Pin me er niet op vast, maar het schijnt dat Werchter al jaren lang een dag meer heeftLeuke namen en een prima line up! Maar ik heb toch weer het idee dat ik in Werchter voor hetzelfde geld meer kan zien (killers, Qotsa, keane etc.), terwijl daar nog veel minder is aangekondigd.
En zie so far nog niet echt namen die ik mis in de Werchter, wellicht Nile Rodgers en Cowded house.
Desondanks een goeie lineup!
Zonder gekheid: ja op Werchter zie je meer. De dagen duren ook nog eens iets langer, aangezien ze een stukje de nacht in gaan terwijl het bij Pinkpop om 0:00 echt klaar is. Maar een extra dag betekent natuurlijk ook een extra headliner en een paar extra subs. Zo hebben ze dezelfde 3 headliners + de Peppers, dat had ik graag in Landgraaf gezien.
Dat het hetzelfde kost klopt natuurlijk niet helemaal. Het ticket van Werchter kost 266 plus het goedkoopste camping ticket 30. Dan kom je dus 50 euro duurder uit dan Pinkpop. Maar het echter verschil zit hem in een extra dagen eten en drinken. Dat zou in mijn geval bijvoorbeeld nog eens 150 euro erbij betekenen. Maar dan heb je ook wat!