Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

INmusic dat de dagen na Pinkpop plaatsvinden zal.
Verhoogd de ticketprijzen (+20%) en komt 1 september met 'big news'

kon wel eens interessant zijn
ben wel benieuwd waar dit nieuwtje van INmusic naar toe gaat?

in principe heeft het festival haar 3 headliners al staan, met The Killers, Nick Cave en Deftones.
zou het kunnen dat het festival er een 4e dag bij gaat plakken, wat eventueel de prijsverhoging zou kunnen verklaren?
Als dat op zondag 19 juni gaat zijn, zou dat overlappen met Pinkpop namelijk.

Oke, dus bijna september, wat kunnen we verwachten van Pinkpop?

sowieso, volgende momenten :
1 ) omzetten dag (Pearl Jam : Pinkpop-zondag '21 ticket naar Pinkpop-zaterdag '22 ticket) of aanvragen voucher kan tot uiterlijk 12 september,
2 ) voucher aanvragers kunnen een week voor de start verkoop al vouchers verzilveren voor Pinkpop tickets, vanaf zaterdag 25 september waarschijnlijk,
3 ) de verkoop van Pinkpop start zaterdag 2 oktober 2021.

Ik ga er van uit, dat de wisseling van dagtickets voorlopig samengaat zonder bekend is welke headliner er op de Pinkpop-zondag komt.
Waardoor ik de conclusie trek dat die zondag-headliner pas na 12 september bekend gemaakt zal worden.
Tevens met nu nog geen enkele naam bekend voor de Pinkpop zondag, verwacht ik niet dat de vouchers verzilverd kunnen worden zonder dat er voor die dag meer bekend gemaakt is.
Waardoor ik verwacht dat voor 25 september de zondag-headliner bekend gemaakt zal zijn.
Mijn verwachting is dus aanvulling op het affiche, inclusief zondag-headliner in de periode tussen maandag 13 september en vrijdag 24 september bekend gemaakt zal worden.

Klinkt dat logisch, dat die 2 weken intressant kunnen gaan worden?

Ik ga er van uit, dat de wisseling van dagtickets voorlopig samengaat zonder bekend is welke headliner er op de Pinkpop-zondag komt.
Waardoor ik de conclusie trek dat die zondag-headliner pas na 12 september bekend gemaakt zal worden.

Tevens met nu nog geen enkele naam bekend voor de Pinkpop zondag, verwacht ik niet dat de vouchers verzilverd kunnen worden zonder dat er voor die dag meer bekend gemaakt is. Waardoor ik verwacht dat voor 25 september de zondag-headliner bekend gemaakt zal zijn.
Deze volg ik niet helemaal.

Deze volg ik niet helemaal.
oh?
welk stukje?

eerste deel:
in eerste instantie kunnen er nog vouchers aangevraagd worden, of dagtickets gewisseld worden ivm de dagwissel van Pearl Jam. Nou denk ik niet dat die dagwissel gepaard gaat met bekend welke headliner er op zondag zal komen. Dus zal het in eerste instantie focus zijn op mensen die nog vouchers aanvragen en mensen met dagtickets voor Pearl Jam die van zondag-ticket naar zaterdag-ticket wisselen. Hier hoeft in principe geen zondagheadliner bekend voor te zijn. Die Pearl Jam-dagwissel of voucheraanvraag kan tot uiterlijk 12 september. Met dat in achterhoofd verwacht ik dus dat de zondag headliner pas na 12 september bekend gemaakt zal worden, niet eerder.

tweede deel:
vouchers kunnen verzilverd worden in de week voor de start verkoop, dus dat zal waarschijnlijk zijn vanaf zaterdag 25 september. De voorrang op de vouchers is wel heel stellig aangekonigd met uitdrukkelijke voorrang voor de voucheraanvragers, dat ik er van uit ga dat voor 25 september veel meer bekend is voor de Pinkpop zondag. De Pinkpop zondag is nu nog geheel blanco. Er zal dus volgens mijn verwachting voor 25 september bekend kunnen zijn welke headliner die zondag zal afsluiten. Waarmee voor de start verkoop en dus ook voor de voucher-verzilver periode bekend is welke headliner er staat,

mijn conclusie, door deze twee delen:

Mijn verwachting is dus aanvulling op het affiche, inclusief zondag-headliner in de periode tussen maandag 13 september en vrijdag 24 september bekend gemaakt zal worden.

beter uitgetypt?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
oh?
welk stukje?

eerste deel:
in eerste instantie kunnen er nog vouchers aangevraagd worden, of dagtickets gewisseld worden ivm de dagwissel van Pearl Jam. Nou denk ik niet dat die dagwissel gepaard gaat met bekend welke headliner er op zondag zal komen. Dus zal het in eerste instantie focus zijn op mensen die nog vouchers aanvragen en mensen met dagtickets voor Pearl Jam die van zondag-ticket naar zaterdag-ticket wisselen. Hier hoeft in principe geen zondagheadliner bekend voor te zijn. Die Pearl Jam-dagwissel of voucheraanvraag kan tot uiterlijk 12 september. Met dat in achterhoofd verwacht ik dus dat de zondag headliner pas na 12 september bekend gemaakt zal worden, niet eerder.

tweede deel:
vouchers kunnen verzilverd worden in de week voor de start verkoop, dus dat zal waarschijnlijk zijn vanaf zaterdag 25 september. De voorrang op de vouchers is wel heel stellig aangekonigd met uitdrukkelijke voorrang voor de voucheraanvragers, dat ik er van uit ga dat voor 25 september veel meer bekend is voor de Pinkpop zondag. De Pinkpop zondag is nu nog geheel blanco. Er zal dus volgens mijn verwachting voor 25 september bekend kunnen zijn welke headliner die zondag zal afsluiten. Waarmee voor de start verkoop en dus ook voor de voucher-verzilver periode bekend is welke headliner er staat,

mijn conclusie, door deze twee delen:

beter uitgetypt?
Dit klinkt veel te logisch voor Pinkpopbegrippen ;).

• Haha
Waarderingen: DennisvdBr
Dus jij verwacht nieuws Dennis tussen 13 en 24 september. Het zou kunnen maar ik vind het op dit moment nig redelijk stil. Maar het moet natuurlijk wel weer op gang komen. Las ook dat Glastonbury weer mikt op dezelfde headliners als 2020 dus dan komt McCartney weer in beeld en hadden die toen ook niet Post Malone? Zelf blijf ik nog steeds denken dat het Muse gaat worden voor Pinkpop en dan hebben ze wat mij betreft toch 3 vette headliners...

Dus jij verwacht nieuws Dennis tussen 13 en 24 september. Het zou kunnen maar ik vind het op dit moment nig redelijk stil. Maar het moet natuurlijk wel weer op gang komen. Las ook dat Glastonbury weer mikt op dezelfde headliners als 2020 dus dan komt McCartney weer in beeld en hadden die toen ook niet Post Malone? Zelf blijf ik nog steeds denken dat het Muse gaat worden voor Pinkpop en dan hebben ze wat mij betreft toch 3 vette headliners...
het is volgens mij de stilte voor de storm!
maar ik verwacht wel wat beweging in september, niet alleen van Pinkpop overigens, ik verwacht dat er meerdere balletjes gaan rollen in de grote concerten en de festival landschappen aankomende weken.

fyi, Malone stond 2020 op BST Hyde Park, ipv Glasto.

ben wel benieuwd waar dit nieuwtje van INmusic naar toe gaat?

in principe heeft het festival haar 3 headliners al staan, met The Killers, Nick Cave en Deftones.
zou het kunnen dat het festival er een 4e dag bij gaat plakken, wat eventueel de prijsverhoging zou kunnen verklaren?
Als dat op zondag 19 juni gaat zijn, zou dat overlappen met Pinkpop namelijk.
INmusic heeft idd een 4de dag toegevoegd, geen overlap met Pinkpop omdat ze 23 juni er bij pakken.
Hierop is Kasabian aangekondigd.

tot zo ver INmusic nieuws

Gemarteld of mishandeld? Beide heel verwerpelijk natuurlijk en ook heel terecht dat hij niet meer in de band zit.

Misschien dat Sergio frontman wordt? Ben ook wel benieuwd.

• Wow
Waarderingen: DennisvdBr
Gemarteld of mishandeld? Beide heel verwerpelijk natuurlijk en ook heel terecht dat hij niet meer in de band zit.

Misschien dat Sergio frontman wordt? Ben ook wel benieuwd.
De waarheid ligt een beetje in het midden. Misschien niet heftig genoeg voor "marteling" maar het was veel meer dan een alleen een mishandeling.

"Het hele incident werd gefilmd dus Meighan kon niet anders dan ‘schuldig’ pleiten voor de aanval op zijn ex-verloofde. Op 9 april sloeg een dronken Meighan, Vikki Ager in het gezicht, duwde hij haar tegen een hamsterkooi, bleef hij haar op de grond gooien, probeerde haar te wurgen met zijn handen en dreigde een houten pallet te gebruiken om haar te slaan. Meighan nam haar bij de enkels en sleurde haar tot in de tuin."

Nuja, Kasabian was ook voor de onthoofding van de groep al een beetje op de terugweg, niet?

Bij Download UK inmiddels Volbeat terug aangekondigd op de afsluitdag... Pinkpop kom er maar langzaam in hoor met die nieuwe namen!

Vanavond nieuws rondom Abba. Die schijnen een hologram tour te gaan doen.

Kleine kans dat die op Pinkpop komen, maar stel het zou wel kunnen, hoe zouden jullie daar tegenover staan?

Vanavond nieuws rondom Abba. Die schijnen een hologram tour te gaan doen.

Kleine kans dat die op Pinkpop komen, maar stel het zou wel kunnen, hoe zouden jullie daar tegenover staan?
Nee. Gewoon nee. ABBA in levende lijnen zeker maar een hologram tour hoort niet thuis op een festival. Enige uitzondering misschien als opener van een kleine tent ofzo. Of als nachtprogramma. Een hologramshow staat voor mij op dezelfde hoogte als een coverband.

Users who are viewing this thread