Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Ik heb dat met Greta Van Fleet op RW. Hilarisch slecht was dat, met z'n stemmetje en z'n spandex. Vreselijk.

Maar blijkbaar was dat op PP in de tent wel goed?
Die stonden veel te hoog op RW, konden hun setlist niet volmaken en waren veel te veel aan het jammen. Hopelijk is het dus beter met een minder lange speeltijd, want hun muziek vind ik wel goed

weer prima namen,

over het geheel een prima programma, blijft alleen jammer dat t eindigt met een headliner die ik nx vind.
hopen op een "dave Grohltje" dan maar. ;)

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Is wel eens slechter geweest! Vind Greta van Fleet wel helemaal kut, dat lijkt toch de hoogste nieuwe naam, maar die vrijdag is met Idles wel wat leuker geworden. Wies ook een leuke toevoeging die dag. Fijn ook dat Stage 4 er nog gewoon is. Ik merk dat Pinkpop veel Nederlandse namen (MEAU!) heeft gekozen die me kunnen bekoren, dat is wel eens anders geweest. Kacey Musgraves en Parcels ook nog leuke toevoegingen. Denk dat ik toch wel aardig wat optredens ga willen zien.

Vergeet ik verdorie nog Ziggy Marley te noemen, helemaal top natuurlijk!

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Weer een paar lekkere namen, en een aantal die ik nog niet ken (Dus leuk om uit te gaan zoeken of er iets tussen zit).
Begint langzaam aan toch wel een van de betere lineups te worden (voor mij persoonlijk) van de afgelopen 10 jaar.

Dalijk weer lekker verder werken aan de playlist :)

Iemand enig idee wat een logische indeling van de vrijdag namen zou zijn?
Van het rijtje TOP, Nightwish, Nothing but Thieves en greta van Fleet (En natuurlijk Metcallica) wil ik niks missen, maar dat lijkt me onmogelijk aangezien ze waarschijnlijk allemaal hoog staan...

Van het rijtje TOP, Nightwish, Nothing but Thieves en greta van Fleet (En natuurlijk Metcallica) wil ik niks missen, maar dat lijkt me onmogelijk aangezien ze waarschijnlijk allemaal hoog staan...
Heen en weer rennen tussen de twee podia, welkom op pinkpop, hahah

Daar ga je niks van missen, hoor. Enige is, is dat je misschien iets eerder moet lopen als je per se dat plekje vooraan wil hebben. Maar mocht je in het midden of achteraan ook prima vinden, kan je gewoon ieder optreden volledig zien.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Daar ga je niks van missen, hoor. Enige is, is dat je misschien iets eerder moet lopen als je per se dat plekje vooraan wil hebben. Maar mocht je in het midden of achteraan ook prima vinden, kan je gewoon ieder optreden volledig zien.
Dat zou top zijn! Ik was/ben een beetje bang voor
Metcallica (Main)
TOP- Greta van Fleet (Tent / Noord)
Nightwish (Main)
Nothing but thieves (Noord)

Ofzoiets.

Die zondag wordt ook wel een lekkere dag zo eigenlijk, met QOTSA, Chic, Ziggy Marley, Eefje de Visser, Kacey Musgraves, Interpol, Turnstile.

Nee joh. Ik verwacht:

Main: NBT - TOP - METALLICA
Noord: IDLES - GVF - NIGHTWISH
Tent: FROUKJE - PARCELS

wat ik apart vind, is dat Maneskin op de site boven Nightwish staat?

Er zit wel een top down opsomming in, dus verwacht bovenin op de site :
de mainstage headliner,
noord afsluiter,
mainstage lineup,
Brightlands afsluiter,
Noord lineup,
Stage 4 afsluiter,
Brightlands tent lineup muv opener,
Stage 4 lineup,
opener Elle Hollis in Brightlands als laatst genoemde.

Zoals het op de site staat, verwacht ik op die manier voor de vrijdag:
Main: Danny Vera - GvF - NBT - Nightwish - Metallica
Noord: (niets gelijktijdig met opener) - Froukje - The Pretty Reckless - Parcels - TOP
Brightlandstent: Elle Hollis - JC Stewert - Grandson - Wies - Idles
Stage 4 : ? - ? - Ten Times a Million - Antoon - (niets gelijktijdig met headliner)

Maar dat is maar een gok afgaande op de topdown opsomming, die doorgaans best in de richting is.

1639570317637.png

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
en.. omdat Nile Rodgers zo laag op de site staat en Maneskin hoog (voor vrijdag nog Nightwish en NBT er tussen beide in) Op de zondag opsomming word Nile Rodgers als derde genoemd, denk ik dat er nog iets op mainstage zondag bij komt. De zaterdag lijkt ook nog een mainstage naam te missen rond Maneskin op de site.

(mijn gok gaat nog uit naar zondag Volbeat)

Nóg een leuk nieuwtje: Stage 4 vind je wel nog steeds op het plein bij binnenkomst maar komend jaar gaat letterlijk het dak er af… ‘Stage 4 goes open air’!
dat is ook best een goeie laatste zin in de nieuwsbrief....

zo na het eea te hebben laten bezinken, meest blij met Greta Van Fleet (uiteraard), Kaleo, Son Mieux, Nona, The Last Internationale en Ziggy Marley uit deze worp

https://pbs.twimg.com/media/FGpk8GqWYAU1yqr?format=jpg&name=small

Users who are viewing this thread