Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
betreffende Ed Sheeran, sowieso UK tour, minstens

Niet Slane Castle, maar Cardiff Castle in Wales.
Ook afbeeldingen uit Angle of the North monument Newcastle en uit Londen op Marble Arch bij Hyde Park
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
Ik vermoed dat hij gewoon op het Gofferpark Malieveld of Amsterdam Arena staat.....
2023 zal een stadion tour worden voor VS, wordt veel later aangekondigd.
UK en Europa morgen, zou idd kunnen dat het stadions worden. Afwachten maar morgen ochtend
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Kan ook (eerst?) alleen een tour met data in de UK worden aangekondigd morgen toch? Al die billboards waren iig alleen in de UK (Manchester, Cardiff, Glascow, Newcastle, London).

Wordt spannend morgen iig!
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
581
370
Ed sheeran heeft gezegd dat het voor de komende 3 jaar van zijn leven zijn plan gaat worden dus ik verwacht de hele tour met UK, Europa, Amerika
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Ik denk alleen niet dat ze morgen zn hele tour voor de komende 3 jaar bekend gaan maken. Niet echt logisch.
 
  • Leuk
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995

Ik denk het wel
hoe bedoel je? Dat al die 3 jaar plannen bekend gemaakt worden?
ik ga er van uit, eerst UK en de EU data van 2022. De VS Arena tour van 2023 zal nog niet aangekondigd worden. Maar goed, sluit niet uit dat er enkele Amerikaanse festivals bij zitten voor 2022 (bijvoorbeeld Lollapalooza Brazilië zou kunnen misschien)
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zijn er festivals die aangekondigd hebben vandaag ook met nieuws te komen? Dan zou ik het nog wel verwachten dat hij ergens op een festival staat maar anders worden het gewoon eigen concerten.
 

Koekdoos

Headliner
22 okt 2018
5.450
7.021
Coldplay is verder eigenlijk ook af te schrijven toch? Die wilden niet meer vliegen voor het klimaat was het idee?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
ben nu toch best benieuwd naar Sheeran... waar komt hij in Benelux?

zeker met de start van verkoop Pinkpop in paar weken, is elke potentiele headliner intressant om in de gaten te houden als er een touraankondiging is
nog geen leak? dus we zouden sowieso nog half uurtje moeten wachten
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken