Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Ticketmaster post paar uur geleden op Facebook dat Coldplay Nederland niet aandoet en dat NL'ers maar naar Brussel moeten. Definitief een streep door.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
How Far …I Sat By The Ocean in ieder geval dus naar Werchter zoals het er nu uitziet.
Stuur QOTSA aub door naar Pinkpop! Heerlijke live-act. Nemen volgens mij ook wel genoegen met een sub-plek. Of co-headliner. Hoe je het noemen wilt.
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Stuur QOTSA aub door naar Pinkpop! Heerlijke live-act. Nemen volgens mij ook wel genoegen met een sub-plek. Of co-headliner. Hoe je het noemen wilt.
Die nemen geen genoegen meer met sub zei Jan in 2018 ?

 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Stuur QOTSA aub door naar Pinkpop! Heerlijke live-act. Nemen volgens mij ook wel genoegen met een sub-plek. Of co-headliner. Hoe je het noemen wilt.
ik zou Lowlands ook niet gek vinden eigenlijk, mag mag ze wel hoor! Fijne band, tijd niet geweest.

Als ik ze zou zetten, zou het voor Metallica zijn. Maar geen idee of daar nog plek voor is met al TOP en NBT op het affiche?
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Coldplay was echt 1 van mijn favoriete bands. Die oude nummers waren ook echt goed maar nu met dat pretentieuze geneuzel, co2neutrale gejammer en een nieuwe plaat die best wel ruk is (die daarvoor was ook al mwoah) hoef ik ze ook niet te zien. Mochten ze in 2023 komen dan zal dat in de Arena zijn.....nou daar word je ook niet blij van.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
ik zou Lowlands ook niet gek vinden eigenlijk, mag mag ze wel hoor! Fijne band, tijd niet geweest.

Als ik ze zou zetten, zou het voor Metallica zijn. Maar geen idee of daar nog plek voor is met al TOP en NBT op het affiche?
Als Pinkpop de andere majors wat wil volgen, dan mogen ze toch hoger mikken dan een NBT als sub/afsluiter Noord in 2022.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
The Weeknd gaat echt naar een stadion tour de vraag is of festivals wel stadions zijn? ?
eigenlijk vind ik Weeknd ook wel prima... Kan ik Volbeat tenminste eerst vol afkijken en zorgen dat ik daar ver vooraan ben geweest.

met Springsteen ontstaat er wellicht een situatie voor me waar ik Volbeat zou moeten laten schieten om een mooie plek bij Springsteen ?
 

wenters

Gouden Tip
19 nov 2019
264
132
eigenlijk vind ik Weeknd ook wel prima... Kan ik Volbeat tenminste eerst vol afkijken en zorgen dat ik daar ver vooraan ben geweest.

met Springsteen ontstaat er wellicht een situatie voor me waar ik Volbeat zou moeten laten schieten om een mooie plek bij Springsteen ?

En zelfs Volbeat is nog niet aangekondigd. Kalm aan met de aannames hé ?, het is nog lang geen juni 2022 dus er kan nog een hoop veranderen ?
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
eigenlijk vind ik Weeknd ook wel prima... Kan ik Volbeat tenminste eerst vol afkijken en zorgen dat ik daar ver vooraan ben geweest.

met Springsteen ontstaat er wellicht een situatie voor me waar ik Volbeat zou moeten laten schieten om een mooie plek bij Springsteen ?
Dat heb ik dan weer precies andersom?
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.681
7.451
eigenlijk vind ik Weeknd ook wel prima... Kan ik Volbeat tenminste eerst vol afkijken en zorgen dat ik daar ver vooraan ben geweest.

met Springsteen ontstaat er wellicht een situatie voor me waar ik Volbeat zou moeten laten schieten om een mooie plek bij Springsteen ?

Dit soort clashes zijn enorm makkelijk op te lossen. Volbeat zal naar verwachting nog jaren langer mee gaan dan Bruce. Dus Volbeat laten schieten is niet zo erg. Die staan gauw genoeg weer ergens anders in NL
 
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr

zero

Gouden Tip
18 okt 2018
298
171
Die nemen geen genoegen meer met sub zei Jan in 2018 ?


In datzelfde jaar stonden ze wel allebei op RW als co-headliner/sub. QOTSA stond toen voor Gorillaz, Nick Cave voor Arctic Monkeys. Dus of ze echt geen genoegen nemen met die spot of dat er ook andere factoren spelen, is maar de vraag...
 
  • Leuk
Waarderingen: Heemstock1 en Bassie78

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
In datzelfde jaar stonden ze wel allebei op RW als co-headliner/sub. QOTSA stond toen voor Gorillaz, Nick Cave voor Arctic Monkeys. Dus of ze echt geen genoegen nemen met die spot of dat er ook andere factoren spelen, is maar de vraag...
nou, volgens mij speelde op dat moment mee dat Down The Rabbit Hole ook door Mojo in het spel was.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.403
627
In datzelfde jaar stonden ze wel allebei op RW als co-headliner/sub. QOTSA stond toen voor Gorillaz, Nick Cave voor Arctic Monkeys. Dus of ze echt geen genoegen nemen met die spot of dat er ook andere factoren spelen, is maar de vraag...
Zowel QOTSA als Nick Cave kregen toen wel 1,5h settijd op RW. Daar ligt het verschil tussen sub en co-headliner.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
396
302
En 3e concert Coldplay in Brussel. Blijft het vreemd vinden waarom er geen concert in Nederland is.

Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang. De kanshebbers die hier genoemd worden lijkt me allemaal wel wat. Ook Beyoncé ondanks dat ik er niet zoveel mee heb lijkt me t gaaf haar een keer te zien en haar show is altijd goed.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.037
6.078
Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang.
statistisch gezien, met de verkoop start ( nog altijd ;) ) vanaf 5 november en de voucher verzilvering in de week ervoor, zou ik zeggen in volgende week eind oktober tot minstens de eerste dag november.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken