Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
....
Ik heb echt geen flauw idee meer van die 3e headliner, heb die voorpret gemist!
Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :

- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)

- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)

- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.

- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022

- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine

- Robbie Williams, in München 27 augustus 2022 als exclusief concert voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

- Imagine Dragons, 29 juni Open'er festival en enkele festivals in juli.

+ Paul McCartney, gerucht over inhalen Glastonbury 2022 en mogelijk inhalen TW Classic welke niet tijdens Pinkpop plaatsvinden zal, in 2020 was Goffertpark de bedoeling.

+ Rolling Stones, tour is hervat in VS

+ The Weeknd, heeft gehele tour gecanceld. Stadion tour in de zomer. Nog niet bekend of de VS data naar de zomer van 2022 schuiven of de EU data.

Toevoegingen zijn welkom
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :

- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)

- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)

- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.

- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022

- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine

- Robbie Williams, in München 27 augustus 2022 als exclusief concert voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

- Imagine Dragons, 29 juni Open'er festival en enkele festivals in juli.

+ Paul McCartney, gerucht over inhalen Glastonbury 2022 en mogelijk inhalen TW Classic welke niet tijdens Pinkpop plaatsvinden zal, in 2020 was Goffertpark de bedoeling.

+ Rolling Stones, tour is hervat in VS


Toevoegingen zijn welkom
Ik hou Kanye West beetje in de gaten qua hints enzo. Niet echt een gerucht ofzo maar het zou een goede vervanger zijn I.p.v Post Malone, Kanye zou ook veel meer tickets verkopen.

Met een nieuw album op zak en vrij actief op zijn socials verwacht ik Kanye wel als festivalkanshebber
 
  • Geweldig
Waarderingen: Timmetje

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.155
2.401
Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :

- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)

- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)

- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.

- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022

- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine

- Robbie Williams, in München 27 augustus 2022 als exclusief concert voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

- Imagine Dragons, 29 juni Open'er festival en enkele festivals in juli.

+ Paul McCartney, gerucht over inhalen Glastonbury 2022 en mogelijk inhalen TW Classic welke niet tijdens Pinkpop plaatsvinden zal, in 2020 was Goffertpark de bedoeling.

+ Rolling Stones, tour is hervat in VS

+ The Weeknd, heeft gehele tour gecanceld. Stadion tour in de zomer. Nog niet bekend of de VS data naar de zomer van 2022 schuiven of de EU data.

Toevoegingen zijn welkom
Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :

- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)

- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)

- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.

- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022

- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine

- Robbie Williams, in München 27 augustus 2022 als exclusief concert voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

- Imagine Dragons, 29 juni Open'er festival en enkele festivals in juli.

+ Paul McCartney, gerucht over inhalen Glastonbury 2022 en mogelijk inhalen TW Classic welke niet tijdens Pinkpop plaatsvinden zal, in 2020 was Goffertpark de bedoeling.

+ Rolling Stones, tour is hervat in VS

+ The Weeknd, heeft gehele tour gecanceld. Stadion tour in de zomer. Nog niet bekend of de VS data naar de zomer van 2022 schuiven of de EU data.

Toevoegingen zijn welkom
Cheer up baby!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
De tour van the weeknd begon trouwens in januari 2022. Hij geeft aan om de tour te verplaatsen naar begin zomer. Als hij hiermee de zelfde volgorde aanhoud, dus eerst noord amerika en dan de rest betekent dat het best kan zijn dat hij pas in 2023 Europa aan gaat doen?

Ik heb echt geen flauw idee meer van die 3e headliner, heb die voorpret gemist!
Volgens mij begint die nieuwe tour een paar dagen later dan die oude. De nieuwe tour start op 17 jan. Dus ik neem aan eerst in de VS en dan door naar Europa.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Volgens mij begint die nieuwe tour een paar dagen later dan die oude. De nieuwe tour start op 17 jan. Dus ik neem aan eerst in de VS en dan door naar Europa.
Waar zie je dat? Of is dat nu weggehaald met het vernieuwen van de site?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Dat zie ik idd nu niet meer staan.
Die 17 Jan was van de oude tour, daar waren voor Canada nog 2 extra shows bij gekomen later, op 14 en 15.

Alles is gisteravond gecanceld, van Canada, VS en Europa alles een voor een. Gaat compleet nieuwe tour ingepland worden.

in ander nieuws, Mad Cool haalt de instragram leeg en maakt teaser op sociale. ( zie topic )

en Springsteen geeft stevige hint naar 2022 tour. ( zie topic )

denk wel dat er eea speelt in concert en festival land, misschien dat vanuit Pinkpop ook niet heel lang meer zal duren.
Nog kleine 2 weken tot de vouchers verzilverd kunnen worden.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.712
1.876
Die 17 Jan was van de oude tour, daar waren voor Canada nog 2 extra shows bij gekomen later, op 14 en 15.

Alles is gisteravond gecanceld, van Canada, VS en Europa alles een voor een. Gaat compleet nieuwe tour ingepland worden.

in ander nieuws, Mad Cool haalt de instragram leeg en maakt teaser op sociale. ( zie topic )
Nog even over the Weeknd. Daar staat nu bij zijn tourpagina dat het zomer 2022 zal zijn. Ik neem aan dat hij eerst de VS aan doet dus Europa zou misschien wel eens later kunnen zijn. Aan de andere kant RHCP beginnen ook in Europa.

en Springsteen geeft stevige hint naar 2022 tour. ( zie topic )

denk wel dat er eea speelt in concert en festival land, misschien dat vanuit Pinkpop ook niet heel lang meer zal duren.
Nog kleine 2 weken tot de vouchers verzilverd kunnen worden.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Wat zijn jullie druk geweest gisteravond. Drie pagina's erbij! Wel prachtige informatie jongens, het borrelt zo te lezen flink in boeking-land.
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Ik hoorde op de radio wel dat als je kaartjes had voor The Weekend, je voorrang krijgt op het alternatief. Dat zou dan betekenen Arena én Pinkpop, niet slechts Pinkpop. Ik zie dat op zich wel gebeuren. The Weekend is gigantisch, dus wat mij betreft ook in het rijtje waar Pearl Jam ook in staat (en dus naast Pinkpop in een stadion kan staan).
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Ik hoorde op de radio wel dat als je kaartjes had voor The Weekend, je voorrang krijgt op het alternatief. Dat zou dan betekenen Arena én Pinkpop, niet slechts Pinkpop. Ik zie dat op zich wel gebeuren. The Weekend is gigantisch, dus wat mij betreft ook in het rijtje waar Pearl Jam ook in staat (en dus naast Pinkpop in een stadion kan staan).
ik zie nog altijd niet gebeuren dat het dan ArenA en Pinkpop zou kunnen worden. Ik denk dat er zo veel op tour is dat het ArenA OF Pinkpop zal worden. Misschien zelfs Groningen, daar komen nog een paar grote concerten bij. Dus ik ben zelf niet zo zeker van die "én"

EDIT : of misschien GelreDome in het najaar!
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.148
10.443
Ik hoorde op de radio wel dat als je kaartjes had voor The Weekend, je voorrang krijgt op het alternatief. Dat zou dan betekenen Arena én Pinkpop, niet slechts Pinkpop. Ik zie dat op zich wel gebeuren. The Weekend is gigantisch, dus wat mij betreft ook in het rijtje waar Pearl Jam ook in staat (en dus naast Pinkpop in een stadion kan staan).
Toch geloof ik niet in de dubbeling Arena/Pinkpop. Blijkbaar is er een gigantisch aanbod aan headliners. Waarom zou je er dan eentje kiezen waar je al gelijk 40k kaarten aan kwijt bent voor de Arena?
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr

BatMutsje

Dagopener
6 dec 2013
637
500
Daar waar Little Steven de afgelopen tijd nog telkens aangaf dat het helemaal van Bruce af hangt hoe zijn tourplanning er het komende jaar uit ziet, lijkt The Boss er voor zichzelf uit te zijn. Hij wil, indien het mogelijk is, volgend jaar een grote tournee plannen.

"We’ll be out there in the world again next year, I hope, and I guarantee: if you bring your children and younger brothers and sisters or grandma for that matter, they’re going to see the band at its peak,” Springsteen said, according to Backstreets Magazine, the longstanding Springsteen-focused publication."

Twitterbericht Backstreets Magazine

Mijn voorkeur heeft een eigen show, maar Pinkpop lijkt ook niet uitgesloten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
misschien heeft Pearl Jam wel zo'n gat in de tour na Pinkpop, zodat Eddie een mopje kan meedoen met de zondag headliner?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken