Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
3fm draait deze ochtend verrassend veel headliners van de afgelopen edities. Ligt aan mij want eigenlijk alleen maar headliners… misschien als we door luisteren kunnen we er iets uithalen…
3fm draait deze ochtend verrassend veel headliners van de afgelopen edities. Ligt aan mij want eigenlijk alleen maar headliners… misschien als we door luisteren kunnen we er iets uithalen…
Nog niet , mss zelfde als pinkpop.
Coldplay laatste show in US op 14 juni, denk dat ze dan 2 weken break nemen om nr Europa te komen. Pinkpop lijkt me wat krap
Huh? Wordt er dan op geen enkele radio zender oneindig doorgelult over onderwerpen die totaal niet interessant zijn, gevolgd door het nieuws en eindigend met reclame aan reclame? Zonde...