Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Daar waar Little Steven de afgelopen tijd nog telkens aangaf dat het helemaal van Bruce af hangt hoe zijn tourplanning er het komende jaar uit ziet, lijkt The Boss er voor zichzelf uit te zijn. Hij wil, indien het mogelijk is, volgend jaar een grote tournee plannen.

"We’ll be out there in the world again next year, I hope, and I guarantee: if you bring your children and younger brothers and sisters or grandma for that matter, they’re going to see the band at its peak,” Springsteen said, according to Backstreets Magazine, the longstanding Springsteen-focused publication."

Twitterbericht Backstreets Magazine

Mijn voorkeur heeft een eigen show, maar Pinkpop lijkt ook niet uitgesloten.
Maar lees ik het dan goed en moet die tournee nog gepland worden? Dat ''indien mogelijk'' laat zien dat er nog geen concrete plannen zijn toch?

Die Tweet staan er net iets anders dan in die quote van Batmutsje, er staat namelijk geen komma achter hope, maar een punt.:

E Street Band prediction from Springsteen himself:
"We'll be out there in the world again next year, I hope.
And I guarantee: if you bring your children and younger brothers and sisters or grandma for that matter, they're going to see the band at its peak."
Hij hoopt volgend jaar weer te kunnen touren en als die hoop uitkomt en hij kan touren dan zal iedereen de band op zijn peak zien.

ik denk dat je het beter zo moet lezen, die "I hope" dat het heel dicht tegen een touraankondiging aan zit.
Tenminste Bruce een beetje kennende. Zijn dit de kleine teasers die opklimmen richting een aankondiging.

Maar misschien lezen wij beide wel wat we willen lezen, we zullen zien he :)

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Voor mij klinkt het alsof hij hoopt dat het volgend jaar weer mogelijk is om te gaan spelen en touren.

Al hoop ik met je mee dat jou interpretatie de juiste is!

Zo'n Tweet levert iig weer lekker voer voor speculatie op, dat is zeker. :D

Daar waar Little Steven de afgelopen tijd nog telkens aangaf dat het helemaal van Bruce af hangt hoe zijn tourplanning er het komende jaar uit ziet, lijkt The Boss er voor zichzelf uit te zijn. Hij wil, indien het mogelijk is, volgend jaar een grote tournee plannen.

"We’ll be out there in the world again next year, I hope, and I guarantee: if you bring your children and younger brothers and sisters or grandma for that matter, they’re going to see the band at its peak,” Springsteen said, according to Backstreets Magazine, the longstanding Springsteen-focused publication."

Twitterbericht Backstreets Magazine

Mijn voorkeur heeft een eigen show, maar Pinkpop lijkt ook niet uitgesloten.
Mijn voorkeur ook een eigen show. Dat ie zo ver mogelijk bij Landgraaf vandaan blijft ?? Anders ben ik te vroeg thuis ?

• Haha
Waarderingen: Timmetje en DennisvdBr
ik denk dat je het beter zo moet lezen, die "I hope" dat het heel dicht tegen een touraankondiging aan zit.
Tenminste Bruce een beetje kennende. Zijn dit de kleine teasers die opklimmen richting een aankondiging.

Maar misschien lezen wij beide wel wat we willen lezen, we zullen zien he :)

De "I hope" heeft met name betrekking op de situatie omtrent het welbekende C-virus. Springsteen heeft meermaals aangegeven dat hij de veiligheid vooropstelt. Ik denk dus dat de data, stadions, eventueel festivals al vastliggen, maar dat hij wel nog een slag om de arm houdt in verband met de situatie omtrent corona. Springsteen kondigt zijn tour vaak pas enkele maanden voor de start aan, maar het lijkt erop alsof er deze maand nog iets uit de hoge hoed gaat komen.

De "I hope" heeft met name betrekking op de situatie omtrent het welbekende C-virus. Springsteen heeft meermaals aangegeven dat hij de veiligheid vooropstelt. Ik denk dus dat de data, stadions, eventueel festivals al vastliggen, maar dat hij wel nog een slag om de arm houdt in verband met de situatie omtrent corona. Springsteen kondigt zijn tour vaak pas enkele maanden voor de start aan, maar het lijkt erop alsof er deze maand nog iets uit de hoge hoed gaat komen.
Had je reactie nog niet gelezen, en wilde exact hetzelfde gaan tikken ;) "slag om de arm"

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
ja, ik denk dat het wachten is totdat de grote baas de signalen op groen zet.

...en dan, dan is het gewoon afwachten waar hij in NL te vinden is. Pinkpop is imo op voorhand niet uit te sluiten.

ja, ik denk dat het wachten is totdat de grote baas de signalen op groen zet.

...en dan, dan is het gewoon afwachten waar hij in NL te vinden is. Pinkpop is imo op voorhand niet uit te sluiten.
Alleen het vervelende is wel dat het nog wel eens even kan duren voordat die seinen definitief op groen gaan...
Ik hoop niet dat we moeten wachten tot volgend jaar.

Alleen het vervelende is wel dat het nog wel eens even kan duren voordat die seinen definitief op groen gaan...
Ik hoop niet dat we moeten wachten tot volgend jaar.
ik heb het vermoeden dat dat nog sneller kan zijn, uitgaande van dat soort hintjes van Stevie en Bruce zo af en toe. Maar ook zoals het vanuit Claudio Trotta gezegd werd al in september, lijkt qua aankondiging overdue. Dat is dan absloluut geen maanden meer, dus ook niet pas in volgend jaar. Ben wel benieuwd of we eerder de derde headliner van Pinkpop krijgen en daarna de Springsteen tour, of dat deze (misschien niet geheel toevallig) tegelijk gaan komen...
dat is dus nog even afwachten. Zeker nu hij het zelf ook weer zo specifiek noemt, is een kwestie van weekjes denk ik, misschien wel dagen?

Maar misschien zie ik het wel te positief?

Hoe dan ook reken ik nog wel op wat nieuws van het Pinkpop front voor de start van de kaartverkoop...

Ik denk niet dat Springsteen de derde headliner zal zijn en vermoed dat, als hij gaat touren, er dan volgend jaar een aankondiging komt voor een show in Goffert. Ik vermoed dat de derde headliner een wat (relatief) kleinere naam zal gaan zijn dan Springsteen of Beyoncé oid en dat we die voor november wel hebben.

Ik las laatst ergens dat bv Mumford and Sons mogelijk gingen touren. Was meer een wild gerucht op het internet. Kon er verder niets bij vinden. Behalve de bekende nummers ken ik er ook niet veel van. Maar wie weet is er iets van waar. Dat zou dan ook een optie zijn. Een pop naam die helemaal nog niets van zich heeft laten horen maar plotseling een tour dropt...

• Verdrietig
Waarderingen: Bassie78
Ik las laatst ergens dat bv Mumford and Sons mogelijk gingen touren. Was meer een wild gerucht op het internet. Kon er verder niets bij vinden. Behalve de bekende nummers ken ik er ook niet veel van. Maar wie weet is er iets van waar. Dat zou dan ook een optie zijn. Een pop naam die helemaal nog niets van zich heeft laten horen maar plotseling een tour dropt...
Niet weer...

• Haha
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr en rhcp
Dat plus de zeer nadrukkelijke verwijzing van Mad Cool naar de komst van Springsteen, maakt het toch zeen aannemelijk dat er eind deze week of uiterlijk volgende week nieuws gaat komen.
The Big Bang Theory Reaction GIF

• Verdrietig
  • Confetti
Waarderingen: Bassie78 en wenteldave
Ziggy Marley is 14 juni 2022 op Bergenfest te zien in Noorwegen, met "A Live Tribute To His Father"
Ik zou zeggen... kom maar op Pinkpop.

mag ook vanavond aangekondigd worden rond 21:00 :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread