Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

Gezien het verdere sausage-gehalte in je must-sees vraag ik me af hoe je bij Nona komt als must see? Ken haar zelf niet zo goed, maar vraag me wel af wat haar dan beter maakt dan andere vrouwelijke artiesten die er staan?
Misschien vindt ie de andere non-worsten niet interessant

Gezien het verdere sausage-gehalte in je must-sees vraag ik me af hoe je bij Nona komt als must see? Ken haar zelf niet zo goed, maar vraag me wel af wat haar dan beter maakt dan andere vrouwelijke artiesten die er staan?
En precies waarom vrouwelijke artiesten? Snap die opmerking in dit geval niet echt.

Nona vind ik een prettig stemgeluid hebben en haar muziek staat me aan. Beetje Amy Winehouse achtig tongval.

Verder niets met vrouwelijk / mannelijk te maken, meer met soort muziek en of ik het stemgeluid prettig vind om te luisteren. Bij Tones and I zou ik na 5 seconden bloedende trommelvliezen hebben, om maar de andere kant te noemen.

Dit klopt volgens mij niet, zoals ik de tekst van de email interpreteer, kan die act voor alle dagen zijn:
"Met de bevestiging van MY BABY, Blaudzun, Sylvie Kreusch en Smash Into Pieces op vrijdag en Navarone, Rare Americans en W.H. Lung op zondag is het 2022 programma op één act na compleet.
De acts voor zondag worden als laatste genoemd, maar er wordt niet gezegd dat die resterende act voor de zondag is
die laatste act is voor zondag.
in het bericht staat letterlijk : Met deze vier acts is, nadat eerder het zaterdagprogramma werd afgerond, nu ook het vrijdagprogramma compleet.
https://www.pinkpop.nl/2022/my-baby...s-en-w-h-lung-nieuwe-namen-voor-pinkpop-2022/

• Leuk
Waarderingen: rednasnamsob
must see's momenteel
groen = wat ik ga proberen mee te pakken, afhankelijk van spoorboekje/tijdschema
zwart = twijfel of niet
rood = sowieso niet helemaal mijn ding en hoogstwaarschijnlijk sowieso links laten liggen

Vrijdag 17 juni
Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, Froukje, MY BABY, Blaudzun, Antoon, Sylvie Kreusch, Wies, grandson, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis

Zaterdag 18 juni
Pearl Jam, Royal Blood, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost, Navarone, Rare Americans, Sea Girls, MEAU, Hang Youth, W.H. Lung

Zo een zin in deze festivalzomer! :love: Mooi lijstje Dennis!

Bij mij is die als volgt:
groen = wat ik graag wil zien
zwart = misschien (nog in verdiepen)
rood = sowieso niet

Vrijdag 17 juni:
Metallica, Twenty One Pilots, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta van Fleet, Danny Vera, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, Froukje, MY BABY, Blaudzun, Antoon, Sylvie Kreusch, Wies, Grandson, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis

Zaterdag 18 juni
Pearl Jam, Royal Blood, Maneskin, Deftones, Kaleo, Chef'Special, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue, Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb, Nona, The Last International, KennyHoopla, Saint PHNX, Remme, Ramkot

Zondag 19 juni
Imagine Dragons, Volbeat, Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy, De Staat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol, Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstille, Joost, Navarone, Rare Americans, Sea Girls, MEAU, Hang Youth, W.H. Lung

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
maar wat denk jij? een DJ na ID toch?
ik denk nog altijd an Tiesto voor of na ID

die dan op de site vermeld gaar worden rond Maneskin en Nightwish, in ieder geval tussen Volbeat en Nothing But Thieves in.
Stiekem hoop ik nog op Rudeboy, vrijdag op Hellfest en verder nog niets in zijn agenda. Zou imo een rake klap zijn als Niek Murray die binnen haalt.
Maar, een laatste naam is sowieso niet makkelijk te voorspellen nu.
Mik ik toch op iets als Placebo...
Placebo is volgens mij al uitgesloten voor zondag. Althans, dat was voordat ze Park Live Moskow gecanceld hadden... Maar denk dat er (voor Pinkpop zondag) al lang een andere act op papier staat voordat Placebo dat cancelde...

Erg tof dat Navarone inderdaad komt! Het gaan drukke dagen worden! Acts tijdens de headliner is misschien toch wel een goede zet. Niet dat ik er heen zal gaan met deze headliners, maar als ik terug denk aan de enorme drukte bij pearl jam de vorige keer, is het een fijn vooruitzicht dat er een paar duizend man elkders is.

• Leuk
Waarderingen: DennisvdBr
puzzel tijd...

ik ben nog niet helemaal er uit of qua topdown Stage 4 "groter" gaat worden dan de Brightlandstent in de nieuwe opzet van Stage 4.
Ik laat Stage 4 nu even staan als kleinste stage.
Op vrijdag ga ik uit van geen act op Noord tijdens festivalopener Elle Hollis (ca 30 minuten tijdslot) op de openingsdag.
Ik ben ook nog niet overtuigd of er een Garden of Love komt, maar ik veracht aan de hand van de nu aangekondigde hoeveelheid acts dat dat wel zo ingevuld gaat worden.
Ik heb nu even, grandson, Remme en Meau in Garden of Love gezet, geen idee of dat klopt,maar lijkt me gezien de andere namen best realistisch.
Daarbij, voor de laatst overgebleven naam voor zondag heb ik een ? gezet waar ik het verwacht.
Verder heb ik de topdown toegepast van de site, met de verwachting dat de 4e tm 6e genoemde act, de "Noord-headliners" zijn.

Vrijdag 17 juni
Mainstage:
Metallica, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera,
IBA/Noord:
Twenty One Pilots, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, (niets gelijktijdig met Elle Hollis)
Brightlands:
Froukje, MY BABY, Blaudzun, Antoon, Sylvie Kreusch,
Stage 4:
Wies, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis
Garden of Love:
grandson

Zaterdag 18 juni
Mainstage:
Pearl Jam, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special,
IBA/Noord:
Royal Blood, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue,
Brightlands:
Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb,
Stage 4:
Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Ramkot
Garden of Love:
Remme

Zondag 19 juni
Mainstage:
Imagine Dragons, ? , Nile Rodgers & CHIC, Dermot Kennedy, De Staat,
IBA/Noord:
Volbeat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol,
Brightlands:
Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost,
Stage 4:
Navarone, Rare Americans, Sea Girls, Hang Youth, W.H. Lung
Garden of Love:
MEAU

Zondag 19 juni
Mainstage:
IBA/Noord:
Volbeat, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol,

Is de kans niet groot dat het op main Imagine Dragons, Volbeat, Dermot Kennedy, De Staat met een act tussen de Staat en Dermot of Dermot en Volbeat wordt met Nile Rodgers & Chic als Noord afsluiter?

Dus zoiets

Mainstage:
Imagine Dragons, Volbeat , ? , Dermot Kennedy, De Staat,
IBA/Noord:
Nile Rodgers & CHIC, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol,

puzzel tijd...

ik ben nog niet helemaal er uit of qua topdown Stage 4 "groter" gaat worden dan de Brightlandstent in de nieuwe opzet van Stage 4.
Ik laat Stage 4 nu even staan als kleinste stage.
Op vrijdag ga ik uit van geen act op Noord tijdens festivalopener Elle Hollis (ca 30 minuten tijdslot) op de openingsdag.
Ik ben ook nog niet overtuigd of er een Garden of Love komt, maar ik veracht aan de hand van de nu aangekondigde hoeveelheid acts dat dat wel zo ingevuld gaat worden.
Ik heb nu even, grandson, Remme en Meau in Garden of Love gezet, geen idee of dat klopt,maar lijkt me gezien de andere namen best realistisch.
Daarbij, voor de laatst overgebleven naam voor zondag heb ik een ? gezet waar ik het verwacht.
Verder heb ik de topdown toegepast van de site, met de verwachting dat de 4e tm 6e genoemde act, de "Noord-headliners" zijn.

Vrijdag 17 juni
Mainstage:
Metallica, Nightwish, Nothing But Thieves, Greta Van Fleet, Danny Vera,
IBA/Noord:
Twenty One Pilots, Idles, Parcels, The Pretty Reckless, (niets gelijktijdig met Elle Hollis)
Brightlands:
Froukje, MY BABY, Blaudzun, Antoon, Sylvie Kreusch,
Stage 4:
Wies, Smash Into Pieces, JC Stewart, Ten Times A Million, Elle Hollis
Garden of Love:
grandson

Zaterdag 18 juni
Mainstage:
Pearl Jam, Måneskin, Deftones, Kaleo, Chef’Special,
IBA/Noord:
Royal Blood, Lost Frequencies live, Crowded House, Ronnie Flex & The Fam, Selah Sue,
Brightlands:
Tones And I, Courtney Barnett, Frank Carter & The Rattlesnakes, Son Mieux, Mimi Webb,
Stage 4:
Nona, The Last Internationale, KennyHoopla, Saint PHNX, Ramkot
Garden of Love:
Remme

Zondag 19 juni
Mainstage:
IBA/Noord:
Brightlands:
Maan, Kacey Musgraves, Inhaler, Turnstile, Joost,
Stage 4:
Navarone, Rare Americans, Sea Girls, Hang Youth, W.H. Lung
Garden of Love:
MEAU

Ik had Navarone wel vroeg op de dag op IBA verwacht, komt denk ik best wel wat publiek op af. Als stage4 een stuk groter wordt kan dit natuurlijk wel.

Grandson kan niet in Garden of Love hoor. Ook Meau speelt met band. Die zal niet terugkeren neem ik aan de GOL.

Is de kans niet groot dat het op main Imagine Dragons, Volbeat, Dermot Kennedy, De Staat met een act tussen de Staat en Dermot of Dermot en Volbeat wordt met Nile Rodgers & Chic als Noord afsluiter?

Dus zoiets

Mainstage:
Imagine Dragons, Volbeat , ? , Dermot Kennedy, De Staat,
IBA/Noord:
Nile Rodgers & CHIC, Zara Larsson, Ziggy Marley: A Live Tribute To His Father, Eefje de Visser, Interpol,
tja, dan zou ik eerder zeggen dat ? op Noord komt

maar dat vanuit de topdown op de site, waar Rodgers nog best laag staat.
ik denk dat er rond Volbeat, Maneskin, Nightwish en Nothing But Thieves nog een zondag act tussen komt. Dus nog boven Nile Rodgers.

maar goed, dat is hoe ik dan ook de volgorde van de site bekijk.

1646382458740.png

Dat zou ook kunnen.

Ik had wellicht de Staat ook wel als Noord afsluiter gezien maar dat is ook niet echt logisch gezien waar ze staan (zo onder Kaleo). Ben benieuwd.

Grandson kan niet in Garden of Love hoor. Ook Meau speelt met band. Die zal niet terugkeren neem ik aan de GOL.
is ook iets waar ik aan dacht (geen terugkeer GOL)
maar dan met 1 act meer op Stage 4, met dus overlappende tijdslots, dus niet gelijktijdig met Mainstage. Maar deels overlappend Mainstage en Noord/Brightlands.

wellicht dat dat idd de puzzel in de undercard wel passend maakt?

ik zit ook nog heel erg met de undercard te puzzelen ze kunnen nog veel kanten op met de brightlands en stage 4

We missen een dance naam op de vrijdag en een op de zondag. De vrijdag is klaar qua programmering net zoals de zaterdag. Ik kan me niet voorstellen dat er op de zondag geen dj meer bij komt.

het is (zoals ik wel een beetje verwachte) een behoorlijke injectie aan NL acts.
Waren we na de vorige aankondiging al over het gemiddelde heen, zijn er nu weer 3 bij.
En... dan verwacht ik voor die laatste ook niet dat daar een internationale act bij komt, maar ook "slechts" een NL act.

20 NL acts nu, waar het in 2019 nog 16 waren (eigenlijk 15, maar Kovacs verving Sam Fender)

(en bij die 20 NL acts, heb ik Floor Jansen niet meegeteld zelfs)

Users who are viewing this thread