Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ja maar je kan ook overdrijven... ;)
Als je dat afzet tegen de laatste 5 (die door gingen)
Mumford - Cure - Fleetwood
PJ - FF - Bruno Mars
Justin Bieber - Greenday - Kings of Leon (sjeesss dat is kelderklasse in vergelijking met de huidige 2+Boss)
RHCP - Rammstein - Macca
Muse - Robbie - Pharrell
 

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
Ja maar je kan ook overdrijven... ;)
Als je dat afzet tegen de laatste 5 (die door gingen)
Mumford - Cure - Fleetwood
PJ - FF - Bruno Mars
Justin Bieber - Greenday - Kings of Leon (sjeesss dat is kelderklasse in vergelijking met de huidige 2+Boss)
RHCP - Rammstein - Macca
Muse - Robbie - Pharrell
Muse - Robbie - Foo Fighters
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Zou vandaag eigenlijk naar Alanis Morissette in Ziggo Dome gaan, maar helaas is het weer uitgesteld. Is zij misschien nog een optie voor Pinkpop. Laatste keer was in 2008 toen het voor het eerst niet met Pinksteren was
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Het enige wat we dus zeker weten is dat IDays maandag met een of 2 headliners gaat komen, en dat diezelfde dag de couter voor Pinkpop ook afloopt.
Al het andere is wishfull thinking
Jup
Ja maar je kan ook overdrijven... ;)
Als je dat afzet tegen de laatste 5 (die door gingen)
Mumford - Cure - Fleetwood
PJ - FF - Bruno Mars
Justin Bieber - Greenday - Kings of Leon (sjeesss dat is kelderklasse in vergelijking met de huidige 2+Boss)
RHCP - Rammstein - Macca
Muse - Robbie - Pharrell
Eminem (originele plan) - The Police (originele plan) - Fleetwood Mac
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en Aaran

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Jezus Christus wat zou dat een droom lineup zijn geweest qua headliners. Groot fan van Eminem en The Police mee gekregen van mijn ouders en zou dan eindelijk mijn ouders zo ver hebben gekregen om naar pinkpop te gaan om zo mijn passie met hun te kunnen delen.
Destijds was Eminem geboekt. Vlak voor de persconferentie ( ja die was toen nog) had die afgezegd. Nooit een verklaring voor gekomen en hij had er gewoon geen zin in leek het wel. Mumford en Sons is toen naar voren geschoven.

Manager van The Police had toezegging gedaan in Londen. Opeens kwam Sting naar Bospop en was dat hele plan ook weg.
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran en Joslittel

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Heb jij toevallig enige informatie over een nieuwe tour van Eminem? Weet dat dit vaker op is gekomen afgelopen 2 jaar.
Hij zou naar Sziget komen in 2020 leek het toen. Maar dat ging toen niet door met Corona.
Ik weet wel dat hij Super Bowl gaat doen in Amerika met wat vrienden dus wellicht zit een tour er in. Lijkt me?
 
  • Leuk
Waarderingen: Aaran

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
[QUOTE="NikLN,
Manager van The Police had toezegging gedaan in Londen. Opeens kwam Sting naar Bospop en was dat hele plan ook weg.
[/QUOTE]
Ik kan me echt niet voorstellen dat de The Police toen serieus in beeld is geweest. Sting heeft de laatste tijd wel vaker aangegeven dat hij eigenlijk spijt heeft van de reünie met The Police. Achteraf gezien had hij het beter niet gedaan zo heeft hij diverse malen gezegd. Het was volgens mij meer de wens van Jan om ze nog eens te hebben op zijn Pinkpop. Hij noemde zelfs Dire Straits toen. Sloeg ook nergens op want Knopfler gaat dat echt nooit meer doen.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
[QUOTE="NikLN,
Manager van The Police had toezegging gedaan in Londen. Opeens kwam Sting naar Bospop en was dat hele plan ook weg.
Ik kan me echt niet voorstellen dat de The Police toen serieus in beeld is geweest. Sting heeft de laatste tijd wel vaker aangegeven dat hij eigenlijk spijt heeft van de reünie met The Police. Achteraf gezien had hij het beter niet gedaan zo heeft hij diverse malen gezegd. Het was volgens mij meer de wens van Jan om ze nog eens te hebben op zijn Pinkpop. Hij noemde zelfs Dire Straits toen. Sloeg ook nergens op want Knopfler gaat dat echt nooit meer doen.
[/QUOTE]

Zoals ik het heb begrepen heeft de manager echt toezegging gedaan (mondeling) bij een conferentie in Londen. En toen werd er vanuit gegaan dat The Police kon worden geboekt en opeens kon dat niet meer. Of het dan een slimme zet was om daar op te wachten… laat ik even in het midden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel en PJ

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Eminem als headliner zou ik ontzettend blij mee zijn. Verkoopt goffertpark in paar minuten uit. Zou perfect passen bij pinkpop imo. Helaas zie ik hem volgend jaar nog niet komen, maar het leek mij paar maanden geleden wel dat zijn site veranderd was...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kijk de laatste 3FM post (Facebook en Instagram)
Vind Harry styles nog geen headliner (gelukkig). En adele en Coldplay zie ik het niet worden morgen. En om niet voor een discussie te zorgen zal ik maar niet over stromae beginnen?

Denk overigens dat het niks met morgen te maken heeft. Maar je mag natuurlijk morgen 5 minuten voor tijd je weetjes lossen hier he nik!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Vind Harry styles nog geen headliner (gelukkig). En adele en Coldplay zie ik het niet worden morgen. En om niet voor een discussie te zorgen zal ik maar niet over stromae beginnen?

Denk overigens dat het niks met morgen te maken heeft. Maar je mag natuurlijk morgen 5 minuten voor tijd je weetjes lossen hier he nik!
Ik wilde net hetzelfde voorstellen ?
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Waarmee ik bedoel, wordt het 1 van die 4?
kan ik me toch niet voorstellen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Stromae kan niet, Coldplay kan ook niet echt ivm de manier waarop ze hun tour plannen. Harry Styles heeft nog geen nieuwe Ziggo Dome datum maar zie ik niet headlinen. Dan blijft Adele over. Zou een straffe boeking zijn maar ik zie het niet gebeuren.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.139
2.388
Stromae kan niet, Coldplay kan ook niet echt ivm de manier waarop ze hun tour plannen. Harry Styles heeft nog geen nieuwe Ziggo Dome datum maar zie ik niet headlinen. Dan blijft Adele over. Zou een straffe boeking zijn maar ik zie het niet gebeuren.
Nee dat had geen intentie . Ik vond het vooral leuk om te zien dat een of meerdere van die grote artiesten mogelijk nog naar Nederland kunnen komen?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken