Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

denk je, zouden ze stil blijven tot juni?
ik zou toch denken dat ze voor die tijd ook nog wat aandacht willen trekken.
Ik verwacht overigens ook niet dat ze elke week met specifiek een aankondiging kunnen komen, maar elke week of om de week iets van nieuws tot aan de start verkoop. Dat houdt de mensen de aandacht er bij en de publiciteit warm, al is Pinkpop in het verleden nooit zo geheel strategisch geweest op dat gebied inderdaad...
Ik bedoel, een berichtje over sokken in de shop of "fijne koningsdag" en dan kan er af en toe een aankondiging tussen door.
Daarmee ze tegen start verkoop, wel al een aantal namen toegevoegd hebben, bij de herstart verkoop 2021 waren dat er 14 namen.
Dus vandaar mijn gedachte dat met circa 22 weken te gaan, circa 14 namen en nog wat "kleine" nieuwsberichtjes.

overigens idd gek dat Elle Hollis nog niet terug is aangekondigd? je zou daaruit ook idd verwachten dat ze in een worpje namen kan komen. zit wat in...
Ik zou de komende weken niet al te veel verwachten. Waarom nu (veel) aandacht willen trekken terwijl de kaartverkoop nog niet (opnieuw) gestart is?

tja, zit wat in, het is ook nog maar 8 weken tot de "oorspronkelijke" Pinkpop 2021 datum in juni, dat valt ook wel mee.

ik ga er overigens wel van uit dat er volgende week een dingetje op sociale media gezet zal worden mbt Koningsdag en (straks in juni) rondom het leeg blijven van megaland tijdens het "Pinkpop-weekend".
dan maar afwachten of er tot die tijd, in komende weken, berichten zijn "gedwongen" door tourverschuiving van enkele acts, want dat sluit ik niet uit...
Het zou kunnen, maar om er nou ook echt vanuit te gaan... Volgens mij hebben ze daar nu andere prioriteiten. Er moet gevist worden, want er zijn heel veel artiesten die volgend jaar willen spelen, maar ook heel veel evenementen die ze graag verwelkomen. Dat topaffiche moet geboekt worden!

Alhoewel de plaatselijke Buro Pinkpop stagiair natuurlijk best even een artistieke foto kan gaan maken van een paar shotjes oranjebitter met op de achtergrond een leeg Megaland om ons daarmee een fijne koningsdag toe te wensen...

zo zie je maar, we hebben allemaal zo onze verschillende gedachte en verwachtingen aangaande de "communicatie" van Pinkpop.

afgelopen jaren heeft ons laten zien, dat ze zichzelf idd op dat gebied behoorlijk lang kunnen stilhouden.

zo zie je maar, we hebben allemaal zo onze verschillende gedachte en verwachtingen aangaande de "communicatie" van Pinkpop.

afgelopen jaren heeft ons laten zien, dat ze zichzelf idd op dat gebied behoorlijk lang kunnen stilhouden.
Dat is ook wel essentieel voor ons nieuws- en geruchtentopic. Het voorspellen is natuurlijk de grootste fun hier!

Dat is dus echt wat ik jammer vind van Pinkpop. Ze kunnen artiesten zoveel leuker aankondigen dan wat ze nu doen met plotseling een foto'tje van de band die komt. Het wat spannender maken met een datum en tijd van aankonding en dan bij aankondiging een filmpje met muziek I.p.v. Foto zou mij in ieder geval al veel meer hyped maken dan nu, ookal ga ik sowieso naar pinkpop elk jaar.

Qua communicatie zijn ze niet de beste nee ;)

• Leuk
Waarderingen: RickHuissen
ik verwacht dat er binnenkort nieuws komt over de Red Hot Chilli Peppers tourdata.
Op FunkYard Tel Aviv na, is de rest nu van de eventpagina verdwenen.

• Leuk
Waarderingen: Bassie78
Exclusieve Benelux show op Graspop van Aerosmith dus die kunnen alvast doorstrepen. Niet dat ze een kans maakte maar was wel
Leuk geweest!
Ik denk net als Dennis dat we snel iets gaan horen over de RHCP! Laatste headliner richting het najaar als de verkoop weer gaat herstarten. Ik denk nog steeds dat de derde een popheadliner wordt.

De Peppers met Frusciante is ook echt wel iets wat ik graag wil zien. Hoop dat jullie gelijk hebben, maar verwacht het eigenlijk wel!

Mogelijk zien we in komende dagen nieuws uit Duitsland van Hurricane / Southside (festivals tijdens Pinkpop)
Kunnen we misschien wat van aflezen voor Pinkpop?
Voor affiches 2020/2021 deelde ze bijvoorbeeld Nothing But Thieves en Twente One Pilots. Afvallers voor Pinkpop waren The Killers en Kings of Leon oa...

Ik denk dat we wat betreft RHCP dicht tegen nieuws aanzitten.
Firenze Rocks gaat verplaatsen naar eerste weekend juni 2022.
Pinkpop deelde RHCP met het italiaanse Firenze Rocks.
Kwestie van tijd denk ik...

Door de tips van JB. en RIkkie nu meer nieuwe muziek aan luisteren. Zo ook naar de nieuwe van Royal Blood, en die klinkt goed! Hebben UK tour al bevestigd (kan de datums nergens vinden?) maar eventueel mooie sub?

Door de tips van JB. en RIkkie nu meer nieuwe muziek aan luisteren. Zo ook naar de nieuwe van Royal Blood, en die klinkt goed! Hebben UK tour al bevestigd (kan de datums nergens vinden?) maar eventueel mooie sub?
de locaties wel, maar de dagen niet. Wel hebben ze de speelsteden bekendgemaakt en als men het album aanschaft toegang tot presale. Dus dat zal nog wel volgen.

Ik zou de komst erg toejuichen. De vorige keren dat ik ze zag speelden ze live erg strak. Het nieuwe album nog niet beluisterd (zal dit morgen doen aangezien ik dan 2 uur in de auto zit). Gezien in 2020 Volbeat en twentyonepilots als sub stonden zou ik Royal Blood wel een beetje aan de magere kant vinden.

Edit: ik zie dat de album release pas volgende week is, het zal dus The Mars Volta worden,

Hurricane Festival (zelfde weekend als Pinkpop) bevestigen zojuist weer een hoop acts die in 2020 en 2021 zouden spelen. Het festival meldt daarnaast dat er snel nieuwe namen volgen (zowel acts die oorspronkelijk zouden spelen als hele nieuwe...)

1619085609791.png

Twenty One Pilots nog gewoon op de zelfde dagen, bijna een zekerheidje voor de vrijdag weer. Opvallend is wel dat Dermot Kennedy, Of monsters and men, JC Stewart nog niet zijn herbevestigd.

Hurricane Festival (zelfde weekend als Pinkpop) bevestigen zojuist weer een hoop acts die in 2020 en 2021 zouden spelen. Het festival meldt daarnaast dat er snel nieuwe namen volgen (zowel acts die oorspronkelijk zouden spelen als hele nieuwe...)

Bekijk bijlage 45
Denk zelfde opties voor Pinkpop...

Twenty One Pilots weer vrijdag.
The Killers voor TW Classic op zondag.
KOL zal wel naar Zuiderpark Den Haag gaan, zoals 2020 de bedoeling, spelen volgens mij ook geen 3 dagen achter elkaar. (dus naast Hu + So niets meer dat weekend)

Benieuwd of Pinkpop op korte termijn met TOP komt, of een pakketje?

Users who are viewing this thread