Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Als ik eerlijk ben geloof ik nooit dat de Stones zo vlug na het overlijden van Charlie Watts een nieuwe tour hebben in gepland. De huidige tour was voorzien en Jagger zei zelf dat ze daarna pas gingen kijken voor 2022.
Aangezien de huidige tour nog even loopt....
Als ik eerlijk ben geloof ik nooit dat de Stones zo vlug na het overlijden van Charlie Watts een nieuwe tour hebben in gepland. De huidige tour was voorzien en Jagger zei zelf dat ze daarna pas gingen kijken voor 2022.
Aangezien de huidige tour nog even loopt....
Wat ik denk, er wordt nog een headliner geteased bij een ander groot festival enkele weken na Pinkpop. Een headliner waarvan de tour naar verluid in september aangekondigd zou worden, dus waarschijnlijk aankondiging maand verplaatst. De verkoop van Pinkpop is plots verschoven van 2 oktober naar 5 november.
maar kan allemaal puur toeval zijn door mijn tunnel (of Love) visie...
Als Rolling Stones en niet Bruce Springsteen de tweede TW Classic zullen spelen, waar verwachten jullie dan dat Bruce in België speelt als hij op tour gaat?