Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik had beter eerst doorgelezen.?
Aangezien het concert al volgende maand is denk ik eerder aan grote Belgische act. Clouseau bv....
 
12 nov 2016
650
389
En andersom zou ID het niet accepteren denk ik. Op MadCool staan ze ook voor The Killers. Mij lijkt the killers toch nog wel wat groter.
Imagine Dragons is groot, onderschat ze vooral niet maar ik heb niet het idee dat ze makkelijk een dag zullen uitverkopen? En laatste album helpt er voor mij imo niet echt meer bij...
Mad Cool is net als Primavera, in dat er één groot main stage gebied is met twee grote podia en dat bovendien alles gedurende de nacht is. Dan voelt een dubbele headlinerconstructie veel gelijkwaardiger aan.

Geloof ook niet dat ID die PP dag zal uitverkopen, maar als er niets beters is wat elders niet rendabeler is voor Mojo, krijgt Pinkpop gewoon niks anders.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
nu er ook een geruchtje opduikt in juni 2022 (Dublin) voor The Boss... (wat overigens imo more likely is dan de april data...)

met de geruchten dat deze maand aankondigingen komen en met de wetenschap dat Pinkpop 2 oktober de verkoop start, ben ik hier wel een beetje gespitst op of deze puzzelstukjes richting Pinkpop gaan vallen...

ik denk dat we zelfs deze week al meer info krijgen van Pinkpop
 
  • Leuk
Waarderingen: rhcp

rhcp

Dagopener
18 okt 2018
677
248
Kings of Leon heeft Engelse data bekendgemaakt, met een aantal flinke gaten voor festivals. Ik zie ze (graag) komen. Wellicht niet meer om een dag te dragen alleen, maar in combinatie met een Killers of ID lijkt mij plausibel.

Het lukt mij niet om een afbeelding toe te voegen, maar bij deze de link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417822759700943&set=a.279035693579651&type=3
Staan volgens mij 19 juni op hurricane festival. Dus de 3de headliner zal het niet worden
 
  • Winning
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Kings of Leon heeft Engelse data bekendgemaakt, met een aantal flinke gaten voor festivals. Ik zie ze (graag) komen. Wellicht niet meer om een dag te dragen alleen, maar in combinatie met een Killers of ID lijkt mij plausibel.

Het lukt mij niet om een afbeelding toe te voegen, maar bij deze de link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417822759700943&set=a.279035693579651&type=3
thank god staat King of Leon op Pinkpop-zondag op Hurricane festival ?
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
Biffy Clyro staat in het Pinkpopweekend op Bergenfest: https://www.bergenfest.no/artister/
Maar met potlood inschrijven?

Michael Kiwanuka en Robyn staan daar ook, maar die zouden ook op DTRH of BKS passen.
Robyn zou mooi zijn! Nog vrij recent op DTRH gestaan, dus dan misschien wat minder kans dat ze daar weer staat. Lijkt me een mooie afsluiter van 3FM Stage (Noord is dat tegenwoordig, toch?).
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.382
6.059
Ja, je hebt gelijk. Die is geruisloos een maand verder geschoven. Op de Pinkpopsite staat nu

Ticketverkoop voor de 51e editie van Pinkpop start op vrijdag 5 november 2021!​

Reeds gekochte tickets voor Pinkpop 2020 en 2021 blijven geldig voor Pinkpop in 2022. De reguliere kaartverkoop voor de 51e editie van Pinkpop wordt hervat op vrijdag 5 november 2021 aanstaande om 10.00 uur, via www.ticketmaster.nl.
Weird.
 
  • Wow
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
WAAROM!?!

mad the rock GIF
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
maar goed... even relativeren?

dit kan ook goed nieuws zijn, die wellicht gekoppeld is aan de headliner die de aankonding van de tour later wil doorvoeren?
of er komt snel nieuws, maar de rest van het affiche later?

ik noem maar wat.
ik leg momenteel de "schuld" even neer bij een mogelijke headliner die meer tijd nodig heeft voor een touraankondiging!
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Dat is ook een logische verklaring. Om de kaartverkoop weer in gang te zetten willen ze dit koppelen aan de laatste headliner. En die aankondiging is wat opgeschoven wat ook niet vreemd is. Gebeurt wel vaker
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken