oh?
welk stukje?
eerste deel:
in eerste instantie kunnen er nog vouchers aangevraagd worden, of dagtickets gewisseld worden ivm de dagwissel van Pearl Jam. Nou denk ik niet dat die dagwissel gepaard gaat met bekend welke headliner er op zondag zal komen. Dus zal het in eerste instantie focus zijn op mensen die nog vouchers aanvragen en mensen met dagtickets voor Pearl Jam die van zondag-ticket naar zaterdag-ticket wisselen. Hier hoeft in principe geen zondagheadliner bekend voor te zijn. Die Pearl Jam-dagwissel of voucheraanvraag kan tot uiterlijk 12 september. Met dat in achterhoofd verwacht ik dus dat de zondag headliner pas na 12 september bekend gemaakt zal worden, niet eerder.
tweede deel:
vouchers kunnen verzilverd worden in de week voor de start verkoop, dus dat zal waarschijnlijk zijn vanaf zaterdag 25 september. De voorrang op de vouchers is wel heel stellig aangekonigd met uitdrukkelijke voorrang voor de voucheraanvragers, dat ik er van uit ga dat voor 25 september veel meer bekend is voor de Pinkpop zondag. De Pinkpop zondag is nu nog geheel blanco. Er zal dus volgens mijn verwachting voor 25 september bekend kunnen zijn welke headliner die zondag zal afsluiten. Waarmee voor de start verkoop en dus ook voor de voucher-verzilver periode bekend is welke headliner er staat,
mijn conclusie, door deze twee delen:
Mijn verwachting is dus aanvulling op het affiche, inclusief zondag-headliner in de periode tussen maandag 13 september en vrijdag 24 september bekend gemaakt zal worden.
beter uitgetypt?