puzzel tijd...
ik ben nog niet helemaal er uit of qua topdown Stage 4 "groter" gaat worden dan de Brightlandstent in de nieuwe opzet van Stage 4.
Ik laat Stage 4 nu even staan als kleinste stage.
Op vrijdag ga ik uit van geen act op Noord tijdens festivalopener Elle Hollis (ca 30 minuten tijdslot) op de openingsdag.
Ik ben ook nog niet overtuigd of er een Garden of Love komt, maar ik veracht aan de hand van de nu aangekondigde hoeveelheid acts dat dat wel zo ingevuld gaat worden.
Ik heb nu even, grandson, Remme en Meau in Garden of Love gezet, geen idee of dat klopt,maar lijkt me gezien de andere namen best realistisch.
Daarbij, voor de laatst overgebleven naam voor zondag heb ik een ? gezet waar ik het verwacht.
Verder heb ik de topdown toegepast van de site, met de verwachting dat de 4e tm 6e genoemde act, de "Noord-headliners" zijn.
Vrijdag 17 juni
Mainstage:
Metallica, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera,
IBA/Noord:
Twenty One Pilots, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, (niets gelijktijdig met Elle Hollis)
Brightlands:
Froukje, MY BABY, Blaudzun, Antoon, Sylvie Kreusch,
Stage 4:
Wies, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis
Garden of Love:
grandson
Zaterdag 18 juni
Mainstage:
Pearl Jam, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special,
IBA/Noord:
Royal Blood, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue,
Brightlands:
Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb,
Stage 4:
Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Ramkot
Garden of Love:
Remme
Zondag 19 juni
Mainstage:
Imagine Dragons, ? , Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy, De Staat,
IBA/Noord:
Volbeat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol,
Brightlands:
Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost,
Stage 4:
Navarone, Rare Americans, Sea Girls, Hang Youth, W.H. Lung
Garden of Love:
MEAU