Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
395
136
Met het affiche van Jera On Air kunnen we in ieder geval Rise Against, The Offspring en The Hives wegstrepen voor Pinkpop. Sowieso bands/acts die Pinkpop de laatste jaren niet of nauwelijks boekt, maar nu 100% uitgesloten
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.580
6.261
Even over Marco Borsato. Ik checkte net de nieuwe bevestigingen op de site van Paradiso, en Borsato staat daar tussen.

Doe eens een gok wat Borsato in Paradiso kost?

Het antwoord is €63,50! o_O
 
  • Wow
Waarderingen: Joslittel

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.713
11.697
Even over Marco Borsato. Ik checkte net de nieuwe bevestigingen op de site van Paradiso, en Borsato staat daar tussen.

Doe eens een gok wat Borsato in Paradiso kost?

Het antwoord is €63,50?!
Ja, echt belachelijk. Alle shows tussen de zestig en zeventig euro, geloof ik. Die mag daarmee zeker wel dagopener worden.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.274
10.804
Even over Marco Borsato. Ik checkte net de nieuwe bevestigingen op de site van Paradiso, en Borsato staat daar tussen.

Doe eens een gok wat Borsato in Paradiso kost?

Het antwoord is €63,50! o_O
Hij had geld problemen toch? Dan is dit wel een effectieve manier om daar wat aan te doen.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.986
1.780
Huisvrouwen in de overgang genoeg. Lekker live huilen samen met Marco, dan is 63,50 een schijntje toch? Anders hadden ze er toch maar Milka repen van gekocht... :devilish:
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
met de aankondiging van RaR/RiP.... Weer Deftones! er bij... Pinkpop (klop klop) is daar iemand

tussen de nieuwe namen ook de Eurovisie winner Maneskin. En Scooter... Zie ik beide ook wel een kanshebber op de Pinkpop lineup in 2022.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.274
10.804
met de aankondiging van RaR/RiP.... Weer Deftones! er bij... Pinkpop (klop klop) is daar iemand

tussen de nieuwe namen ook de Eurovisie winner Maneskin. En Scooter... Zie ik beide ook wel een kanshebber op de Pinkpop lineup in 2022.
Inmiddels gun ik je echt een uurtje stuiteren op het Noordpodium met Scooter. De volhouder wint!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Heb toch de twijfels dat RHCP terug komt naar Pinkpop naar de berichten hier. Muse wordt denk ik wel een grote kanshebber nu. Of het wordt natuurlijk RHCP - Pearl Jam - Muse maar denk dat ze dat niet doen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
Heb toch de twijfels dat RHCP terug komt naar Pinkpop naar de berichten hier. Muse wordt denk ik wel een grote kanshebber nu. Of het wordt natuurlijk RHCP - Pearl Jam - Muse maar denk dat ze dat niet doen.
Muse begint wel aardig tegen Pinkpop 2022 aan te schuren nu...
(alhoewel het 1 van mijn favorieten is, hoop ik toch dat er andere keuze gemaakt zal worden door Pinkpop)

ik geloof wel dat RHCP in 2022 de tour weer oppakt, daar heb ik geen twijfel over.
de vraag is wat Pinkpop in optie had al voor 2021/2022 toen de 2020 lineup vorm kreeg.
Wat betreft de bijna uitverkochte dag, met RHCP, zou ik niet anders denken dat dat zo veel mogelijk geprobeert zal worden te handhaven.

De derde headliner kan ik alleen maar hopen of vrezen... Ook de vraag of Mojo wacht op beslissingen van acts of ze gaan touren of eerder kiest voor een act die nu al een toezegging wil doen voor 2022?
 

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.420
3.405
Muse begint wel aardig tegen Pinkpop 2022 aan te schuren nu...
(alhoewel het 1 van mijn favorieten is, hoop ik toch dat er andere keuze gemaakt zal worden door Pinkpop)

ik geloof wel dat RHCP in 2022 de tour weer oppakt, daar heb ik geen twijfel over.
de vraag is wat Pinkpop in optie had al voor 2021/2022 toen de 2020 lineup vorm kreeg.
Wat betreft de bijna uitverkochte dag, met RHCP, zou ik niet anders denken dat dat zo veel mogelijk geprobeert zal worden te handhaven.

