Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
465
189
Ik denk dat we ons allemaal iets te zeer gespitst hebben op het bericht ‘voor de sinterklaas nog een pakketje namen’

maar het kan nog steeds
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Ik denk dat we ons allemaal iets te zeer gespitst hebben op het bericht ‘voor de sinterklaas nog een pakketje namen’

maar het kan nog steeds
ja. dat klopt...

en dat lijkt me deze week om een of andere reden geheel opgeschud.
waardoor het lijkt dat we het met enkel een aankondiging van Maneskin moeten doen.

maar goed, de week is nog niet om en tussen 16:00 a 18:00 kan er nog wel iets gebeuren. en anders verwacht ik niets bijzonders meer tot laat in januari.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.921
1.697
Het is dan wel stil gebleven bij Pinkpop, maar verschillende festivals in binnen- en buitenland hebben grote stukken van, of zelfs hun gehele, line-up gedropt. Vooral om die reden, en daarnaast door wat Murray zei over namen noemen vóór Sinterklaas, verwacht ik echt nog wat. Misschien dat voor 5 december toch niet gelukt is, maar ik zou niet weten waarom het dan tot halverwege januari zou moeten gaan duren. Ik bedoel: kaartjes zijn niet alleen goede Sinterklaas cadeautjes, ook onder de kerstboom doen ze het prima...
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.439
4.213
Het is dan wel stil gebleven bij Pinkpop, maar verschillende festivals in binnen- en buitenland hebben grote stukken van, of zelfs hun gehele, line-up gedropt. Vooral om die reden, en daarnaast door wat Murray zei over namen noemen vóór Sinterklaas, verwacht ik echt nog wat. Misschien dat voor 5 december toch niet gelukt is, maar ik zou niet weten waarom het dan tot halverwege januari zou moeten gaan duren. Ik bedoel: kaartjes zijn niet alleen goede Sinterklaas cadeautjes, ook onder de kerstboom doen ze het prima...
Hoeveel geld hebben jullie allemaal als je zo´n duur cadeau krijgt hahaha
 
  • Haha
Waarderingen: wenters

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
De kaartverkoop zal goed lopen.. Nu nieuwe namen droppen in een toch al dure maand is niet noodzakelijk denk ik. Drop je begin februari nog wat namen, als hopelijk deze coronagolf een beetje js afgevlakt, dan krijgen de mensen die nu nog twijfelen wel weer meer goesting. Ik vind het zo gek nog niet, maar de communicatie is alweer niet heel denderend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
nou... Rock Werchter heeft dus wel Greta van Fleet...

kom op Pinkpop!


edit: en ook net als Firenze op de Metallica dag op Rock Werchter fyi
 
  • Leuk
Waarderingen: wenters en Lemmen200

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
465
189
So met de nieuwe aanvulling op rockwerchter gaan die echt wel een sterke line up neerzetten.
pinkpop kan nu niet achterblijven
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Breaking news!!

Placebo, Greta van Fleet, Jack White, Anouk en the Killers Pinkpop 2022.

Helaas is de vrijdagmiddag borrel nu voorbij ?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Placebo zou ik wel tof vinden hoor. Het gaat nooit gebeuren maar ik zou het echt heel tof vinden mochten die de tent afsluiten met allemaal deep cuts. Ik weet het. Sorry ik zit aan de wijn.
 

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
465
189
Waar zit dat verschil eigenlijk in dat rockwerchter eigenlijk altijd meer grotere namen op het affiche heeft? Is dit puur een geld kwestie of heeft dit er mee te maken dat we in nederland de ‘grotere’ acts over meer festivals moeten verdelen?
 

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Beide denk ik wel, en Nederland heeft veel meer concertlocaties om acts als RHCP los neer te zetten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Tremonti er bij op RaR/RiP 2022, staat vooralsnog de 16e op Graspop op randje van het Pinkpop weekend.
Wat overigens de dag is met ook Volbeat in Dessel.

kom maar op Pinkpop, stuur maar door naar de Pinkpop zondag!
 
  • Leuk
Waarderingen: RalphiePinkpop

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Olivia Rodrigo 22 juni 2021 in de Afas. Had verwacht dat zij al grotere zalen zou vullen, maar misschien nog een optie voor Pinkpop? Ik weet eigenlijk niet hoeveel plekken er zijn hoog op Noord (zelf zou ik zeggen laatste op die stage).

Edit: 18 juni in Keulen, dus lekker dichtbij.
 
  • Haha
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.921
1.697
Olivia Rodrigo zie ik echt niet op Noord staan. Vind ik juist een prachtige act voor in de grote tent...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Olivia Rodrigo 22 juni 2021 in de Afas. Had verwacht dat zij al grotere zalen zou vullen, maar misschien nog een optie voor Pinkpop? Ik weet eigenlijk niet hoeveel plekken er zijn hoog op Noord (zelf zou ik zeggen laatste op die stage).

Edit: 18 juni in Keulen, dus lekker dichtbij.
Zou inderdaad een mooie act voor Noord zijn op de zondag. :)

Edit: Zou dan op de vrijdag moeten, want speelt 19 juni al in Vorst Nationaal in België. Speelt zij drie dagen achter elkaar?

Benieuwd hoe snel Afas gaat uitverkopen trouwens!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Zou inderdaad een mooie act voor Noord zijn op de zondag. :)

Benieuwd hoe snel die zaalshow gaat uitverkopen trouwens!
gaat niet gebeuren zondag... staat Olivia Rodrigo in Brussel.
Zaterdag idd Keulen.
Ze zou vrijdag de 17e kunnen tussen Milaan show en Keulen show in.

als ze naast de AFAS show 3 dagen na Pinkpop nog een gig in NL er bij doet, zal het geen hele "late" spot worden. En duidelijk "als" want met die AFAS gig een paar dagen later is de kans op een tweede NL gig minimaal imo...

edit: zie nu je edit, zou met Zurich 15e, Milaan 16e, Keulen 18e en Brussel 19e met nog Pinkpop de 17e er tussen zelfs 5 dagen achter elkaar worden (maar dat doet ze eigenlijk in UK ook in juli)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken