzes( alleen Smash Into Pieces en Mother Mother die ik niet kan zien).
Dus inmiddels al lekker veel ingeluisterd.
Van mij mag het nu wel al vrijdag 17 juni rond 13 uur zijn.

Mooi om hier alle enthousiaste berichtjes te lezen, heb voor het eerst sinds jaren nog geen pinkpop - kaartje in huis, maar het begint toch wel steeds meer te kriebelen...
Ik ga dit jaar voor het eerst naar BKS, (ben nu bezig met de spullen bij elkaar zoeken), als ik na dit weekend de smaak te pakken heb, ben ik ws over 8 dgn ook weer in Landgraaf te vinden!!! ??

Mooi om hier alle enthousiaste berichtjes te lezen, heb voor het eerst sinds jaren nog geen pinkpop - kaartje in huis, maar het begint toch wel steeds meer te kriebelen...
Ik ga dit jaar voor het eerst naar BKS, (ben nu bezig met de spullen bij elkaar zoeken), als ik na dit weekend de smaak te pakken heb, ben ik ws over 8 dgn ook weer in Landgraaf te vinden!!! ??
In dat geval zijn de kaartjes op Ticketswap voor een erg gunstige prijs te krijgen!

Het is dat je zult zien dat je net de sjaak bent als je er een jaar op gokt, maar het is eigenlijk ieder jaar zo dat je kort voor het festival nog veel goedkoper tickets kunt kopen (voor BKS idem).

Je zou bijna altijd gaan wachten met kaarten kopen zodat je last-minute tickets kan kopen... Al betaal ik met alle liefde de volle prijs. En weinig dingen voelen zo fijn als in de (digitale) wachtrij te staan en kaartjes te scoren voor een festival of concert.

Ik blijf bij Ticketswap de angst voelen om een kaartje te kopen en dat de verkoper met hetzelfde kaartje eerder aan de poort staat. Dan ben je dus mooi de Sjaak. Iemand ervaring mee?

Ik blijf bij Ticketswap de angst voelen om een kaartje te kopen en dat de verkoper met hetzelfde kaartje eerder aan de poort staat. Dan ben je dus mooi de Sjaak. Iemand ervaring mee?
Er zitten altijd koekenbakkers tussen, maar het gros van de mensen is gewoon te vertrouwen hoor. Wel eens eerder gezegd in andere topics, maar een foto en iemand die al lang op TicketSwap zit of gekoppeld aan Facebook maakt het al een stuk meer betrouwbaar, als je twijfels hebt.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje

Users who are viewing this thread