De derde headliner kan ik alleen maar hopen of vrezen... Ook de vraag of Mojo wacht op beslissingen van acts of ze gaan touren of eerder kiest voor een act die nu al een toezegging wil doen voor 2022?
Hier bevestigt Chad wel dat RHCP de tour naar 2022 wil schuiven:
Hoop dat ze terugkeren.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.580
6.261
RHCP - Pearl Jam - Muse lijkt me zeer aannemelijk. Misschien dan met Post Malone voor de RHCP, zoals oorspronkelijk gepland?
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
RHCP - Pearl Jam - Muse lijkt me zeer aannemelijk. Misschien dan met Post Malone voor de RHCP, zoals oorspronkelijk gepland?
is wel een redelijke Pinkpop set headliners ja.

Pearl Jam is sowieso al te gek.
RHCP zoals gezegd, lijkt me gezien de verkoop van die dag eerder een must.
mijn hoop voor de derde leg ik eerlijk gezegd bij 1 van deze 3: Springsteen, Metallica of Coldplay,
Meeste hoop leg ik bij Springsteen en E street...
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
RHCP - Pearl Jam - Muse lijkt me zeer aannemelijk. Misschien dan met Post Malone voor de RHCP, zoals oorspronkelijk gepland?
Weet niet of die vrijdag dat nodig heeft ( al bijna uitverkocht). Hoe erg ik hoop als 1 van de weinige dat Post Malone terugkeert verwacht ik dat niet op een bijna uitverkochte dag maar dan zondag met eventueel Muse bijv.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.713
11.697
is wel een redelijke Pinkpop set headliners ja.

Pearl Jam is sowieso al te gek.
RHCP zoals gezegd, lijkt me gezien de verkoop van die dag eerder een must.
mijn hoop voor de derde leg ik eerlijk gezegd bij 1 van deze 3: Springsteen, Metallica of Coldplay,
Meeste hoop leg ik bij Springsteen en E street...
Kan me wel vinden in wat Tim zegt. Ik zie die alle drie gewoon losse optredens doen.

Weet niet of die vrijdag dat nodig heeft ( al bijna uitverkocht). Hoe erg ik hoop als 1 van de weinige dat Post Malone terugkeert verwacht ik dat niet op een bijna uitverkochte dag maar dan zondag met eventueel Muse bijv.
Echter zou dat totaal niet passen bij Muse. RHCP en Post Malone zouden wel goed werken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.580
6.261
Mijn onderbuikgevoel zegt Coldplay en Metallica ArenA, Springsteen (en Swift?) in Goffert, RHCP, Muse, Pearl Jam op Pinkpop.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

zworp3

Support act
17 mei 2018
860
561
Even over Marco Borsato. Ik checkte net de nieuwe bevestigingen op de site van Paradiso, en Borsato staat daar tussen.

Doe eens een gok wat Borsato in Paradiso kost?

Het antwoord is €63,50! o_O
Wat had jij dan gedacht? Deze hele tour zijn in totaal 15.000 kaarten, vorige concertreeks stond hij 5 keer in de Kuip, dat is 50.000 mensen op één avond. Ik zou meer gevraagd hebben.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Maar waar ik steeds meer benieuwd naar ben is wanneer er nu is eindelijk meerdere aankondigingen komen. Of zullen ze nu druk zijn met een eventuele programma net als vorig jaar tijdens het pinkpop weekend en dan einde van het weekend namen bekend willen maken?

Lijkt me namelijk dat er genoeg namen bekend zijn, bijv. Deftones en Volbeat enz.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.125
6.207
Mijn onderbuikgevoel zegt Coldplay en Metallica ArenA, Springsteen (en Swift?) in Goffert, RHCP, Muse, Pearl Jam op Pinkpop.
lijkt ook aannemelijk hoor, ik denk Muse en Dua Lipa in Ziggo, Coldplay naar Malieveld, AC/DC in GelreDome, Metallica op Goffertpark, Swift Benelux exclusief in Belgie, Post Malone niet in juni in Europa...
en Pinkpop RHCP, Pearl Jam, Springsteen, enkel gebaseerd op een gok uit de losse pols en een dosis hoop.
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
743
445
lijkt ook aannemelijk hoor, ik denk Muse en Dua Lipa in Ziggo, Coldplay naar Malieveld, AC/DC in GelreDome, Metallica op Goffertpark, Swift Benelux exclusief in Belgie, Post Malone niet in juni in Europa...
en Pinkpop RHCP, Pearl Jam, Springsteen, enkel gebaseerd op een gok uit de losse pols en een dosis hoop.
Hoop ook echt dat Springsteen op Pinkpop staat, dan weet ik namelijk zeker dat ik er heen kan gaan omdat ik al een kaartje heb. Voor een los concert is het maar de vraag of je er tussen komt.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken