Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

ik zag in het Graspop topic de Gojira een paar keer vallen.
stonden op het 2020 affiche, en met al die verschuivingen ondertussen in hun tour, is het niet gek dat ze een optie zijn voor Pinkpop 2022.
ook nog eens geen Amerikaanse act, wat het imo wel iets meer plausibel maakt...

Waarom zouden festivals niet doorgaan als ze in het oosten oorlogje spelen? Zo belangrijk is een Russische leg nog nooit geweest in EU-tours.

Waarom zouden festivals niet doorgaan als ze in het oosten oorlogje spelen? Zo belangrijk is een Russische leg nog nooit geweest in EU-tours.
Nou hoef je van mij niet wakker te liggen van de gebeurtenissen in Oekraïne, maar ook niet zo te bagatelliseren. Ik hoop dat je het anders bedoelt, want het is voor veel mensen verschrikkelijk.

Pearl Jam is de eerste die hun staart in trekt als er iets of wat dreiging op zit natuurlijk.

Pearl Jam is de eerste die hun staart in trekt als er iets of wat dreiging op zit natuurlijk.
Is ook een beetje overdreven. In 2016 hebben ze hun keutel ingetrokken na het Bataclanverhaal, maar kan je hen dat kwalijk nemen nadat ze zelf al eens fans hebben zien sterven voor hun ogen?

Overigens was PJ tijdens deze pandemie steeds bij de eersten om hun uitgestelde shows een nieuwe datum te geven, ondanks de onzekerheid die nog heerste. Terwijl ze net zo goed de weg van Neil Young (stoppen met touren) of Bruce Springsteen (eeuwig twijfelen) hadden kunnen volgen.

• On fire
Waarderingen: RickHuissen
Hoe groot is de "honger" van Putin ? Stel dat een van onze bondgenoten in het Oosten erbij betrokken wordt dan ben ik bang dat editie 2022 ook niet doorgaat. ( trouwens we zitten hier goed met JFC in Brunssum , wapendepot in Eygelshoven en de AWACS in Geilenkirchen ).

Hoe groot is de "honger" van Putin ? Stel dat een van onze bondgenoten in het Oosten erbij betrokken wordt dan ben ik bang dat editie 2022 ook niet doorgaat. ( trouwens we zitten hier goed met JFC in Brunssum , wapendepot in Eygelshoven en de AWACS in Geilenkirchen ).
tja, kan je afvragen wat "goed" is...

Zelfs de Russische regering staat er niet allemaal volledig achter. Dit is doorgeslagen en ik hoop dat het hierbij blijft.

Heb je Corona gehad krijg je dit….

Maar goed back to het Pinkpop topic (zo goed als het kan)

ik zag in het Graspop topic de Gojira een paar keer vallen.
stonden op het 2020 affiche, en met al die verschuivingen ondertussen in hun tour, is het niet gek dat ze een optie zijn voor Pinkpop 2022.
ook nog eens geen Amerikaanse act, wat het imo wel iets meer plausibel maakt...
Gojira op zondag op Hellfest, wellicht op vrijdag nog dan op Pinkpop?

Users who are viewing this thread