Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Nou, er zullen vast mensen blij mee zijn.
rob riggle raise hand GIF by Team Coco
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Op de site lijkt het niet extreem hoog toch
ik denk zoals ik het op de site zie staan, op zaterdag nog onder Royal Blood en Deftones, en overall nog boven Ronnie Flex, Crowded House en Neil Rodgers, zou ik zeggen ergens 2e op mainstage op zaterdag? (of later op de dag / voorlaatste op Noord)
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Het zal Noord of Main worden, want indoor gaat het niet passen. Dat zagen we wel met Duncan Laurence, en ik denk dat de aanloop naar Maneskin nog wat groter zal zijn. Tijdslot maakt mij niet zoveel uit. Ze zijn geen sub, geen headliner en geen Noord afsluiter. Leuke band om even te kijken what the fuss is about.

En dat ze apart worden aangekondigd, prima toch? Wij willen toch graag namen horen; nou hier is er weer een! Dat het je ding niet is, prima, maar hier gaan lopen klagen dat het schandalig is dat dit een aankondiging 'kost', dat is toch gewoon sneu?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.289
10.030
ik denk zoals ik het op de site zie staan, op zaterdag nog onder Royal Blood en Deftones, en overall nog boven Ronnie Flex, Crowded House en Neil Rodgers, zou ik zeggen ergens 2e op mainstage op zaterdag? (of later op de dag / voorlaatste op Noord)
Boven Crowded House en Nile Rodgers? Als dat gebeurt... Belachelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ, Timmetje en Oasiss

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.939
5.986
Boven Crowded House en Nile Rodgers? Als dat gebeurt... Belachelijk.
hoezo? "als" dat gebeurt, ze staan op de site zo.

Maar, goed het kan uiteraard ook inhouden dat ze vroeg op Mainstage staan en Crowded House / Rodgers & Chic later op de dag op Noord.

1638172829497.png
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Ze staan op de lineup pagina iig wel boven Crowded House, Nile Rodgers en Interpol.
Ze zijn ook 100 keer actueler dan Crowded House, Nile Rodgers en Interpol bij elkaar opgeteld.

Jullie waren toch van het waarde toekennen aan streams en volgers enzo? Dan vraag ik me af waarom hier zo verbaasd over wordt gedaan...
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Voor X Factor en het Songfestival heel relevant ja..

edit: Laat ook maar trouwens, ons land is al genoeg gepolariseerd. Nogmaals vind het fijn dat er mensen blij mee zijn :).
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.920
1.696
Voor X Factor en het Songfestival heel relevant ja..
Dat is de katalysator geweest ja. Maar goed dat is de magie van een hype zijn. Boek je ze over 5 jaar alle 4 nog eens, dan staat Maneskin mogelijk ver ONDER Crowded House, Nile Rodgers en Interpol...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken