Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
1 keer arena en 1 keer pinkpop? Kan hij denk ik '' makkelijk'' aan. Verkoopt genoeg tickets!
dat verwacht ik niet.
Pinkpop heeft toch meestal wel acts die niet rond dezelfde periode een zaalshow hebben en al helemaal niet shows met bezoekers > Ziggo formaat.
dus het is of Pinkpop of een (of meer) zaalshows. En daarom denk ik eerder aan de verplaatsing van de Ziggo shows en misschien extra Ziggo.

Is er eigenlijk bekend of het om verplaatsen EU shows gaat naar de zomer of VS shows?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik vind het zoiezo al een gewaagde zet om een tour die veilig en wel gepland staat voor eind volgend jaar, al zo goed als uitverkocht is, te verzetten vanwege het feit dat men in grotere Arena's wil gaan spelen. Dat betekend in veel Europese landen dat het gewoon stadions wordt zoals de.Kuip en Arena.
Hierdoor valt die tour automatisch in juni juli vanwege het voetbalseizoen.
Veel mensen zijn dan weer met vakantie.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Hold On!?!

ik zie dat de Ziggo shows beide geannuleerd zijn. Er komt dus idd een compleet nieuwe show...

Dan zou ik zelfs kunnen denken dat hier een potentiële Pinkpop headliner in zit!

Screenshot_20211018-181421-302.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Hold On!?!

ik zie dat de Ziggo shows beide geannuleerd zijn. Er komt dus idd een compleet nieuwe show...

Dan zou ik zelfs kunnen denken dat hier een potentiële Pinkpop headliner in zit!

Bekijk bijlage 632
Ik vind het tamelijk bizar deze actie....
Als hij verzet vanwege grotere productie wordt het de Arena. Als PP dan ook nog in an tourschema past dan zou hij wel eens de derde headliner kunnen zijn.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ik denk dat we onze derde headliner misschien wel gevonden hebben. The Weeknd naar ArenA plus/of Pinkpop, Bruce en Robbie naar Goffert?

Fantastische act om het weekend mee af te sluiten denk ik zo.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik denk dat we onze derde headliner misschien wel gevonden hebben. The Weeknd naar ArenA + Pinkpop,
een Pinkpop headliner zal niet ook nog een losse zaalshow er bij pakken denk ik, zeker geen ArenA show.
dus "of" ipv "+" zou ik zeggen
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik denk dat we onze derde headliner misschien wel gevonden hebben. The Weeknd naar ArenA + Ziggo, Bruce en Robbie naar Goffert?

Fantastische act om het weekend mee af te sluiten denk ik zo.
Heerlijke pop headliner, dat zeker. Maar dat betekent dat hij zijn hele Europese tour op de schop gooit vanwege festivals en grotere productie. Je zal maar kaarten hebben voor de Ziggo en deze al 2 jaar vast houden......
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
een Pinkpop headliner zal niet ook nog een losse zaalshow er bij pakken denk ik, zeker geen ArenA show.
dus "of" ipv "+" zou ik zeggen
2 keer Ziggo is 1 keer Gofferpark.
Wat doen ze dan met 2 uitverkochte Ziggo Dome concerten?
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Ik denk niet dat Pinkpop daar veel over te vertellen heeft. Als bv Robbie Williams morgen data bekend wil maken gaat dat gewoon gebeuren. Dan gaat Pinkpop echt niet zeggen. Doe ons maar even niet want het is herfstvakantie in Nederland. Komen wij wel over 2 weken..
Dat hangt een beetje van de artiest af. Een Robbie Williams heeft iets meer te vertellen dan de opener op het zijpodium. Ene artiest zal het aan zijn reet roesten wanneer Pinkpop iets bekend maakt, dan ander wil zijn worldtour in 1x bekend maken. Je hebt 2 partijen die afspraken maken.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat zeg ik net... Die zijn vanmiddag dus geannuleerd. Tickethouders krijgen vergoeding.
Met excuus, ik dacht dat ze die gingen verzetten. Ik zou hier als fan absoluut niet blij van worden. Die gaat dus in grotere Arena's en festivals optreden. En dit nieuws komt 2 weken voor de kaartverkoop van Pinkpop weer start.
???
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Zie nu dat de hele EU tour gecanceld wordt, een voor een.

Sportpaleis gecanceld, UK data gecanceld, de Duitse shows abgesagt... een voor een nu!?!?

er borrelt iets hoor, spannend!?!?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Due to constraints of arenas and the demand for more shows I want to do something bigger and special for you which requires stadiums," the Weeknd wrote in an announcement posted to his social media channels.

Hij rept zelf met geen woord over festivals. Stadions gaan het worden.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Due to constraints of arenas and the demand for more shows I want to do something bigger and special for you which requires stadiums," the Weeknd wrote in an announcement posted to his social media channels.

Hij rept zelf met geen woord over festivals. Stadions gaan het worden.
slag om de arm, dat zeiden de peppers ook ;) (en staan uiteindelijk toch op Firenze Rocks) maar inderdaad, zou zowaar gewoon ArenA kunnen worden dan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken