Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Geef die man een stem in de line-up. Dat kan alleen maar beter worden.
ik zeg... Snel Volbeat terug aankondigen Niek!
Goijra terug, Biffy Clyro mag ook wel, staan bijvoorbeeld week eerder op Download... Fresku in Stage 4 ;) oké dan...

Maar, goed te horen dat het aanbod goed is voor 2022, lekker vooruitzicht! Maakt me alleen maar meer benieuwd en meer nieuwsgierig naar de nieuwe lineup!
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Blijft nog even spannend aangaande RHCP.
Nog geen nieuwe aankondiging voor Firenze of FunkYard bijvoorbeeld.
Maar ook NOS Alice, Mad Cool en Felyn Festival nog geen info over een verplaatsing naar 2022.
Interessant is vooral die laatste, Felyn Festival vind/vond evenals Firenze plaats tijdens Pinkpop.
Als ik een beetje wat berichten bekijk over dat festival (Facebook / Twitter) zijn er blijkbaar mails aan ticket houders verzonden dat tegen/rond 20 mei een update komt over het festival in stadion Lyon.
Ik hoop dus dat we ook dan info krijgen over RHCP? Minstens iets kunnen zeggen over wanneer het plaatsvinden zal in 2022.
Want wellicht zegt de datum van Firenze en Felyn ook wel iets over de dag dat we RHCP kunnen terug verwachten op Pinkpop...
even een update over dit...
Felyn inmiddels gecanceld dus... nog geen nieuwe datum, alle tickets geseponeerd
FunkYard verplaatst nog geen nieuwe datum, is uitverkocht en tickets blijven geldig.
Firenze, inmiddels verplaatst naar 16-19 juni 2022 (tijdens Pinkpop) met eerste headliner 16 juni Green Day.
Mad Cool inmiddels verplaatst naar 6-9 juli 2022, geeft aan zo veel mogelijk lineup te willen handhaven.
NOS Alive inmiddels verplaatst naar ook 6-9 juli 2022

Mad Cool geeft aan voor 7 juli 2021 met de eerste namen te komen!
Met een soort van belofte om namen 2021 zo veel mogelijk te handhaven.
Daarom wellicht intressant even te kijken naar namen die Pinkpop (2020/2021) deelde met Mad Cool in 2021.
Nothing But Thieves (al reeds bevestigd voor Pinkpop 2022),
+ 2021 op Mad Cool, Red Hot Chili Peppers, Deftones, Twenty One Pilots, Frank Carter, Te Last Internationale, Sea Girls, + in 2020 Anderson .Paak
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
TOP nu ook voor Colours of Ostrava 2022...

jeetje, Pinkpop heeft zo veel aankondingen om zich heen laatste tijd, mag wel eens wat actie komen?
vandaag komt Twenty One Pilots met nieuw album en morgen met een streamconcert.
wellicht dat er na de aankondigingen die al staan nog meer volgen, zoals herbevestiging Pinkpop?????
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.238
4.512
Zonde! Denk dat het wel zeker een gemiste kans is als de meest relevante popartiest van het moment in NL is om en nabij je festival.

Sluit de rest van haar agenda Pinkpop definitief uit?

Edit: ishet letterlijk tijdens Pinkpop?!
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.591
11.208
Zonde! Denk dat het wel zeker een gemiste kans is als de meest relevante popartiest van het moment in NL is om en nabij je festival.

Sluit de rest van haar agenda Pinkpop definitief uit?
Si. Alleen de 20ste nog. 19e in Frankfurt, 21ste in Keulen. Theoretisch kan het wel, maar zie haar dat niet doen, ook omdat er amper gaten in de tour zitten.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Si. Alleen de 20ste nog. 19e in Frankfurt, 21ste in Keulen. Theoretisch kan het wel, maar zie haar dat niet doen, ook omdat er amper gaten in de tour zitten.
Pinkpop 22 is op 17-18-19 juni

Ze is 16e Londen, 18e Amsterdam en 19e Frankfurt. Ik heb niet het vermoeden dat ze dan de 17e ook nog op Pinkpop komt in 2022.

Maar met 2020 tour in het achterhoofd, was dat ook de lijn van verwachting imo...
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Zonde! Denk dat het wel zeker een gemiste kans is als de meest relevante popartiest van het moment in NL is om en nabij je festival.

Sluit de rest van haar agenda Pinkpop definitief uit?

Edit: ishet letterlijk tijdens Pinkpop?!
Ja. Ze speelt tijdens de Pinkpop zaterdag in de Ziggo Dome. o_O
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.412
3.383
Ja. Ze speelt tijdens de Pinkpop zaterdag in de Ziggo Dome. o_O
Ze doet alleen maar zaalshows in Europa, geen enkele festivalshow, dus denk niet dat ze überhaupt een optie is geweest (voor festivals in Europa).
En ja, die dag heeft Pinkpop Pearl Jam al, niet echt verkeerd lijkt me. ;)
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Ja klopt! Vermoedelijk alleen Glastonbury.

Kan me voorstellen dat die Pearl Jam dag snel uitverkoopt omdat er heel veel mensen wel op zitten te wachten. (Edit: Snel valt wel mee, volgend jaar 4 jaar geleden).

(En ik zit die zaterdag hopelijk in de Ziggo Dome :) )

Benieuwd wanneer Pinkpop met meer nieuws komt. Zou dat voor de zomer zijn?
 
Laatst bewerkt:

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.039
6.080
Pinksteren 2021 en het tweede jaar op rij géén Pinkpop Festival .

Volgend jaar is de kans weer veel groter.
Dan is het 10 jaar geleden dat Bruce Springsteen op Pinkpop stond, de tweede en laatste keer.
Pinksterweekend zaterdag 30 mei 2009 was zijn eerste keer, het ultieme festivalmoment, waar alles samen kwam. The Boss in topvorm, het publiek, het moment, de beleving. Nog altijd mijn nr 1 concert moment!
Als men mij vraagt, Pinksteren waar denk je dan aan... DIT DUS!!!
Een concert van Springsteen duurt 4 uur, gaat voorbij in een zucht en blijft je voor altijd bij...

 

Landgraver

Support act
13 apr 2021
942
446
Ja het is hier verdomd stil in Landgraaf , mis de gezelligheid in en rondom Megaland. Hopelijk kunnen we volgend jaar volop genieten en blijven we verschoond van Covid-19.Inmiddels gevaccineerd , dit zal wel ons ticket worden worden om overal te kunnen reizen en genieten van concerten / festivals.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en DennisvdBr

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
512
293
Songfestival winnaars Maneskin een optie voor Pinkpop? Leuk voor in de tent ergens in de middag
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.182
10.538
Songfestival winnaars Maneskin een optie voor Pinkpop? Leuk voor in de tent ergens in de middag
Daar dacht ik ook al aan. Ook een perfecte band voor een vroege spot op het Noord podium. Daar ook al eens op tijd fors staan genieten van The Last Internationale, dus zij moeten daar ook met gemak een veld lekker laten genieten.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken