Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Dauwpop is officieel uitverkocht, maar komt morgen toch met groot nieuws. Mogelijk een extra avond met een grote artiest een dag erna of ervoor allá KOL bij Bospop. Dauwpop is op 26 mei. Misschien kaapt die nog een mooie naam weg van Pinkpop? Kan denk ik al snel een mannetje of 8.000 bij de mainstage staan.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Wellicht te veel Wishfull thinking.

Maar The National naar zeebrugge op 17 juni. Zijn nu wel heel erg dicht in de buurt. Is niet echt een naam die ik op Pinkpop verwacht maar zo dichtbij wellicht nu wel een kans.

Edit: zie nu in het BKS topic dat het Benelux exclusief is. Kan het alleen zelf bergens lezen
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
Wellicht te veel Wishfull thinking.

Maar The National naar zeebrugge op 17 juni. Zijn nu wel heel erg dicht in de buurt. Is niet echt een naam die ik op Pinkpop verwacht maar zo dichtbij wellicht nu wel een kans.

Edit: zie nu in het BKS topic dat het Benelux exclusief is. Kan het alleen zelf bergens lezen
Staat op de homepage van de site van Live is Live.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
368
201
Zou Rage against the Machine nog een kanshebber zijn? Touren samen met Run the Jewels (die ik ook graag live wil zien) en er zit een gat in de agenda tussen mei en juli 2022... Zou voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart zijn...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Zou Rage against the Machine nog een kanshebber zijn? Touren samen met Run the Jewels (die ik ook graag live wil zien) en er zit een gat in de agenda tussen mei en juli 2022... Zou voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart zijn...
Misschien nog op de zaterdag voor Royal Blood op Noord?

Denk dat we RATM niet meer hoeven te verwachten met deze al stacked line up :D
2023 meer kans.
 
  • Haha
Waarderingen: Rick1617899545

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Zou Rage against the Machine nog een kanshebber zijn? Touren samen met Run the Jewels (die ik ook graag live wil zien) en er zit een gat in de agenda tussen mei en juli 2022... Zou voor mij de spreekwoordelijke kers op de taart zijn...
Nee, komen alleen als headliner en die plekken zijn al vergeven.
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Dauwpop is officieel uitverkocht, maar komt morgen toch met groot nieuws. Mogelijk een extra avond met een grote artiest een dag erna of ervoor allá KOL bij Bospop. Dauwpop is op 26 mei. Misschien kaapt die nog een mooie naam weg van Pinkpop? Kan denk ik al snel een mannetje of 8.000 bij de mainstage staan.

Tadaa: Editors vrijdag 27 mei naar het festivalterrein van Dauwpop!
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Tadaa: Editors vrijdag 27 mei naar het festivalterrein van Dauwpop!
Wordt een volledige festivaldag. Doen ze goed hier in de buurt. Editors is een mooie naam voor Dauwpop. Normale undercard is altijd afwisselend en daar zitten soms best wel pareltjes bij.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
465
189
Dan kunnen we editors ook wel afschrijven voor pinkpop, ook al hebben ze er al vaak gestaan, altijd wel een fijne toevoeging.

gezien alle aankondigen van afgelopen week verwacht ik geen ‘wow’ toevoeging meer aan de line up.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
ligt er ook maar aan wat je 'wow' toevoeging vind natuurlijk.

ik zou al wow zeggen als Volbeat een herbevestigd zal worden.
kan ook wel zeggen, stel Greta van Fleet komt er bij, zal ik ook 'wow' vinden.

andere kunnen best een heel blij zijn met een dj als Tiesto of zo.

maar ook op de site lijken me nog wat 'hoge' spots te vullen.
achter Nightwish en na Nothing But Thieves / Deftones lijken mij nog spots over voor zaterdag en zondag?


1639060379162.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken