Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
741
445
Op de site staat: Daarmee zijn 52 van de 62 acts bekend die volgend jaar afreizen naar het festival.
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Mooie namen! Greta van Fleet, Kaleo, Grandson, KennyHoopla, De Staat en Joost vind ik erg vet!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.046
6.091
We voegen in totaal 28 nieuwe namen toe aan het affiche van Pinkpop 2022! (Blues)rock, electropop, discosoul, country en rap; onder andere Greta van Fleet, KALEO, Dermot Kennedy, IDLES, Tones and I en De Staat zorgen voor een serieus gevarieerd Pinkpop programma komend jaar!

Nieuwe namen:

Vrijdag 17 juni
Greta van Fleet, Idles, Parcels, Antoon, Wies, grandson, JC Stewart, Ten Times a Million

Zaterdag 18 juni
Kaleo, Tones and I, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Dermot Kennedy, De Staat, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Maan, Kacey Musgraves, Turnstile, Joost, Sea Girls, Hang Youth, Meau
lekker
 

elo

Headliner
3 dec 2013
5.026
3.707
Kaleo vond ik 2017 en 2018 op respectievelijk BKS en Werchter echt zó tenenkrommend slecht en nep dat ik echt niet kan begrijpen waarom je zoiets nog zou boeken. Maar nu even positief: Kacey Musgraves, toffe boeking! Lijken ook wat meer vrouwen te staan, goede zaak.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.257
2.199
Kaleo vond ik 2017 en 2018 op respectievelijk BKS en Werchter echt zó tenenkrommend slecht en nep dat ik echt niet kan begrijpen waarom je zoiets nog zou boeken. Maar nu even positief: Kacey Musgraves, toffe boeking! Lijken ook wat meer vrouwen te staan, goede zaak.
Kaleo staat hoog op mijn lijstje van slechtste optredens ooit!
Idles is een hele nette boeking.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Enorm idolaat van Bob Marley, dus die show van Ziggy Marley wordt een absolute must see voor mij. Dichterbij de Legend himself kom je niet. Verder leuke toevoegingen met IDLES, Kacey Musgraves, Turnstile, Son Mieux, De Staat en natuurlijk Greta van Fleet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.030
8.673
Kaleo vond ik 2017 en 2018 op respectievelijk BKS en Werchter echt zó tenenkrommend slecht en nep dat ik echt niet kan begrijpen waarom je zoiets nog zou boeken. Maar nu even positief: Kacey Musgraves, toffe boeking! Lijken ook wat meer vrouwen te staan, goede zaak.
Ik heb dat met Greta Van Fleet op RW. Hilarisch slecht was dat, met z'n stemmetje en z'n spandex. Vreselijk.

Maar blijkbaar was dat op PP in de tent wel goed?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.507
6.183

"We moeten door, daarom blijven we doorgaan met organiseren", aldus een woordvoerder van Pinkpop. "Niemand kan in de toekomst kijken, maar we hebben wel goede hoop dat het door kan gaan."

Het organiseren van een festival als Pinkpop duurt volgens de woordvoerder een half jaar tot een jaar. Afwachten op verbetering of versoepeling van de coronamaatregelen is dus geen optie. "We kunnen niet wachten tot 1 mei om te beginnen, anders kunnen we net zo goed inpakken."
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.473
1.628
Op die zondag zou je zowaar nog een alleraardigst programma kunnen samenstellen. Voor dat geld had er natuurlijk wel een interessante headliner bij moeten zitten, dus sla wel over.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken