Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.205
4.772
Wat ik nu toch weer voorbij zag komen schrok ik van en dacht ik aan een erge scenario


Zonder grappen, ik zie ze hem nog wel boeken met de 'band' erbij voor op Noord podium ofzo. Maarja, moet ook tijd overblijven om te eten enzo he

En wat is die nieuwe single toch goed hé, @Indiaantje89
Echt briljant. En dan nog voor een goed doel ook. Ik kreeg er ook een rode neus van (of bedoelen ze een spontane neusbloeding hier niet mee?)
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Op 3fm wordt over een uurtje iets aangekondigd met betrekking tot Pinkpop. Zal Maneskin wel zijn, dat is gelet op Werchter kennelijk een aparte aankondiging waard
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Op 3fm wordt over een uurtje iets aangekondigd met betrekking tot Pinkpop. Zal Maneskin wel zijn, dat is gelet op Werchter kennelijk een aparte aankondiging waard
Hoop niet dat ze daar in mee gaan. Het is een hype maar geen aparte aankondiging waard imo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.039
10.116
Op 3fm wordt over een uurtje iets aangekondigd met betrekking tot Pinkpop. Zal Maneskin wel zijn, dat is gelet op Werchter kennelijk een aparte aankondiging waard
Voor Werchter ging ook nog het gerucht van een aparte aankondiging op maandag. Zou dezelfde band kunnen zijn? Al kan ik vervolgens niet bedenken om wie dat zou gaan. Alle grote namen die een aparte aankondiging waard zijn, zijn er inmiddels wel uit,
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.146
4.337
Ik hoop ook op wat meer dan één naam En vind Maneskin ook absoluut geen aparte vermelding waard.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.357
6.041
Snap echt niet waarom dit bandje overal een aparte aankondiging krijgt.

En die hype zal aankomende zomer toch ook al lang en breed weer over zijn?
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss en elo

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Natuurlijk top boeking vanuit pinkpop gezien. Maar voor mij een (te) hoge plek die word ingenomen wat van mij niet perse hoefde
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Gebruikers die dit onderwerp bekijken