Binnenkort is er wel Landgraaf Live in Megaland. Afhankelijk van wat je luistert zou het wel de moeite waard kunnen zijn. Ongeveer dezelfde opzet als Werchter Parklife.
"ongeveer" is wel een klein beetje overdreven.
ja, het is met tafeltjes voor het podium.
maar nee, de invulling van de acts is niet aantrekkelijk voor groot publiek.
Grote namen uit nederland zijn Waylon, Van Velzen, Lex Uiting en Tim Knol. wat mij betreft niet heel erg enthousiast over.
Er zijn wel een aantal grote duitse acts, welke toch ook wel in de regio zeer populair zijn., zoals Black Foos, maar vooral Hohner!
Er is een carnavals dag, gedragen door "headliner" Beppy Kraft. Wat absoluut in de vastelaovend-scene een hele grote naam is.
De rest is voor cover en tribute.
De verkoop blijft ook erg achter merk ik, dus mocht je nog toe zijn aan een verzetje, schroom niet!
Ik ben zelf met mijn pa, naar de middag voorstelling van Stahlzeit (1 van de beste Rammstein tributes, zie ze ook op Bospop fyi)
en, misschien wel een leuk weetje, mijn dochtertje staat met haar dansgroepje Slide 2 voorstellingen op het podium op Megaland van Landgraaf Live.
Dus die namiddag zit ik ook in het publiek.
Twijfel overigens nog over om misschien nog naar die Queen tribute of naar Hohner (DE) te gaan...
ach, we zijn er weer bij en dat is prima....
edit: zie trouwens wel dat The Dirty Daddies, de 4, 6 en 8 persoonstafels al uitverkocht hebben. Nog de helft van de 2 persoonstafels over.