Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Florence and the Machine en QOTSA waren nog niet aangekondigd op Mad Cool en zijn daar nu bijgekomen. Met name Florence een fantastische naam, maar die zie ik niet naar Pinkpop komen. QOTSA misschien wel?

Geen Boss dus daar. Kunnen we die nu voor Pinkpop ook afschrijven? Enige gerucht dat er nu nog is is dat Stade de France gerucht toch?
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Florence and the Machine en QOTSA waren nog niet aangekondigd op Mad Cool en zijn daar nu bijgekomen. Met name Florence een fantastische naam, maar die zie ik niet naar Pinkpop komen. QOTSA misschien wel?

Geen Boss dus daar. Kunnen we die nu voor Pinkpop ook afschrijven? Enige gerucht dat er nu nog is is dat Stade de France gerucht toch?
ha ha...

ik zou daar nog niet zo zeker van zijn wat je als laatste regel schrijft ;)
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Jij verwacht Springsteen nog steeds op Mad Cool?
In principe kan het nog. De laatste dag moet de grootste headliner er duidelijk nog bij en die Sam Fender staat er. Plus nog eens die opzichtige Boss referentie. Zie het ook nog wel gebeuren.

Ook in hun perstekst zit Mad Cool mooi te hinten naar Bruce. Met hun "For the last time promise" (wat een album van el Baaso is)

Die staat er gewoon hoor. De pot op met tunnelvisie.
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian en Timmetje

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Snap niet hoe mensen Springsteen nu al kunnen afschrijven. Alsof Mad Cool die even in z'n eentje bekend had mogen maken.. Dat doet Springsteen gewoon zelf, dus nog steeds geen reden om hem af te schrijven. Je betaalt maar 10 euro minder dan voor de rest van de dagen, dat betaal je echt niet voor dat wat er nu staat. Wat is een 'Nathy Peluso' überhaupt?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Snap niet hoe mensen Springsteen nu al kunnen afschrijven. Alsof Mad Cool die even in z'n eentje bekend had mogen maken..
Afschrijven is misschien wat te snel, maar ik vond het wat apart dat ze nu die zondag al bekendmaken zonder headliner. Helemaal na al die ''boss'' hints.
 

Lemmen200

Playlistbediener
24 sep 2021
29
17
Florence and the Machine en QOTSA waren nog niet aangekondigd op Mad Cool en zijn daar nu bijgekomen. Met name Florence een fantastische naam, maar die zie ik niet naar Pinkpop komen. QOTSA misschien wel?

Geen Boss dus daar. Kunnen we die nu voor Pinkpop ook afschrijven? Enige gerucht dat er nu nog is is dat Stade de France gerucht toch?
QOTSA zou ik persoonlijk wel Nice vinden altijd al eens live willen zien.
??
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Vind het nu eigenlijk duidelijker dat Springsteen er gewoon staat hoor. Ik eet mijn petje op als dat niet het geval is.
De bevestigingen van de Europese gigs zullen wel tegelijk komen. Dus hoe sneller Mad Cool bevestigd wordt, hoe beter. Ik hoop zo dat Landgraaf er bij zit. Ja, het is een derde oldtimer, en ja, het is een derde dure act, en nee, het is inderdaad geen pop naam, maar toch... die onderbuik!!!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Afgaande op al die hints e.d.... ja, kans is groot dat Bruce er inderdaad staat, met een kleine slag om de arm want het blijft Mad Cool. :p

Hopelijk gaat de touraankondiging snel gebeuren.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
De bevestigingen van de Europese gigs zullen wel tegelijk komen. Dus hoe sneller Mad Cool bevestigd wordt, hoe beter. Ik hoop zo dat Landgraaf er bij zit. Ja, het is een derde oldtimer, en ja, het is een derde dure act, en nee, het is inderdaad geen pop naam, maar toch... die onderbuik!!!
als we hier idd op wachten, ook bij Pinkpop, dan wacht ik met alle genoegen!!! ?

anders, kan dit alleen maar op teleurstelling uitdraaien, mijn verontschuldigingen dan alvast voor mijn tunnelvisie vanaf pagina 1 van dit topic
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Mad Cool heeft wel een kanon van een line-up zeg! Met name aan de bovenkant. Dat beloofd inderdaad wat voor de line-ups van festivals in 2022. Mijn onderbuikgevoel zegt Bruce Springsteen als laatste headliner. In 2012 gezien op Pinkpop en ik moet zeggen: meer dan prima om nog een keer in de herhaling te zien!
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Mad Cool heeft wel een kanon van een line-up zeg! Met name aan de bovenkant. Dat beloofd inderdaad wat voor de line-ups van festivals in 2022.
Vind eigenlijk net die bovenkant een beetje tegenvallen eigenlijk. Heel veel namen die je echt elk anderhalf festivalseizoen ziet bij elkaar gepropt (The Killers, Muse, Kings Of Leon, Florence, QOTSA, Imagine Dragons, een beetje de usual suspects parade). Maakt het een beetje zoutloos vind ik aan de bovenkant. Maar das ook een beetje smaak natuurlijk.

Met name de undercard is een pak sterker geworden vandaag, die mag ook echt wel gezien worden.
 

theblackmadness

Subheadliner
9 sep 2019
3.523
4.394
Vind eigenlijk net die bovenkant een beetje tegenvallen eigenlijk. Heel veel namen die je echt elk anderhalf festivalseizoen ziet bij elkaar gepropt (The Killers, Muse, Kings Of Leon, Florence, QOTSA, Imagine Dragons, een beetje de usual suspects parade). Maakt het een beetje zoutloos vind ik aan de bovenkant. Maar das ook een beetje smaak natuurlijk.

Met name de undercard is een pak sterker geworden vandaag, die mag ook echt wel gezien worden.
Klopt dat er veel terugkerende namen zijn, maar al bij al is dat wel al vrij stacked en er komen er nog 2 bij
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.901
8.543
Klopt dat er veel terugkerende namen zijn, maar al bij al is dat wel al vrij stacked en er komen er nog 2 bij
Dat is het vooral een beetje, knap dat ze er zoveel op elkaar weten te stapelen. Zo staan War On Drugs en Deftones nog onder de headliners. Dat doen ze goed. En veel kwaliteit in de undercard.

Vind het gewoon een beetje te degelijk ofzo. Vind een Taylor Swift of Billie Eilish een pak spannender dan een Kings Of Leon of Muse of Florence.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.151
2.397
Mad Cool heeft wel een kanon van een line-up zeg! Met name aan de bovenkant. Dat beloofd inderdaad wat voor de line-ups van festivals in 2022. Mijn onderbuikgevoel zegt Bruce Springsteen als laatste headliner. In 2012 gezien op Pinkpop en ik moet zeggen: meer dan prima om nog een keer in de herhaling te zien!
Er is heel veel keuze in 2022 en ook al voor 2023. Heel veel mogelijke headliners maar ook veel sterke undercard namen…in theorie kan er een festival van een week worden georganiseerd maar dan worden tickets gewoon te duur.
 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.396
1.900
Dat is het vooral een beetje, knap dat ze er zoveel op elkaar weten te stapelen. Zo staan War On Drugs en Deftones nog onder de headliners. Dat doen ze goed. En veel kwaliteit in de undercard.

Vind het gewoon een beetje te degelijk ofzo. Vind een Taylor Swift of Billie Eilish een pak spannender dan een Kings Of Leon of Muse of Florence.
Mad Cool pakt gewoon alles wat er te pakken valt zo lijkt het, jaar in jaar uit. Dan geraak je snel verzadigd op die toplijn logischer wijze
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.018
6.059
Mad Cool pakt gewoon alles wat er te pakken valt zo lijkt het, jaar in jaar uit. Dan geraak je snel verzadigd op die toplijn logischer wijze
nou, ze hebben toch wat headliners gehad die Pinkpop graag hadden willen hebben denk ik in die 5 jaar bestaan.

Neil Young, The Who.... om maar 2 te noemen.

Maar ook mooie headliners gedeeld, The Cure in 2019, Pearl Jam 2018, in 2017 Green Day en Kings of Leon.
Hopelijk delen ze er in 2022 ook wel meer.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken