Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Pinkpop had dit jaar bijna Queens of the Stone Age en Nick Cave and the Bad Seeds aan de affiche toegevoegd. De twee bands hadden echter geen trek om als second-headliner naar Landgraaf af te reizen.
Coldplay was echt 1 van mijn favoriete bands. Die oude nummers waren ook echt goed maar nu met dat pretentieuze geneuzel, co2neutrale gejammer en een nieuwe plaat die best wel ruk is (die daarvoor was ook al mwoah) hoef ik ze ook niet te zien. Mochten ze in 2023 komen dan zal dat in de Arena zijn.....nou daar word je ook niet blij van.
Dit soort clashes zijn enorm makkelijk op te lossen. Volbeat zal naar verwachting nog jaren langer mee gaan dan Bruce. Dus Volbeat laten schieten is niet zo erg. Die staan gauw genoeg weer ergens anders in NL
Pinkpop had dit jaar bijna Queens of the Stone Age en Nick Cave and the Bad Seeds aan de affiche toegevoegd. De twee bands hadden echter geen trek om als second-headliner naar Landgraaf af te reizen.
In datzelfde jaar stonden ze wel allebei op RW als co-headliner/sub. QOTSA stond toen voor Gorillaz, Nick Cave voor Arctic Monkeys. Dus of ze echt geen genoegen nemen met die spot of dat er ook andere factoren spelen, is maar de vraag...
In datzelfde jaar stonden ze wel allebei op RW als co-headliner/sub. QOTSA stond toen voor Gorillaz, Nick Cave voor Arctic Monkeys. Dus of ze echt geen genoegen nemen met die spot of dat er ook andere factoren spelen, is maar de vraag...
En 3e concert Coldplay in Brussel. Blijft het vreemd vinden waarom er geen concert in Nederland is.
Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang. De kanshebbers die hier genoemd worden lijkt me allemaal wel wat. Ook Beyoncé ondanks dat ik er niet zoveel mee heb lijkt me t gaaf haar een keer te zien en haar show is altijd goed.
statistisch gezien, met de verkoop start ( nog altijd ) vanaf 5 november en de voucher verzilvering in de week ervoor, zou ik zeggen in volgende week eind oktober tot minstens de eerste dag november.