En 3e concert Coldplay in Brussel. Blijft het vreemd vinden waarom er geen concert in Nederland is.
Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang. De kanshebbers die hier genoemd worden lijkt me allemaal wel wat. Ook Beyoncé ondanks dat ik er niet zoveel mee heb lijkt me t gaaf haar een keer te zien en haar show is altijd goed.
Is denk ik een kwestie van logistiek . Coldplay wilt echt een klimaat neutrale tour. Er wordt een speciale vloer geplaatst die elektriciteit opwekt, zonnepanelen , herbruikbare bekers, etc. Dan is het makkelijker maar ook klimaat neutraler om bij één stadion 2 tot zelfs 4/5 shows te doen (Londen) dan om naar meer verschillende stadions te gaan. De fans komen toch en het is veel werk om alles op te bouwen. Die speciale vloer aanleggen doe je niet even.En 3e concert Coldplay in Brussel. Blijft het vreemd vinden waarom er geen concert in Nederland is.
Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang. De kanshebbers die hier genoemd worden lijkt me allemaal wel wat. Ook Beyoncé ondanks dat ik er niet zoveel mee heb lijkt me t gaaf haar een keer te zien en haar show is altijd goed.