Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.397
2.820
Als we dan maar op dat moment een forummeeting houden in het voorvak bij Mart Hoogkamer!
Lijkt me fantastisch om samen met jullie (grote fans) luid mee te zingen met de hitjes.
Hij heeft maar 1 hitje, maar gelukkig speelt hij deze dan ook gewoon 5x.
 

Igo.

Campingartiest
25 okt 2015
75
65
Schermafbeelding 2021-12-01 192422.jpg

2 dagen geleden luisterde het account van Pinkpop op Spotify naar deze Italiaanse band... Kan natuurlijk zijn dat ze Maneskin automatisch hierop over zijn gegaan, maar toch.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Maneskin gaat de festivals af hoor... (blauw is nieuw voor NovaRock)

Bekijk bijlage 761
nog zo'n opvallende naam bij NovaRock/
een think outside the box naam, Haddaway & Dr Alban.
al een paar festival shows in juni 2022 staan. uiteraard veel van de 90's feestjes.
Kan in NL natuurlijk ook op een 90's feestje terecht komen, maar ik zie dit grapje wel op Pinkpop opduiken.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
nog zo'n opvallende naam bij NovaRock/
een think outside the box naam, Haddaway & Dr Alban.
al een paar festival shows in juni 2022 staan. uiteraard veel van de 90's feestjes.
Kan in NL natuurlijk ook op een 90's feestje terecht komen, maar ik zie dit grapje wel op Pinkpop opduiken.
Mwa, zou dit net als Rudeboy complete verkrachting van je affiche vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Er werd op dit forum eerder gesproken dat een stage zou verdwijnen en dat ze minder namen zouden hebben in 2022. Gezien de prijsverhoging kunnen ze als dat echt zo is dan niet echt met dit soort namen aankomen imo. :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Rudeboy kan prima werken als één van de eerste acts op de dag (tent of 2e podium).
ja precies, het is geen enorme hype comeback van UDS of zo.

op Hellfest staat Rudeboy ook op 3de podium. Nu zou ik hem op Pinkpop (lees : in Nederland) wel op een iets hogere spot verwachten.
Maar idd, tent off 2e podium. Ik zou zo iets kunnen voorstellen als, wat later op de dag in de Brightlands tent of wat eerder op de dag op Noord (de plek van Golden Earring of Rowwen Heze in 2019 bijvoorbeeld)
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.361
10.190
Kan aan mij liggen hoor, maar ik denk dat je Urban Dance Squad/Rudeboy echt enorm overschat.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
ja precies, het is geen enorme hype comeback van UDS of zo.

op Hellfest staat Rudeboy ook op 3de podium. Nu zou ik hem op Pinkpop (lees : in Nederland) wel op een iets hogere spot verwachten.
Maar idd, tent off 2e podium. Ik zou zo iets kunnen voorstellen als, wat later op de dag in de Brightlands tent of wat eerder op de dag op Noord (de plek van Golden Earring of Rowwen Heze in 2019 bijvoorbeeld)
Ik denk dat je Golden Earring en ook, misschien in iets mindere mate, Rowwen Heze, toch te kort doet als je Rudeboy, niet eens Urban Dance Squad op gelijke hoogte stelt. Zie het hoe dan ook niet gebeuren, ook niet vroeg op het derde podium, ik sluit me wat dat betreft aan bij Dave.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken