Binnenkort is er wel Landgraaf Live in Megaland. Afhankelijk van wat je luistert zou het wel de moeite waard kunnen zijn. Ongeveer dezelfde opzet als Werchter Parklife.Ja het is hier verdomd stil in Landgraaf , mis de gezelligheid in en rondom Megaland. Hopelijk kunnen we volgend jaar volop genieten en blijven we verschoond van Covid-19.Inmiddels gevaccineerd , dit zal wel ons ticket worden worden om overal te kunnen reizen en genieten van concerten / festivals.
Zeker , maar niet helemaal mijn cup of tea.Wel een leuk initiatief.Binnenkort is er wel Landgraaf Live in Megaland. Afhankelijk van wat je luistert zou het wel de moeite waard kunnen zijn. Ongeveer dezelfde opzet als Werchter Parklife.
"ongeveer" is wel een klein beetje overdreven.Binnenkort is er wel Landgraaf Live in Megaland. Afhankelijk van wat je luistert zou het wel de moeite waard kunnen zijn. Ongeveer dezelfde opzet als Werchter Parklife.
Volgens mij is het gewoon precies hetzelfde concept. Elke donderdag, vrijdag, zaterdag en zondag in juli een (of meerdere concerten) in een soortgelijke setting. Je huurt namelijk een tafel voor een x aantal personen. Voornamelijk spelen regionale acts, net zoals bij Parklife (welke ook 'maar' een capaciteit voor 2.500 personen heeft)."ongeveer" is wel een klein beetje overdreven.
ja, het is met tafeltjes voor het podium.
maar nee, de invulling van de acts is niet aantrekkelijk voor groot publiek.
Grote namen uit nederland zijn Waylon, Van Velzen, Lex Uiting en Tim Knol. wat mij betreft niet heel erg enthousiast over.
Er zijn wel een aantal grote duitse acts, welke toch ook wel in de regio zeer populair zijn., zoals Black Foos, maar vooral Hohner!
Er is een carnavals dag, gedragen door "headliner" Beppy Kraft. Wat absoluut in de vastelaovend-scene een hele grote naam is.
De rest is voor cover en tribute.
De verkoop blijft ook erg achter merk ik, dus mocht je nog toe zijn aan een verzetje, schroom niet!
Ik ben zelf met mijn pa, naar de middag voorstelling van Stahlzeit (1 van de beste Rammstein tributes, zie ze ook op Bospop fyi)
en, misschien wel een leuk weetje, mijn dochtertje staat met haar dansgroepje Slide 2 voorstellingen op het podium op Megaland van Landgraaf Live.
Dus die namiddag zit ik ook in het publiek.
Twijfel overigens nog over om misschien nog naar die Queen tribute of naar Hohner (DE) te gaan...
ach, we zijn er weer bij en dat is prima....
edit: zie trouwens wel dat The Dirty Daddies, de 4, 6 en 8 persoonstafels al uitverkocht hebben. Nog de helft van de 2 persoonstafels over.
Dat valt mij ook al op sinds de eerste aankondigingen.Dat de verkoop niet loopt bij Landgraaf Live snap ik ook helemaal. Ik woon zelf in Landgraaf en heb nog geen enkele reclame voorbij zien komen.
Dat klopt inderdaad, maar met deze beperkte capaciteit zou dat geen probleem moeten zijn.ik vind het vooral erg regio gebonden opgezet.
Klopt, als jij niets gepost had in het Topic: ik heb een kaartje gekocht voor.... had ik niet geweten dat het er was terwijl ik zelf in Landgraaf woon.En merk dus ook, dat heel veel mensen niet eens weet hebben van dat het plaats zal vinden?
ja, echt TE stil, normaal ook wel iets op sociale media met aandacht voor Koningsdag of Bevrijdingsdag, dit jaar niets van gezien. Of met Pinksteren iets van een teken van leven zou niet misstaan hebben, een oude classic foto of zo. Misschien wel een zwart-wit foto met Jan op de eerste Pinkpop, had ik stiekem verwacht.Jammer deze radio stilte van pinkpop.
Vandaag was natuurlijk een mooie dag geweest om iets naar buiten te brengen!
Boston Calling komt morgen met headliner aankondiging.In navolging daarvan en vergelijking daarmee, lijkt het me niet gek als RHCP in komende weken bekend gemaakt kan worden.
Als dagopener staan meestal toch de kleinere acts. Guus Meeuwis stond al als tweede mainstage in 2017, Anouk stond derde mainstage in 2019, maar zie Borsato meer in "grote" van Doe Maar en die stonden zelfs sub in 2016.Als ie dan maar wel de dagopener is. Kan ik nog drie kwartier langer op de camping blijven zuipen...
Had je echt niet door dat hij een grap maakte?Als dagopener staan meestal toch de kleinere acts. Guus Meeuwis stond al als tweede mainstage in 2017, Anouk stond derde mainstage in 2019, maar zie Borsato meer in "grote" van Doe Maar en die stonden zelfs sub in 2016.
en als Marco Borsato gastartiesten meeneemt op de pinkpop setlist, om het voor Mojo nog ff wat specialer te maken, voorzie ik daar echt een hoge spot in de dop.
Sowieso met zijn vaste band, misschien nog een klein orkest ensemble (plaats uw strijkers grap hier), wellicht wat gasten als Rolf Sanchez, Davina Michelle, Snelle...
nee, en ik ook nietHad je echt niet door dat hij een grap maakte?
je omschrijving van ruim voor het eerste optreden aanfietsen en laat vertrekken is wel treffendEn nu vraag ik mij dus wel af, of Dennis daar uberhaupt weleens is wezen kijken. Want die fietst elke festivaldag waarschijnlijk 3 uur voor het eerste optreden al richting de entree, en verlaat om half 2 s'nachts als allerlaatste het veld. Dan kan ik me voorstellen dat de Pinkpopcamping volledig langs je heen gaat. Terwijl je er met een weekendbandje natuurlijk wel gewoon op kan...