Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

aangezien er geen nieuws van Pinkpop meer is geweest met carnaval week in vooruitzicht.
trraditioneel geen nieuws in de caranavals week.
zou ik bijna willen zeggen, de woensdag na carnaval (9 maart) zou normaal de perspresentatie zijn, laten we dan maar de laatste namen verwachten.

vreemd, ik had eigenlijk begin februari het affiche verwacht. Laten we begin maart maar doen dan. Laatste namen met de podiumindeling.

aangezien er geen nieuws van Pinkpop meer is geweest met carnaval week in vooruitzicht.
trraditioneel geen nieuws in de caranavals week.
zou ik bijna willen zeggen, de woensdag na carnaval (9 maart) zou normaal de perspresentatie zijn, laten we dan maar de laatste namen verwachten.

vreemd, ik had eigenlijk begin februari het affiche verwacht. Laten we begin maart maar doen dan. Laatste namen met de podiumindeling.
Als het verhaal klopt dat Volbeat doorgeschoven werd ter vervanging van QOTSA, dan kan het goed zijn dat ze nog een vervanger zoeken voor de oorspronkelijke plek van Volbeat. Ik gok dat ze het laatste pakketje lossen zodra die naam volledig vast ligt.

Ze hebben letterlijk gisteren nog gezegd dat ze blij waren met de toevoegingen bij de shows in Hyde Park. En Eddie heeft z'n tour die momenteel bezig is niet geannuleerd. Dat had ie ook echt wel gedaan dan, dus het klinkt als onzin.

Op het forum linken ze eea met de huidge situatie in Oekraïne...
Ja, maar als het echt om oorlog gaat, dan was die hele tour er toch nooit gekomen of zeg ik nou iets geks? Er is op best veel plekken oorlog/geweld/etc.

Ja, maar als het echt om oorlog gaat, dan was die hele tour er toch nooit gekomen of zeg ik nou iets geks? Er is op best veel plekken oorlog/geweld/etc.
Ik heb het even vlug bekeken maar daar zijn ze beetje angstig voor op het pj forum. Al kreeg ik niet de indruk dat er al over cancelen gesproken wordt. Dus wel heel erg voorbarig om te zeggen dat de tour aan een zijden draadje hangt. Tenzij Nik meer weet...

Momenteel zijn er snelle ontwikkelingen waar ook uit paniek soms beslissingen worden gemaakt.

kort samengevat:
- Hele EBU ligt onder vuur vanwege het accepteren dat Rusland mee mag doen aan het songfestival. Oekraine en Finland doen alvast niet mee als Rusland niet mee mag doen.

- er mogen geen Britse vliegtuigen meer over Rusland vliegen.
- er mogen geen Russische vliegtuigen meer over Engeland vliegen.
- er mogen geen Russische vliegtuigen meer over Moldavië , Tsjechië en Polen vliegen.

- olie en gasprijzen stijgen heel snel waardoor door Europa rijden duur wordt. Vooral als je een flink aantal trucks meeneemt.

- Yourope heeft een statement uitgebracht dat er zorgen zijn over de situatie in Oekraïne . Zie ook de Pinkpop post.
-Met de aanslagen in Parijs werd de hele tour van Pearl Jam afgeblazen.

Ik probeer realistisch te denken en helaas niet te optimistisch met al dit nieuws.

Ik trek geen vroege conclusies maar ik zeg alleen dat het nu wel aan dunner draadje hangt dan eerst. Het ligt er een beetje aan hoe de situatie zich blijft ontwikkelen.

Helder, maar als je het zo bekijkt kunnen er wel veel meer tours dan alleen die van Pearl Jam gaan sneuvelen...

• Leuk
Waarderingen: Loek123
Momenteel zijn er snelle ontwikkelingen waar ook uit paniek soms beslissingen worden gemaakt.

kort samengevat:
- Hele EBU ligt onder vuur vanwege het accepteren dat Rusland mee mag doen aan het songfestival. Oekraine en Finland doen alvast niet mee als Rusland niet mee mag doen.

- er mogen geen Britse vliegtuigen meer over Rusland vliegen.
- er mogen geen Russische vliegtuigen meer over Engeland vliegen.
- er mogen geen Russische vliegtuigen meer over Moldavië , Tsjechië en Polen vliegen.

- olie en gasprijzen stijgen heel snel waardoor door Europa rijden duur wordt. Vooral als je een flink aantal trucks meeneemt.

- Yourope heeft een statement uitgebracht dat er zorgen zijn over de situatie in Oekraïne . Zie ook de Pinkpop post.
-Met de aanslagen in Parijs werd de hele tour van Pearl Jam afgeblazen.

Ik probeer realistisch te denken en helaas niet te optimistisch met al dit nieuws.
Maar de EBU en Russische vliegtuigen hebben nul komma nul impact op de tour van Pearl Jam.

En zoals enkele pagina's terug aangegeven: de aanslagen in Parijs hebben bij PJ een diepe indruk nagelaten omwille van de Bataclan. De band loopt nog rond met een trauma nadat ze op Roskilde fans tijdens hun show hebben zien sterven. Het is niet alsof er morgen gewapende Russen de Ziggo binnen gaan stormen he.

• Leuk
Waarderingen: wenteldave
Helder, maar als je het zo bekijkt kunnen er wel veel meer tours dan alleen die van Pearl Jam gaan sneuvelen...
Tours met veel shows in oost Europa denk aan Tsjechië , Polen, Oekraïne en ook Rusland is de grootste kans op een cancel. In die zin valt het dan nog mee met Pearl Jam.

Ik hoop gewoon op het beste. Zal wel verder mijn mond erover houden ik zeg alleen wat ik hier en daar hoor. Er zijn gewoon zorgen die deel ik hier.

Users who are viewing this thread