Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.945
1.727
Oh nee, een week later staan ze in GelreDome... Dan zal het inderdaad niet... sorry voor de ophef :cautious:
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.945
1.727
Zie net het hele schema (nota bene door jou geplaatst in het Iron Maiden Topic). Alhoewel er uitzonderlijk weleens twee dagen achter elkaar wordt gespeeld, zijn ze de 16e, de 18e en de 20e al onder de pannen. Jammer de bammer...
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

Rikkie

Support act
14 nov 2012
882
904
The Black Keys laten ook weer iets van zich horen. Een (cover) album komt uit op 14 mei.
Geen idee of ze hiermee gaan touren. Zou wel een leuke Sub of afsluiter van het noord-podium zijn.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.004
6.050
The Black Keys laten ook weer iets van zich horen. Een (cover) album komt uit op 14 mei.
Geen idee of ze hiermee gaan touren. Zou wel een leuke Sub of afsluiter van het noord-podium zijn.
De nieuwe Royal Blood bevalt me... da's nou een act waarvan het eigenlijk schandalig is dat die nooit op Pinkpop gestaan hebben imo
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.945
1.727
Wishlist van acts uit de 2020 line-up waarvan ik hoop dat ze terugkeren:

Red Hot Chili Peppers
Balthazar
Crowded House
Deftones
Frank Carter
Chef'Special
Floor Jansen
Volbeat
Disturbed
The Pretty Reckless
Inhaler
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.004
6.050
leuk idee...

Hoop meest op:
Volbeat, Disturbed, Nothing But Thieves, Crowded House, Supergrass, Danny Vera, Ragn’n’Bone Man
Verder hoop ik:
Red Hot Chilli Peppers, Kensington (jawel, mag imo wel weer), Querbeat, Ten Times A Million, Chef’Special, Deftones, Floor Jansen, Frank Carter & The Rattlesnakes, Nona, Gojira, The Pretty Rechless, The Marcus King Band, Inhaler, The KIK, Dermot Kennedy, The Last Internationale en Thelonious Monster

Keane, zou ik ook wel terug willen zien, maar gezien de UK data lijkt me dat uitgesloten.
Elle Hollis, moeten gewoon openen, dat lijkt me gezien het winnen van de laatste NuofNooit een must voor de organisatie.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.189
4.401
Yes, dankzij Jos ben ik weer van de partij!
Ik hoorde op de radio de vergelijking met Oasis. In hun meest recente single, Shine on, hoor ik dat inderdaad ook wel.

Kleine nuance: klinkt een beetje als Oasis ;)
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Nu ik de foto van oasiss zie en ik daar toevallig net aan dacht. Is het niet een keer tijd voor een vrouwelijke headliner, florence and the machine bijvoorbeeld, door middel van een co headliner wel. Of zou florence beter bij dtrh of bks passen? Weet trouwens niet of ze tourt hoor volgend jaar maar toch beetje wishful thinking
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.189
4.401
Lijkt mij een enorm goed idee! Als je ziet wat zie in het buitenland al heeft gedaan op gigantische podia, kan zij dit makkelijk!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en rhcp

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.482
10.492
Dan zou ik dat in een eerste instantie geen 'Pinkpopact' vinden, zoals je inderdaad al aangeeft. Een Adele bijvoorbeeld wel?
 
12 nov 2016
655
392
Fleetwood Mac was toch al een recentelijke vrouwelijke headliner?

Ik denk verder niet dat dit Pinkpop echt iets kan schelen, i.t.t. een klein luid groepje dat zoiets eist van festival organisatoren.
 

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Dan zou ik dat in een eerste instantie geen 'Pinkpopact' vinden, zoals je inderdaad al aangeeft. Een Adele bijvoorbeeld wel?
Adele mag van mij zeker komen. Luister er eigenlijk niet echt veel na maar als ze in Nederland optreed ben ik er bij. Maar verwacht haar niet zo snel op festivals, denk dat Glastonbury wel een uitzondering was.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Gebruikers die dit onderwerp bekijken