Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
Morgen nieuws van Rock in Rio Lissabon.
Eerste weekend valt gelijk met Pinkpop, interessant voor mogelijk afvallers (2020 en 2021 Foo Fighters).
Tweede weekend is interessant voor Pinkpop voor mogelijk een enkele overeenkomst (2020 en 2021 Post Malone).
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.236
745
Morgen nieuws van Rock in Rio Lissabon.
Eerste weekend valt gelijk met Pinkpop, interessant voor mogelijk afvallers (2020 en 2021 Foo Fighters).
Tweede weekend is interessant voor Pinkpop voor mogelijk een enkele overeenkomst (2020 en 2021 Post Malone).
hoe kom je aan de info dat er morgen nieuws komt?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
hoe kom je aan de info dat er morgen nieuws komt?
EzRxjK6UUAk-O9o
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
voor Rock in Rio Lissabon 18 juni 2022, Foo Fighters, The National en Liam Gallagher.
Ik ga er net als voorgaande jaren uit, dat dit afvallers voor Pinkpop zijn.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
voor Rock in Rio Lissabon 18 juni 2022, Foo Fighters, The National en Liam Gallagher.
Ik ga er net als voorgaande jaren uit, dat dit afvallers voor Pinkpop zijn.
Vind het zelf wel een toffe set namen maar tegelijkertijd ook niet heel erg logisch. Met name The National valt uit de toon tussen de twee rock gerelateerde namen.
 

rednasnamsob

Gouden Tip
25 feb 2020
383
209
Echt?

Ik vind dit nou juist echt een must voor het affiche! Niet alleen omdat ik het zelf een heel goede band vind, maar ik denk qua populariteit ook zeker.
Denk dat we hier de sub hebben of de Noord-afsluiter.
Zeker, was voor mij ook in 2018 een leuke verassing. Niet persé een mega fan, maar kwam live heel goed uit de verf. Ik denk/hoop persoonlijk op een sub op het hoofdpodium...

edit: ging over nog NBT, sorry liep nog een paar pagina's achter :ROFLMAO:
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.072
8.715
The National. <3 Die hebben nooit op Pinkpop gestaan toch? Mochten er geen DTRH/BKS geweest zijn, was dat een perfecte noord stage afsluiter. Een beetje zoals Arcade Fire zoveel jaar geleden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Oasiss

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Weet niet of het hier al is aangegeven maar ik denk dat we Muse in de gaten moeten houden voor de zondag. 3 goede headliners maar misschien teveel het zelfde voor 1 weekend maar hadden dit jaar als ik het goed heb nog maar 2 datums
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.272
2.209
The National. <3 Die hebben nooit op Pinkpop gestaan toch? Mochten er geen DTRH/BKS geweest zijn, was dat een perfecte noord stage afsluiter. Een beetje zoals Arcade Fire zoveel jaar geleden.
Dat kan natuurlijk nog steeds, maar het lijkt logischer dat ze gewoon weer headliner op BKS worden.
 
  • Geweldig
Waarderingen: mattman

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
Weet niet of het hier al is aangegeven maar ik denk dat we Muse in de gaten moeten houden voor de zondag. 3 goede headliners maar misschien teveel het zelfde voor 1 weekend maar hadden dit jaar als ik het goed heb nog maar 2 datums
Ja, kunnen wel doen idd.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
ik vraag me wel af, Pinkpop geeft aan dit najaar met de verkoop van Pinkpop 2022 te (her)starten.
Dat is (neem ik aan) ergens halverwege september gok ik.
Nog zo'n circa 22 weken?
Dat is genoeg om regelmatig met iets van nieuws te komen om tegen die tijd al een redelijke set namen op het affiche te hebben.
Ik vraag me dus af, zou er nu elke week of om de week nieuws te verwachten zijn, tot wellicht de aankondiging van de laatste headliner vlak voor of vlak na de herstart van de verkoop?
Moet kunnen lijkt me.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.238
10.693
ik vraag me wel af, Pinkpop geeft aan dit najaar met de verkoop van Pinkpop 2022 te (her)starten.
Dat is (neem ik aan) ergens halverwege september gok ik.
Nog zo'n circa 22 weken?
Dat is genoeg om regelmatig met iets van nieuws te komen om tegen die tijd al een redelijke set namen op het affiche te hebben.
Ik vraag me dus af, zou er nu elke week of om de week nieuws te verwachten zijn, tot wellicht de aankondiging van de laatste headliner vlak voor of vlak na de herstart van de verkoop?
Moet kunnen lijkt me.
Mijn verwachting is relatieve stilte tot de periode waar de festivals eigenlijk zouden plaatsvinden. Enige uitzonder is wanneer bands zelf hun tour er alvast uitgooien zoals PJ en Iron Maiden. Er moet ook nog wat te hypen overblijven voor het najaar.
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.968
1.757
Ik vroeg me af: gaat er weer een streep door Chef'Special? Aangezien zij de grote winnaar waren tijdens de 3FM awards, en daar ook NBT werd bevestigd voor Pinkpop, had het me wel logisch geleken om de grote winnaar ook meteen voor 2022 aan te kondigen. In 2021 zaten ze echter ook al bij de afvallers van de namen die voor 2020 wel op de line-up stonden. Ik vind het geen enorm gemis, maar als er dan toch een blik NL namen bij moet/hoort, dan zag ik deze band nog wel zitten...
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
van mij mag de gehele NL-inbreng van het 2020 affiche sowieso er gewoon weer bij komen

