Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Rick1617899545

Geliefde act
20 nov 2014
1.647
796
Het enige wat we dus zeker weten is dat IDays maandag met een of 2 headliners gaat komen, en dat diezelfde dag de counter voor Pinkpop ook afloopt.
Al het andere is wishfull thinking
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Nikfestilover

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
626
480
Het is inderdaad duidelijk dat beide met namen gaan komen. Benieuwd of er nog meer hints gaan komen of andere aftelklokjes naar een nieuwe headliner
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ergens in mijn achterhoofd zit ook nog steeds het feit dat The Weeknd snel met nieuwe data zou komen.
?
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
372
291
Ben bang voor een (voor mij) tegenvaller, een Imagine Dragons of Post Malone.

Maar goed, heb nog altijd high hopes
Komt vast goed, als het niet the Boss wordt hoop ik wel dat hij niet een concert geeft in juni. Dat wordt lastig voor mij met The Script in Londen, Pinkpop en Werchter in de planning. Ook zou het leuk zijn als het dan Malieveld wordt ipv Goffertpark.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Als ik eerlijk ben hoop ik op Bruce in de Kuip en Beyonce of The Weeknd voor Pinkpop.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zou wel een dijk van een headlinertrio zijn, Metallica, Pearl Jam en Bruce Springsteen! Maar ik verwacht toch dat de laatste headliner wat meer op het jongere publiek gericht is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Zou wel een dijk van een headlinertrio zijn, Metallica, Pearl Jam en Bruce Springsteen! Maar ik verwacht toch dat de laatste headliner wat meer op het jongere publiek gericht is.
en laatste dag optijd op huis aan...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.948
5.995
Los daarvan.
Blijft opvallend de tour aankondiging verwacht werd in september en verschoven. Ook start verkoop Pinkpop verschoven.
Touraankondiging Springsteen zit wel in verwachting binnenkort.
Na het album lijkt me het sowieso geen vreemde naam om terug te komen op Pinkpop.
De verschuiving van Pearl Jam vind ik nog altijd opvallend.

Ik zeg nog altijd, de kans op Springsteen is imo best groot.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De kans is er zeker. Maar zoals ik al eerder aangaf als morgen ook dat festival in Italië met 2 headliners komt dan wordt het weer een drukke dag met aankondigingen.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Zou wel een dijk van een headlinertrio zijn, Metallica, Pearl Jam en Bruce Springsteen! Maar ik verwacht toch dat de laatste headliner wat meer op het jongere publiek gericht is.
Metallica - Pearl Jam - The Weeknd zou ook een fantastisch headlinertrio zijn.

Wellicht een tikje te ver gezocht: Maar zou het kunnen dat Post Malone en The Weeknd de I-Days headliners zijn en dat we voor die Pinkpopzondag Post Malone toch als zondagsub krijgen (omdat ie oorspronkelijk dus zou subben in 2019?) met The Weeknd als afsluiter?
 
  • Verdrietig
  • On fire
Waarderingen: PJ, DennisvdBr en rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik zit de laatste tijd meer in de richting AC/DC te denken. en dat bruce later in de week met nieuws komt. 1 ding is zeker, beide komen snel met nieuws
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hoe kwamen die vorige festivals bij Springsteen. Kwamen die gelijk met de hele tour of kwamen die apart?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Metallica - Pearl Jam - The Weeknd zou ook een fantastisch headlinertrio zijn.

Wellicht een tikje te ver gezocht: Maar zou het kunnen dat Post Malone en The Weeknd de I-Days headliners zijn en dat we voor die Pinkpopzondag Post Malone toch als zondagsub krijgen (omdat ie oorspronkelijk dus zou subben in 2019?) met The Weeknd als afsluiter?
Queens of the Stone Age en Post Malone zou misschien ook kunnen als The Weeknd niet op PP staat.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
505
290
Metallica - Pearl Jam - The Weeknd zou ook een fantastisch headlinertrio zijn.

Wellicht een tikje te ver gezocht: Maar zou het kunnen dat Post Malone en The Weeknd de I-Days headliners zijn en dat we voor die Pinkpopzondag Post Malone toch als zondagsub krijgen (omdat ie oorspronkelijk dus zou subben in 2019?) met The Weeknd als afsluiter?
Eigenlijk nog niet eens zo’n gekke gedachte!

Misschien toch maar zijn laatste greatest hits even beluisteren dan weet ik wat er te wachten staat ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken