Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.184
5.516
En 3e concert Coldplay in Brussel. Blijft het vreemd vinden waarom er geen concert in Nederland is.

Wanneer komen ze nu eens met de 3e headliner en wat meer van rest line-up. Duurt nu wel erg lang. De kanshebbers die hier genoemd worden lijkt me allemaal wel wat. Ook Beyoncé ondanks dat ik er niet zoveel mee heb lijkt me t gaaf haar een keer te zien en haar show is altijd goed.
Maken ze normaal gezien goed in 2023. Tour is op zelfde manier opgebouwd als de vorige. Alleen zijn Nederland en België omgewisseld deze keer.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.745
1.904
Dat is niet Wembley stadion, maar Wembley Arena. Vergelijkbaar met Ahoy dus.
Ja klopt, was ik even mis mee.
Dan nog, 12 keer 15.000 is ook 160.000 tickets en dan ook nog even meetellen dat ze toen ook in meerdere plaatsen in the UK stonden zoals bv Liverpool Manchester Newcastle ed. Coldplay houd het voorlopig enkel bij Londen wat UK betreft. Hoe dan ook, qua populariteit en ticketverkoop valt het wel met elkaar te vergelijken.
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Ik begin nu ook Coldplay-moe te worden met dat gezanik over het klimaat.

De enige echte die een trend begon was Michael Jackson. Hij zou 50 shows geven in de O2 in Londen. Dat waren 1 miljoen bezoekers die wel vanuit de hele wereld naar Engeland moesten reizen.

Led Zeppelin gaf in 2007 een eenmalig reünie concert en daar waren mensen uit 50 verschillende landen.

Wat denken jullie wat voor aanslag dat is op het klimaat met al dat gereis.

Allemaal moraalridders en de echte fan maakt het geen zak uit. Die komt toch wel, liefst in 3,4 verschillende landen.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.558
6.234
Dus in plaats van oplossingen bedenken om het enigszins ecovriendelijk proberen te doen kunnen ze beter niks doen? Of gewoon helemaal stoppen met touren?

Ik juich dit soort initiatieven juist enorm toe. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen als het om klimaatbewustzijn gaat.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik begin nu ook Coldplay-moe te worden met dat gezanik over het klimaat.

De enige echte die een trend begon was Michael Jackson. Hij zou 50 shows geven in de O2 in Londen. Dat waren 1 miljoen bezoekers die wel vanuit de hele wereld naar Engeland moesten reizen.

Led Zeppelin gaf in 2007 een eenmalig reünie concert en daar waren mensen uit 50 verschillende landen.

Wat denken jullie wat voor aanslag dat is op het klimaat met al dat gereis.

Allemaal moraalridders en de echte fan maakt het geen zak uit. Die komt toch wel, liefst in 3,4 verschillende landen.
Don’t ruin the happy vibes here?
 
  • Verdrietig
  • Confetti
Waarderingen: DennisvdBr en PJ

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Dus in plaats van oplossingen bedenken om het enigszins ecovriendelijk proberen te doen kunnen ze beter niks doen? Of gewoon helemaal stoppen met touren?

Ik juich dit soort initiatieven juist enorm toe. Alle beetjes helpen zullen we maar zeggen.
Ik vraag me af hoeveel internationale reizen er nu gaan zijn omdat Coldplay niet overal staat. Ik ben benieuwd of ze dat ook berekend hebben???

Want ik heb ook wel een beetje het idee dat het gewoon een bepaalde vorm van commercie is.

Edit: Ik zie nu pas de post van PP1980, dat komt een beetje op hetzelfde neer, maar iets anders verwoord.
 
  • Leuk
Waarderingen: PP1980

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.069
8.712
Minder tour en productie kosten. Extra media aandacht etc. etc.
Denk dat er net nogal wat bakken geïnvesteerd wordt in al die gekkigheid die ze meezeulen om het ecologischer te maken.

En "extra media aandacht"? Het gaat hier al over Coldplay, een band die nooit meer dan 10 seconden zal nodig hebben om een stadion te vullen. Hoezo zouden die het nog moeten doen voor de media aandacht?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.094
Denk dat er net nogal wat bakken geïnvesteerd wordt in al die gekkigheid die ze meezeulen om het ecologischer te maken.

En "extra media aandacht"? Het gaat hier al over Coldplay, een band die nooit meer dan 10 seconden zal nodig hebben om een stadion te vullen. Hoezo zouden die het nog moeten doen voor de media aandacht?
Om die band van die 10 seconden te blijven. U2 is daar ook altijd heel goed in geweest.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.174
2.424
Ik begin nu ook Coldplay-moe te worden met dat gezanik over het klimaat.

De enige echte die een trend begon was Michael Jackson. Hij zou 50 shows geven in de O2 in Londen. Dat waren 1 miljoen bezoekers die wel vanuit de hele wereld naar Engeland moesten reizen.

Led Zeppelin gaf in 2007 een eenmalig reünie concert en daar waren mensen uit 50 verschillende landen.

Wat denken jullie wat voor aanslag dat is op het klimaat met al dat gereis.

Allemaal moraalridders en de echte fan maakt het geen zak uit. Die komt toch wel, liefst in 3,4 verschillende landen.
Iets gezanik noemen wat wel vijf keer het Wembley uitverkocht …hmmm …. Smaken verschillen! Helaas te groot voor festivals.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken