Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.217
4.472
Als Indiaantje89 gelijk krijgt, moeten we hem eigenlijk allen samen een dagticket doen toekomen. Of dat een prijs of represaille is, mag hij dan zelf invullen.
 
  • Haha
Waarderingen: DennisvdBr

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Zou Metallica in 2022 in een package deal ook Five Finger Death Punch en Sabaton meenemen voor de Pinkpop vrijdag?
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Momenteel zijn dit de genoemde Pinkpop zondag headliner gokjes door de forumleden :

...

ik verwacht stiekem dat we volgende week wel uitsluitsel krijgen uit het "Buro Pinkpop-kamp"
edit :
Timmetje - Muse of Post Malone + Imagine Dragons
RickHuissen - Ed Sheeran
neus - Editors
RubenFrusciante - Muse
Bassie78 - Ed Sheeran of Muse
Processierups - Muse
rhcp - Arctic Monkeys
wenteldave - Muse of Coldplay
Oasiss - Post Malone
Brian - Ed Sheeran
Joslittel - Muse
DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band
en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
in Praag heeft Metallica overigens Five Finger Death Punch, Red Fang, Steel Panther met zich mee, dus (nog) geen Sabaton.
FFDP lijkt overigens qua tour te passen voor Pinkpop.... (stonde 2017 ook op Pinkpop, Noord podium)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bassie78

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Gorillaz vind ik trouwens ook nog wel een kanshebber! ook al verwacht ik dat ze eerder hun show op down the rabbit hole inhalen…
 

PP1980

Gouden Tip
2 feb 2017
373
209
Laat ik eens gek doen: de drie leden van de Rolling Stones. Kan best met een laatste tour
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.030
6.064
Momenteel zijn dit de genoemde Pinkpop zondag headliner gokjes door de forumleden :

...

ik verwacht stiekem dat we volgende week wel uitsluitsel krijgen uit het "Buro Pinkpop-kamp"
edit (lijstje dikt al lekker aan) :
Timmetje - Muse of Post Malone + Imagine Dragons
RickHuissen - Ed Sheeran
neus - Editors
RubenFrusciante - Muse
Bassie78 - Ed Sheeran of Muse
Processierups - Muse
rhcp - Arctic Monkeys
wenteldave - Muse of Coldplay
Oasiss - Post Malone
Brian - Ed Sheeran
Joslittel - Muse
emilejol - Queens of the stone age of Coldplay of radiohead of oasis of AC/DC
PP1980 - Rolling Stones
DennisvdBr - Bruce Springsteen & The E Street Band
en uiteraard Indiaantje89 - Mart Hoogkamer
 

Bassie78

Dagopener
23 okt 2017
510
293
Janet Jackson komt begin volgend jaar met een nieuw album en gaat weer optreden! 2019 op Glastonbury gestaan als sub! Zal een mooie toevoeging zijn als sub of noord afsluiter!
 

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.950
1.729
Janet Jackson komt begin volgend jaar met een nieuw album en gaat weer optreden! 2019 op Glastonbury gestaan als sub! Zal een mooie toevoeging zijn als sub of noord afsluiter!
Sub of Noord afsluiter? Lijkt me nogal hoog gegrepen. Ergens in de middag is prima hoor...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Als Indiaantje89 gelijk krijgt, moeten we hem eigenlijk allen samen een dagticket doen toekomen. Of dat een prijs of represaille is, mag hij dan zelf invullen.
Ik heb Mart al live gezien, enkele weken geleden was hij hier op de kermis. Ik leef nog dus zo'n dagkaart Pinkpop moet wel lukken ;).
 
  • Haha
Waarderingen: Bassie78

Gebruikers die dit onderwerp bekijken