heb het "i'll be back" pakket ook al besteld gisteren... sowieso leuk shirt
Verwacht nu trouwens helemaal niks meer tot het pinkpop weekend qua namen.
ik twijfel... maar ja, daar lijkt het wel op
of er moet een act zijn die een tour aankondigen gaat.
denk dat er minstens rond het "pinkpop-weekend" de Gouden Tip gestart zal worden.
Heb wel even wat zitten bedenken over scenario's van headliners.
Ben wel inmiddels niet meer heel zeker over RHCP. Voor Felyn festival, waar alle tickets terug betaald worden van 2020/2021 verwacht ik dan ook geen RHCP meer. Daar zal Muse een gelijkwaardige vervanger worden gok ik, zie daar geen "hele grote headliner" in komen, ze hadden daar immers Macklemore, Black Eyed Peas en RHCP staan. En als RHCP op de tocht staat voor Pinkpop, is Muse ook steeds meer een waardige optie.
Wat betreft mijn Springsteen gok, denk ik dat Springsteen ook zeker een waardig headliner gaat worden als optie voor TW Classic. Afhankelijk van de datum van TW en de overlap met Pinkpop, zou ik dan eventueel vrijdag Pinkpop en zondag TW kunnen voorstellen voor Springsteen. Overigens met het wegvallen van Keane en 5SOS op de vrijdag is er per toeval meer tijd voor de Springsteen setlist
Maar, wat ook een optie is, op zondag Metallica met Volbeat als sub (zoals ze zouden staan bij GnR). En aangezien ik verwacht dat Pinkpop niet 3 headliners gaat delen met Rock Werchter, zou met het wegvallen van RHCP, enkel overlap kunnen onstaan in Pearl Jam en Metallica.
Metallica en Muse lijken me ook headliners voor Firenze in Italie, tijdens het Pinkpop weekend. Dus daar zou nog wel eens de invulling van het tourschema kunnen mee spelen. Want, dat denk ik wel, daar deelt Pinkpop vast nog een LiveNation-headliner mee, maar ik denk wel een headliner die vrijdag/zondag speelt.
Ik hou dus wel even meerdere optie open... Maar het leuke puzzelen is al goed bezig!!!
(overigens Maneskin met potlood toch idd even genoteerd na de RaR/RiP aankondiging gisteren, lijkt me wel)