Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

neus

Dagopener
16 mrt 2019
580
298
Ik denk dat als PP Bruce kan krijgen ze graag afwijken van die trend. Bovendien, Bruce is bepaald geen Hard Rock band, trekt toch wel een breed (misschien wat ouder) publiek.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.586
11.170
Ik hoop zo dat ze van Bruce afwijken... Geen idee weet wat ik met die laatste opmerking van @NikLN moet. Kan beide kanten op :confused:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Ik denk dat als PP Bruce kan krijgen ze graag afwijken van die trend. Bovendien, Bruce is bepaald geen Hard Rock band, trekt toch wel een breed (misschien wat ouder) publiek.
na twee jaar afwezigheid, zou ik ook zodanig terug willen komen met sterke namen. Trend of niet... Maar goed, wie weet wat er in het vat zit ;)
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
The Boss is wat mij betreft altijd meer dan welkom. En als hij een eigen concert buiten PP geeft, hoop ik op Malieveld ipv Goffertpark.

Beyoncé heb ik niet zoveel mee, maar is wel een show en lijkt me leuk om te zien. Hoop in ieder geval echt dat ze snel met nieuws komen, duurt me allemaal te lang.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
The Boss is wat mij betreft altijd meer dan welkom. En als hij een eigen concert buiten PP geeft, hoop ik op Malieveld ipv Goffertpark.

Beyoncé heb ik niet zoveel mee, maar is wel een show en lijkt me leuk om te zien. Hoop in ieder geval echt dat ze snel met nieuws komen, duurt me allemaal te lang.
Better days are coming ….
 
  • Leuk
Waarderingen: Rick1617899545

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Oke, misschien niet de geliefste artiest hier op het forum. Maar Macklemore hint naar dat er weer een (festival)tour aankomt. Nu vond ik de show niet onaardig op Sziget. Kanshebber middag/avond spot Mainstage? Heeft ook nog nooit op pinkpop gestaan toch?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: DennisvdBr

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
Oke, misschien niet de geliefste artiest hier op het forum. Maar Macklemore hint naar dat er weer een (festival)tour aankomt. Nu vond ik de show niet onaardig op Sziget. Kanshebber middag/avond spot Mainstage? Heeft ook nog nooit op pinkpop gestaan toch?
Ik juich het toe! Zou zeker begin van de avond, zo niet later, worden op pinkpop. Was in 2019 nog bij Sziget de sub van The National op de mainstage.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
dus NikLN hint hier op het forum naar:
Volbeat, JC Stewart, Zwangere Guy, Inhaler, Dermot Kennedy ?
(namen die die al op affiche 2020 en 2021 stonden, uitgezonderd Zwangere Guy)

er was idd geen hint van Maneskin gisteren avond, jammer, maar ik blijf het geen verrassing vinden als ze aangekondigd zouden worden.

Kanshebbers Pinkpop headliner naast Metallica en Pearl Jam 2022 :

- Beyoncé, Popheadliner: hoog op de verlanglijst van Pinkpop (gerucht Stade de France 2022)

- Bruce Springsteen, album al 23-10-2020 en sterkte tourgeruchten met E Street Band in 2022 (tour geruchten: Italie Florence en Ferrara ook uit Ierland Dublin en Cork)

- Post Malone, nog nooit op Pinkpop gestaan, stond op affiche 2020, lijkt al van 2021 affiche gevallen, week na Pinkpop 2022 op Rock in Rio Lissabon.

- AC/DC, album 13 november 2020 en mogelijk tour 2022, site aangepast met een "tour"-gedeelte

- Tame Impala, begin juni Primavera Sound headliner en augustus headliner Rock en Seine

- Robbie Williams, in München 27 augustus 2022 als exclusief concert voor Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland.

- Imagine Dragons, 29 juni Open'er festival en enkele festivals in juli.

- Paul McCartney, gerucht over inhalen Glastonbury 2022 en mogelijk inhalen TW Classic welke niet tijdens Pinkpop plaatsvinden zal, in 2020 was Goffertpark de bedoeling.

- Rolling Stones, tour is hervat in VS

- The Weeknd, heeft gehele tour gecanceld. Stadion tour in de zomer. Nog niet bekend of de VS data naar de zomer van 2022 schuiven of de EU data.

+ Kanye West

+ Macklemore
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.176
10.519
We zien Macklemore toch niet serieus als headliner? Die is inmiddels qua carrière op de terugweg toch? Of mis ik wat? Met namiddag main of 1 na laatste Noord podium mag hij blij zijn.
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.411
3.380
Oke, misschien niet de geliefste artiest hier op het forum. Maar Macklemore hint naar dat er weer een (festival)tour aankomt. Nu vond ik de show niet onaardig op Sziget. Kanshebber middag/avond spot Mainstage? Heeft ook nog nooit op pinkpop gestaan toch?
Ja sowieso doen! Was op Werchter ook erg leuk. Muzikaal natuurlijk niet het hoogtepunt, maar wel het leukste feestje van het weekend. Nummers als Thrift Shop, Downtown en natuurlijk Can't Hold Us zijn echt gemaakt voor festivalweides.
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
We zien Macklemore toch niet serieus als headliner? Die is inmiddels qua carrière op de terugweg toch? Of mis ik wat? Met namiddag main of 1 na laatste Noord podium mag hij blij zijn.
mwah... ik zie het ook niet zo als headliner voor Pinkpop.
maar er waren 2020 en 2021 wel festivals waar dat daadwerkelijk het geval was. Zie Mecklemore meer als een headliner combi. Ik denk zelfs, dat Noord podium afsluiter een prima positie zou zijn, als je mij vraagt. Maar goed, leggen we de discussie nieuwe headliner, ander genre en kleinere headliner langs deze issue, is het geen gekke gedachte. (maar ik hoop het niet)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken