Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Verwacht morgen eigenlijk nog wel een extra pakketje, wat vorig jaar ook gebeuren met Chef'special apart en de volgende dag pakketje namen, zo voor sinterklaas.
Hij zou deze week komen. Hoe eerder hoe beter, dus ik hoop dat je gelijk hebt!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
dat er nog geen mail-update is gekomen van Pinkpop, doet me vermoeden dat er meer aan zit te komen.
anders denk ik, dat op het moment van aankondiging ook een mailupdate was gekomen ongeveer gelijktijdig met de sociale media posts
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en Lemmen200

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
He, een herkenbare discussie van afgelopen vrijdag in een topic hier niet ver vandaan!

Natuurlijk een naam die gewoon op Pinkpop moet staan komende zomer.
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

elo

Subheadliner
3 dec 2013
4.907
3.509
Die zaterdag is wel de mindere dag aan 't worden vind ik. De zondag en vooral de vrijdag zijn erg sterk.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Die zaterdag is wel de mindere dag aan 't worden vind ik. De zondag en vooral de vrijdag zijn erg sterk.
zie je toch dat smaken verschillen, ik heb juist dat ik de zondag de minste dag vind, QOTSA en Rodgers maken nog wel iets goed.
Ik vind de vrijdag met tallica en Nightwish, NBT, Vera en Pretty Reckless de beste dag.
Zaterdag met PJ, Royal Blood, Deftones, Maneskin, Crowded House, Frank Carter, vind ik niet veel onder doen voor de vrijdag.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Rick1617899545

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
dat er nog geen mail-update is gekomen van Pinkpop, doet me vermoeden dat er meer aan zit te komen.
anders denk ik, dat op het moment van aankondiging ook een mailupdate was gekomen ongeveer gelijktijdig met de sociale media posts
misschien komt die na 14:00? die mail?
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Het is denk ik ook meer de hoop dat het losstaat van elkaar en dat we Bruce op Goffert of Malieveld krijgen. :D
kan natuurlijk ook de maandag na of de donderdag voor Pinkpop zijn?

kan van alles zijn, Malieveld, Goffertpark, Landgraaf en zelfs Stadspark Groningen op 12 juni... Nederland overslaan gok ik niet op.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
kan natuurlijk ook de maandag na of de donderdag voor Pinkpop zijn?

kan van alles zijn, Malieveld, Goffertpark, Landgraaf en zelfs Stadspark Groningen op 12 juni... Nederland overslaan gok ik niet op.
Jouw campagne voor Bruce in Landgraaf is wel zo hardgrondig dat ik vind dat Bruce dat ook wel in zijn plannen mag meenemen..
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
371
206
Killers verkoopt verrassend goed, nog enkele plaatsten. Mag van mij komen hoor als sub!

Aparte verkoop Robert Plant paleis Soestdijk. Alles in eigen beheer maar ook vrij eenvoudig kaarten te krijgen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Nieuws brief komt zojuist in de mail... Alleen iets over Maneskin.

Raar om dat dan niet meteen te sturen na die bekendmaking? raar...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Killers verkoopt verrassend goed, nog enkele plaatsten. Mag van mij komen hoor als sub!

Aparte verkoop Robert Plant paleis Soestdijk. Alles in eigen beheer maar ook vrij eenvoudig kaarten te krijgen.
Killers was ook al voor een goed deel verkocht. Originele datum was juli 2020.
 

ikke

Campingartiest
12 nov 2018
56
10
Killers verkoopt verrassend goed, nog enkele plaatsten. Mag van mij komen hoor als sub!

Aparte verkoop Robert Plant paleis Soestdijk. Alles in eigen beheer maar ook vrij eenvoudig kaarten te krijgen.
Zullen ze drie dagen achter elkaar optreden?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken