Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Verwacht morgen eigenlijk nog wel een extra pakketje, wat vorig jaar ook gebeuren met Chef'special apart en de volgende dag pakketje namen, zo voor sinterklaas.
dat er nog geen mail-update is gekomen van Pinkpop, doet me vermoeden dat er meer aan zit te komen.
anders denk ik, dat op het moment van aankondiging ook een mailupdate was gekomen ongeveer gelijktijdig met de sociale media posts
zie je toch dat smaken verschillen, ik heb juist dat ik de zondag de minste dag vind, QOTSA en Rodgers maken nog wel iets goed.
Ik vind de vrijdag met tallica en Nightwish, NBT, Vera en Pretty Reckless de beste dag.
Zaterdag met PJ, Royal Blood, Deftones, Maneskin, Crowded House, Frank Carter, vind ik niet veel onder doen voor de vrijdag.
dat er nog geen mail-update is gekomen van Pinkpop, doet me vermoeden dat er meer aan zit te komen.
anders denk ik, dat op het moment van aankondiging ook een mailupdate was gekomen ongeveer gelijktijdig met de sociale media posts
Bospop heeft ook Kings of Leon gepushed via hun nieuwsbrief, dus op zich geen gekke gedachte dat dat ook voor Pinkpop zal zijn. Zo doen die Limburgers dat