Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Zo, dat gaat rap... Jammer, heb toch liever wat meer lucht op het festival. Wel fijn voor Pinkpop dat hun sterke line up beloond wordt!

• Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr
Zoals het op de site staat, verwacht ik op die manier voor de vrijdag:
Main: Danny Vera - GvF - NBT - Nightwish - Metallica
Noord: (niets gelijktijdig met opener) - Froukje - The Pretty Reckless - Parcels - TOP
Brightlandstent: Elle Hollis - JC Stewert - Grandson - Wies - Idles
Stage 4 : ? - ? - Ten Times a Million - Antoon - (niets gelijktijdig met headliner)
Heerlijk, dit soort voorspellingen! Nou is Dennis daar volgens mij ook altijd behoorlijk goed in...

Zou jij je niet eens aan een clashfinder willen wagen? Of anders wellicht ook de zaterdag en de zondag uiteen willen zetten?

Dat levert misschien maarzo de eerste voorzichtige ideeën voor een spoorboekje op...

Wow! Nette line up zet Pinkpop hier weer neer!
1 ding is zeker, ik hoef me niet te vervelen dat weekend

Ze hadden wel de acts n beetje beter kunnen verdelen. Zondag zit wel vol hier, maar zaterdag, daar is toch niet serieus Royal Blood sub?

...

Zou jij je niet eens aan een clashfinder willen wagen? Of anders wellicht ook de zaterdag en de zondag uiteen willen zetten?

Dat levert misschien maarzo de eerste voorzichtige ideeën voor een spoorboekje op...

ik gok zo iets, afgaande van de volgorde nu op de site, ontbreken denk ik nog ca 10 namen. Daarbij uitgaande dat Stage 4 openair gaat worden, levert wellicht ook meer ruimte op.
Het is maar een gok, dus pin me er niet op vast ;)

VRIJDAG (13:00 - 00:00)
mainstage
Danny Vera - Greta van Fleet - Nothing But Thieves - Nightwish - Metallica
IBA Parkstadstage / Noord
(niets gelijk met opener) - Froukje - The Pretty Reckless – Parcels - Twenty One Pilots
Birghtlandstent
Elle Hollis - JC Stewart - Grandson - WIES- IDLES
Stage 4
? - ? - Ten Times A Million - Antoon - (niets gelijk met headliner)
1x Garden of Love?

ZATERDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
KALEO - Deftones - Maneskin - ? - Pearl Jam
Courtney Barnett - Tones and I - Ronnie Flex - Crowded House - Royal Blood
Birghtlandstent
The Last Internationale - NONA - Mimi Webb - Son Mieux - Lost Frequencies
Stage 4
Ramkot - Remme - Saint PHNX - KennyHoopla - Frank Carter
1x Garden of Love?

ZONDAG (12:45 - 00:00)
mainstage
De Staat - Dermot Kennedy - Nile Rodgers - ? - Imagine Dragons ( + DJ?? )

Maan - Interpol - Eefje de Visser - Ziggy Marley - Queens of the Stoneage
Birghtlandstent
Hang Youth - Sea Girls - Joost - Turnstile - Zara Larsson
Stage 4
? - ? - MEAU - Kacey Musgraves
1x Garden of Love?

Ik zou zelf eerder Royal Blood en Queens als sub op de mainstage verwachten. Als er op zaterdag nog een gat op mainstage is zou wellicht Keane nog komen? Die stonden vorig jaar ingepland. Of is het al bevestigd dat zij niet meer komen?

Ik zou zelf eerder Royal Blood en Queens als sub op de mainstage verwachten. Als er op zaterdag nog een gat op mainstage is zou wellicht Keane nog komen? Die stonden vorig jaar ingepland. Of is het al bevestigd dat zij niet meer komen?
Keane staat het weekend in de UK dus die vallen helaas af

Ik heb dat met Greta Van Fleet op RW. Hilarisch slecht was dat, met z'n stemmetje en z'n spandex. Vreselijk.

Maar blijkbaar was dat op PP in de tent wel goed?
Nou, op Werchter was het ook niet zo slecht imo. Wel wat maniertjes (steeds dezelfde kreten) en nummers uitrekken om de tijd vol te maken. Bij 1 nummer is dat laatste leuk, bij alle nummers gaat het vervelen. Die gitarist kan echt wel goed spelen.

Dennis, Kacey Musgraves gaat écht niet op Stage 4 staan natuurlijk. Verdiep je maar eens in haar haha, die is echt huge op veel plekken (maar inderdaad nog niet NL)

Leuke namen en een prima line up! Maar ik heb toch weer het idee dat ik in Werchter voor hetzelfde geld meer kan zien (killers, Qotsa, keane etc.), terwijl daar nog veel minder is aangekondigd.
En zie so far nog niet echt namen die ik mis in de Werchter, wellicht Nile Rodgers en Cowded house.

Desondanks een goeie lineup!

Users who are viewing this thread