ver formula 1 GIF by Red Bull Racing
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.968
1.757
Van mij mag dat ook. Maar de ene naam vind ik toch aanzienlijk interessanter dan de andere. Ik hoop wat dat betreft het meeste op Danny Vera, The Kik, Chef'Special, Floor Jansen, Ten Times a Million en Nona. En Elle Hollis, omdat zij die plek natuurlijk keihard verdient heeft...
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Ik verwacht over paar dagen een groep Nederlandse aankondiging, verder verwacht ik komende tijd niet veel meer van ze tot juni.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
denk je, zouden ze stil blijven tot juni?
ik zou toch denken dat ze voor die tijd ook nog wat aandacht willen trekken.
Ik verwacht overigens ook niet dat ze elke week met specifiek een aankondiging kunnen komen, maar elke week of om de week iets van nieuws tot aan de start verkoop. Dat houdt de mensen de aandacht er bij en de publiciteit warm, al is Pinkpop in het verleden nooit zo geheel strategisch geweest op dat gebied inderdaad...
Ik bedoel, een berichtje over sokken in de shop of "fijne koningsdag" en dan kan er af en toe een aankondiging tussen door.
Daarmee ze tegen start verkoop, wel al een aantal namen toegevoegd hebben, bij de herstart verkoop 2021 waren dat er 14 namen.
Dus vandaar mijn gedachte dat met circa 22 weken te gaan, circa 14 namen en nog wat "kleine" nieuwsberichtjes.

overigens idd gek dat Elle Hollis nog niet terug is aangekondigd? je zou daaruit ook idd verwachten dat ze in een worpje namen kan komen. zit wat in...
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.660
11.489
denk je, zouden ze stil blijven tot juni?
ik zou toch denken dat ze voor die tijd ook nog wat aandacht willen trekken.
Ik verwacht overigens ook niet dat ze elke week met specifiek een aankondiging kunnen komen, maar elke week of om de week iets van nieuws tot aan de start verkoop. Dat houdt de mensen de aandacht er bij en de publiciteit warm, al is Pinkpop in het verleden nooit zo geheel strategisch geweest op dat gebied inderdaad...
Ik bedoel, een berichtje over sokken in de shop of "fijne koningsdag" en dan kan er af en toe een aankondiging tussen door.
Daarmee ze tegen start verkoop, wel al een aantal namen toegevoegd hebben, bij de herstart verkoop 2021 waren dat er 14 namen.
Dus vandaar mijn gedachte dat met circa 22 weken te gaan, circa 14 namen en nog wat "kleine" nieuwsberichtjes.

overigens idd gek dat Elle Hollis nog niet terug is aangekondigd? je zou daaruit ook idd verwachten dat ze in een worpje namen kan komen. zit wat in...
Het is helemaal niet gek dat Hollis niet is aangekondigd, aangezien mensen niet speciaal voor haar naar Pinkpop gaan. Tuurlijk komt die in een worp met namen. Zou mij ook niet verbazen dat ze tot juni stil blijven. Zal dan vast een nieuwe headliner erbijkomen.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.075
6.126
tja, zit wat in, het is ook nog maar 8 weken tot de "oorspronkelijke" Pinkpop 2021 datum in juni, dat valt ook wel mee.

ik ga er overigens wel van uit dat er volgende week een dingetje op sociale media gezet zal worden mbt Koningsdag en (straks in juni) rondom het leeg blijven van megaland tijdens het "Pinkpop-weekend".
dan maar afwachten of er tot die tijd, in komende weken, berichten zijn "gedwongen" door tourverschuiving van enkele acts, want dat sluit ik niet uit...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken