Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Flemming zegt zojuist in het Jeugdjournaal dat hij hoopt te staan op Pinkpop, Lowlands, Concert at Sea en Paaspop.

Volgens mij is die laatste ook al aangekondigd, sluit ik Pinkpop ook niet uizin populariteit op het moment ook wel te verwachten.
Het jeugdjournaal al bron van informatie, da's voor mij al weer zo'n slordige 35 jaar geleden? Pluspunten voor je toewijding Dennis?

• Leuk
Waarderingen: PJ en DennisvdBr
Even een minder populaire mening ventileren. In hoeverre heeft de EU expansie drift bijgedragen aan deze inval. Ik denk dat dat een belangrijk deel is wat hier nu in de MSM verzwegen wordt. Dit is meer dan een dictator die een land binnenvalt. Dit heeft een geschiedenis waar het westen/de EU over heen walst.
Kijk Putin is een lul, een echte dictator en zo een inval is volledig fout. Putin is een nationalist. Een echte Rus. Het oproepen om Oekraïne nu bij de EU te krijgen gaat nu niet helpen. Überhaupt denk ik dat het niet handig om Oekraïne bij de EU te krijgen.
Ik hoop nog op een diplomatieke oplossing maar dan moet ook het westen reëel blijven.

• Haha
Waarderingen: Rockbeer
Even een minder populaire mening ventileren. In hoeverre heeft de EU expansie drift bijgedragen aan deze inval. Ik denk dat dat een belangrijk deel is wat hier nu in de MSM verzwegen wordt. Dit is meer dan een dictator die een land binnenvalt. Dit heeft een geschiedenis waar het westen/de EU over heen walst.
Kijk Putin is een lul, een echte dictator en zo een inval is volledig fout. Putin is een nationalist. Een echte Rus. Het oproepen om Oekraïne nu bij de EU te krijgen gaat nu niet helpen. Überhaupt denk ik dat het niet handig om Oekraïne bij de EU te krijgen.
Ik hoop nog op een diplomatieke oplossing maar dan moet ook het westen reëel blijven.

Dit is het Pinkpop topic meneer.

Dit is het Pinkpop topic meneer.
Ik vind een optreden van Poetin ook meer iets voor het dagprogramma van Zwarte Cross, in 2018 zag ik daar in de vrije klasse nog een grote Trump voorbij komen met een enorme stijve lul met een schuimkanon erin. Ik zat in die hoek te denken maar dan met een Poetin op z'n knieën met een kruisraket in z'n aars. Hmm, ik dwaal af, volgende week nieuwe namen voor PP?

Blij met Sylvie Kreusch, verder niet zo veel bijzonders in mijn ogen. Was daar ook niet meer van uit gegaan eigenlijk, dus al blij verrast met Sylvie Kreusch.

• Leuk
Waarderingen: piep
Dus we krijgen nog 1 act? Dat moet dan nog een act van (redelijk) formaat zijn lijkt me. Als je die nog eens apart wilt aankondigen
Hoeft niet perse, was bij Rock Werchter inderdaad ook niet zo.

Dit sluit Kensington wel uit toch?

Sylvie is een leuke naam, de rest bagger zoals verwacht, met Blaudzun en My Baby als toppunt.

Raar dat Sylvie Kreusch niet op RW staat in België, maar wel op Pinkpop...

Dus we krijgen nog 1 act? Dat moet dan nog een act van (redelijk) formaat zijn lijkt me. Als je die nog eens apart wilt aankondigen
voor zondag dus, nu na zaterdagprogramma ook de vrijdagprogramma volledig is.

ben toch wel benieuwd.
Die zondag zie ik nog altijd wel een dj komen en kijk er niet gek van op als dat alsnog Tiesto gaat worden.

Stiekem hoop ik nog op Rudeboy, maar die kans lijkt me ook steeds kleiner dat die nog naast die paar optredens Pinkpop er bij gaat zetten nu het programma bijna vol is.

Users who are viewing this thread