Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Die zag ik even niet aankomen. Dacht in eerste instantie niet dat die opmerking te linken was aan een artiest.

• Confetti
Waarderingen: DennisvdBr
die zouden ergens naar Europa kunnen komen?

The Big Bang Theory Reaction GIF

Als ik eerlijk ben geloof ik nooit dat de Stones zo vlug na het overlijden van Charlie Watts een nieuwe tour hebben in gepland. De huidige tour was voorzien en Jagger zei zelf dat ze daarna pas gingen kijken voor 2022.
Aangezien de huidige tour nog even loopt....

Als ik eerlijk ben geloof ik nooit dat de Stones zo vlug na het overlijden van Charlie Watts een nieuwe tour hebben in gepland. De huidige tour was voorzien en Jagger zei zelf dat ze daarna pas gingen kijken voor 2022.
Aangezien de huidige tour nog even loopt....
Wat ik denk, er wordt nog een headliner geteased bij een ander groot festival enkele weken na Pinkpop. Een headliner waarvan de tour naar verluid in september aangekondigd zou worden, dus waarschijnlijk aankondiging maand verplaatst. De verkoop van Pinkpop is plots verschoven van 2 oktober naar 5 november.

maar kan allemaal puur toeval zijn door mijn tunnel (of Love) visie...

Springsteen dus voor PP maar waarom dan de hint naar The Rolling Stones voor Frankrijk??

Als Rolling Stones en niet Bruce Springsteen de tweede TW Classic zullen spelen, waar verwachten jullie dan dat Bruce in België speelt als hij op tour gaat?

Users who are viewing this thread