Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijns inziens is dit niet een hele bijzondere aankondiging, anders had de Limburger al wel uitgepakt met nieuws.
Zo werkte het in voorgaande jaren ook.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik verwacht er niet al te veel van
Mijns inziens is dit niet een hele bijzondere aankondiging, anders had de Limburger al wel uitgepakt met nieuws.
Zo werkte het in voorgaande jaren ook.
Ik hoop dat ik het mis heb, maar ik verwacht er niet al te veel van
Dat ze een derde concert in Brussel hadden maar nog niets in Nederland en hopelijk komt daar binnenkort verandering in. (misschien vergezocht maar wie weet..)
Eerste namen volgen zometeen. Ook wordt de kaartverkoop deze vrijdag om 10:00u hervat (mensen met vouchers krijgen voorrang, staan presales voor vandaag 10:00u en donderdag 18:00u in het systeem).
Eerste namen volgen zometeen. Ook wordt de kaartverkoop deze vrijdag om 10:00u hervat (mensen met vouchers krijgen voorrang, staan presales voor vandaag 10:00u en donderdag 18:00u in het systeem).