Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
iemand die de voorspelling wil veranderen?
of nog nieuwe voorspellingen, ook zeker welkom!

lijstje Pinkpop-zondag-headliner gokjes :
Timmetje - Muse of Post Malone + Imagine Dragons
RickHuissen - Ed Sheeran Bruce Springsteen & The E Street Band
neus - Editors
RubenFrusciante - Muse
Bassie78 - Ed Sheeran Taylor Swift of Muse
Processierups - Muse Taylor Swift
rhcp - Arctic Monkeys
wenteldave - Muse of Coldplay
Oasiss - Post Malone
Brian - Ed Sheeran Coldplay of Taylor Swift
Joslittel - Muse
emilejol - Queens of the stone age of Coldplay of radiohead of oasis of AC/DC
PP1980 - Rolling Stones
mattman - Muse
Landgraver - Bruce Springsteen & The E Street Band of Taylor Swift
DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band
en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer
 
Laatst bewerkt:

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Er zit een gapend gat tussen 17 en 29 juni, maar toch. TWEE shows in de ArenA, dan gaat het geen Landgraaf worden.

Dus jij je zin Dennis, ik verander van headliner. Geen Ed Sheeran, maar Mart Hoogkamer Bruce Springsteen. Hoop doet leven!
 
  • Geweldig
Waarderingen: DennisvdBr

RubenFrusciante

Sunset slot
11 feb 2017
2.404
3.370
Je weekend afsluiten met The Killers... dan klinkt Ed Sheeran ineens niet zo slecht meer als weekendafsluiter ?
Al is dat laatste album trouwens best goed, dat wel.
Voor mij wijst alles op Muse. De band die Muse heeft met Pinkpop, doen een festivaltour. Laatste optredens in NL waren een zaal en een 'arena' (Goffertpark). Alweer 7 jaar terug dat ze op Pinkpop stonden.
Ed Sheeran was voor mij de enige écht concrete concurrent. Nu moeten we af op vage geruchten als Coldplay of Bruce Springsteen. Lijken me ook te duur met de headliners die er al staan. Muse it is.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.443
6.110
Ik blijf ook bij MUSE (Ruben verwoord goed waarom Muse het meest sense maakt).

Heel misschien Post Malone + Imagine Dragons maar in dat geval is het wel wat apart dat ze Malone nog niet hebben aangekondigd..
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.915
8.559
Ik blijf ook bij MUSE (Ruben verwoord goed waarom).

Heel misschien Post Malone + Imagine Dragons maar in dat geval is het wel wat apart dat ze Malone nog niet hebben aangekondigd..
Dat argument gaat ook op voor Muse natuurlijk.

Post Malone was gewoon een headliner in 2020 en het lijkt erop dat hij weer in de buurt is. Niet onlogisch dat ze die dus opnieuw hebben toch? En anders gewoon Muse ja.
 

Processierups

Sunset slot
21 jun 2017
3.215
2.150
iemand die de voorspelling wil veranderen?
of nog nieuwe voorspellingen, ook zeker welkom!

Als nu iedereen voor Muse gaat dan wissel ik hoor...

Het wordt gewoon Taylor Swift! Die zal waarschijnlijk weer op Glastonbury staan en kan dan mooi ook Pinkpop meepakken. Is een van de grootste popheadliners die geboekt kan worden, en heeft na Folklore en Evermore ook een wat breder publiek dan alleen het poppubliek.
 
  • Geweldig
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78 en Timmetje

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Godverdomme mensen wat is dit lekker om weer te doen!!! Headliners voorspellen ?
Will Ferrell Reaction GIF
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp en jefferke

D02

Gouden Tip
2 jan 2019
479
194
Is ed sheeran al volledig afgeschreven? Er 19e zou nog kunnen toch aangezien het gat tussen 17 en dan pas 30e weer de volgende show
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.288
6.478
Dan verander ik mijn Ed Sheeran in Coldplay gevolgd door Taylor Swift. Kom op, Pinkpop zet tegenwoordig toch geen 3 rock headliners neer?
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.022
6.061
Volbeat komt volgende week donderdag met meer nieuws... maandag ook met iets groots.

maandag misschien album aankondiging of een lokale Deense grote show. Neem aan donderdag meer tourdata te verwachten (bijvoorbeeld Pinkpop NL of Graspop BE)

perfecte zondag sub... (denk niet dat ze headliner spot krijgen, uitgaande van de andere geruchten en uitgaande van de andere headliners)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Placebo met een nieuwe single, klinkt erg lekker trouwens, wellicht binnenkort ook een uitgebreidere tour aankondiging
Volgende week kunnen we wellicht Volbeat verwachten.

hopelijk komen er eindelijk weer bevestigingen en dat Placebo daar ook bij zit
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken