ik verwacht geen prijsverhoging, dat zou idd vreemd zijn tov de mensen die al tickets hebben behouden (als in: niet te verwachten)
Het valt denk ik wel te verwachten dat er veel tourt in 2022, aanbod verwacht ik wel prima.
Denk dat veel festivals, waaronder ook Pinkpop, grotendeel affiches 2020 / 2021 kunnen overnemen.
Waarbij er ook extra acts touren, dus een wegvaller is wel een vervanging voor te vinden.
imo kan Pinkpop best een aardige stadionact er bij krijgen als headliner.
Ik ga sowieso uit van RHCP, die moeten imo hun tourschema naar 2022 zetten nog (zal toch vast niet zo lang meer duren denk ik)
Het is de derde headliner waar ik wel iets verwacht, ik denk dat Post Malone bij het 2021 affiche afgevallen is al, dus daar twijfel ik wel sterk aan.
GnR is al afgeschreven met die nieuwe data.
Dus er komt, denk ik dan, iets anders, waarvan ik zelfs denk dat dat wel eens een act kan zijn voor een nieuwe tour in 2022. Dus geen naam die al in 2020 of 2021 rond ging op affiches. Misschien dus eventueel wel een grote naam er bij, die misschien al in de Pinkpop plannen voor 2021/2022 stond?
Anders, dat zou een uitweg zijn en eventueel ook uitkomen met de verplaatsing van Pearl Jam van zondag op zaterdag, zou imo Volbeat doorgeschoven kunnen worden naar de zondag headline spot. Misschien niet de meest creatieve oplossing kijkend naar het 2020 affiche, maar met RHCP/PJ/Volbeat kan ik me voorstellen. Dat er een redelijk goedkope oplossing gedaan wordt, met Volbeat als voor Pinkpop nieuwe headliner en de kleine headliner van de 3.
Maar, toch denk ik eerder aan namen die we 2020/2021 niet op affiches in Europa gezien hebben, dus nieuwe tour in 2022, Coldplay, Eminem, AC/DC, Springsteen iets in die lijn zo... en ja, ik noem deze namen echt bewust!
- Coldplay, nieuw album word verwacht en er gaat gerucht dat er tourmerch bij het album gaat komen, aldus tour te verwachten waarschijnlijk.
- Eminem, ik verwacht nog een tour van hem
- AC/DC, denk dat een tour na het album wel komt, de mannen zeggen zelf de road op te gaan als het kan. Kans op festivals minimaal, maar Pinkpop zie ik wel kunnen lukken vanuit MOJO.
- Springsteen, ik ga er van uit dat hij met E Street door Europa gaat in de zomer van 2022, 10 jaar na de laatste keer lijkt me reeel.
- Metallica, ik ga uit van een festival / outdoor tour. Denk alleen dat Pinkpop niet Metallica naast RHCP/Pearl Jam zet.
Maar goed, dat is mijn gedachte, even los van de namen die al op Europese affiches stonden in 2020/2021