Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
467
190
Zelf heb ik ook niet zoveel met beyonce. Maar haar show van coachella staat op netflix. Als dit het kaliber show is die ook naar pinkpop zou komen, mogen we daar heel blij mee zijn.
Ik heb dat met rammstein ik ben zeker geen groot fan maar qua show en beleving is dat gewoon goed.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy en Bassie78

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Zomaar uit het niets even 2 namen;
Adele (headliner)
Tash Sultana (halverwege de dag)

Namen nergens op gebaseerd en Adele is qua tour nog niets over bekend, zijn het kanshebbers? Of is een Tash Sultana beter op een BKS of DTRH?

Overigens, Adele lijkt me niet haalbaar, desondanks wel mooier dan Beyonce ?
Adèle houdt niet zo van optreden. Voor het geld hoeft ze het niet meer te doen. Ik verwacht van haar geen uitgebreide tour. Eerder 10 optredens in Londen of wat bijzondere optredens.
 

Rockbeer

Sunset slot
6 okt 2016
2.398
2.823
In slaap vallen wordt nog best lastig ja. Van zulk gejengel knallen mijn trommelvliezen uit elkaar.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ik ben benieuwd of we deze week wat nieuws gaan krijgen. Die derde headliner kan toch niet lang meer duren.
nou ja...

wat ik op dit moment denk, ik hoop dat Pinkpop gelijk komt met nieuws van Mad Cool... fyi ( zie topic Mad Cool )
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
morgen is overigens de Maneskin exclusive gig van 3FM.

misschien laten ze daar wel iets ontvallen, wat woendag dan via Pinkpop als 'nieuws' gebracht kan worden?
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.178
2.100
morgen is overigens de Maneskin exclusive gig van 3FM.

misschien laten ze daar wel iets ontvallen, wat woendag dan via Pinkpop als 'nieuws' gebracht kan worden?
Ik zou nu in de herfstvakantie nog even niet veel nieuwe verwachten van Pinkpop, of van een van de andere grote voorjaarsfestivals.
Begin november zal het allemaal wel los komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Paddy

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Ik zou nu in de herfstvakantie nog even niet veel nieuwe verwachten van Pinkpop, of van een van de andere grote voorjaarsfestivals.
Begin november zal het allemaal wel los komen.
regio zuid heeft volgende week pas herfstvakantie ;)

daarnaast denk ik niet dat Pinkpop daar rekening mee zal houden of een buitenlandse act
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Buitenlandse act niet, Pinkpop wel.
Ik denk niet dat Pinkpop daar veel over te vertellen heeft. Als bv Robbie Williams morgen data bekend wil maken gaat dat gewoon gebeuren. Dan gaat Pinkpop echt niet zeggen. Doe ons maar even niet want het is herfstvakantie in Nederland. Komen wij wel over 2 weken..
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
in ander nieuws....

ik denk dat ik Coldplay alvast doorschuif voor de 2023 geruchten van Pinkpop.
daarnaast ga ik RHCP ook alvast daarvoor noteren in 2023.
Ticketmaster Isreal kondigt RHCP gewoon alvast even aan voor FunkYard 2023 fyi

1634567347727.png
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Zouden RHCP 2 jaar achter elkaar naar Europa komen?? Lijkt me sterk.
de aankondiging van Ticketmaster Isreal lijkt me duidelijk.
Overigens staat FunkYard niet tussen de 2022 data, dus ja, 2 jaar dan
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
The Weeknd nu toch een kanshebber voor de zondag of zou die het alleen bij de grote arena's houden?

The weeknd geeft aan de shows te verzetten en het 'groter' aan te pakken qua arena's. De tickethouders krijgen automatisch hun geld terug. De hele tour wordt nu verplaats naar eerder in het jaar

Edit: Denk dat het toch de ArenA wordt. Jammer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
The Weeknd nu toch een kanshebber voor de zondag of zou die het alleen bij de grote arena's houden?

The weeknd geeft aan de shows te verzetten en het 'groter' aan te pakken qua arena's. De tickethouders krijgen automatisch hun geld terug. De hele tour wordt nu verplaats naar eerder in het jaar

Edit: Denk dat het toch de ArenA wordt. Jammer
ja, je was me net voor met je edit...

desalniettemin, zeer interessant natuurlijk!
al denk ik niet dat hij 2 Ziggo shows opofferen zal voor 1 x Pinkpop. Ik denk zelfs dat het Ziggo blijft in NL hoor.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.947
5.995
Misschien 1x Ziggo en 1x Pinkpop.
leg dat eens uit aan de mensen die tickets hebben voor die 2e Ziggo?

edit, ik denk ook niet dat Pinkpop daarmee in zou stemmen. Een losse zaalshow en ook Pinkpop, dat zijn doorgaans afvallers die al een zaalshow hebben staan. Behalve een hele grote als Pearl Jam, maar dat zijn zo'n uitzonderingen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken