Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Eigenlijk zou het leuk zijn als ze niet alles in 1 keer doen, waar moeten we het dan nog over hebben, 4 maanden lang!

Of in elk geval tot het blokkenschema er is ;)

Eigenlijk zou het leuk zijn als ze niet alles in 1 keer doen, waar moeten we het dan nog over hebben, 4 maanden lang!

Of in elk geval tot het blokkenschema er is ;)
blokkenschema zal vast later komen, dat is normaal altijd veel later, medio mei meestal.
maar goed, wat is er nog normaal sinds 2020...

Navarone had in ieder geval maandagavond nog een schepje er bovenop gedaan op hun sociale media met het HLF8-scoopje (link facebook)
Eigenlijk kan ik me niet voorstellen dat de laatste aankondiging nog ver weg is?

Vraag me ook af hoe de verkoop van de zaterdag en zondag dagkaarten er voor staat, vooral de Pearl Jam zaterdag...

Blokkenschema mag toch echt wel in maart komen vind ik. Zo kort op voorhand vind ik altijd wat laat...

Geef dan iig een podiumindeling.
die verwacht ik wel als de namen compleet zijn, was "normaal" ook wel bekend bij de perspresentatie

zodra het affiche (zo goed als) bekend is is dat ook wel doorgaans de verwachting

(edit: overigens is het blokkenschema van Pinkpop dan ook niet zo'n hele zware kluif om uit te puzzelen, meestal wel enigszins helder en voorspelbaar qua tijdblokken) edit : mijn edit kwam gelijk met de reactie van neus hieronder...

Als de podium indeling bekend is, is het blokkenschema niet zo moeilijk meer toch? Gewoon van laag naar hoog op de poster, of werkt het zo niet altijd?

• Winning
Waarderingen: DennisvdBr
Als de podium indeling bekend is, is het blokkenschema niet zo moeilijk meer toch? Gewoon van laag naar hoog op de poster, of werkt het zo niet altijd?
Zeker niet voor Pinkpop, waar zelfs subheadliners vaak maar een uurtje krijgen.

Users who are viewing this thread